• 495.476 annoncer
  • 46.713 nye annoncer
  • 1.254.874 medlemmer
  • 1.416 online
Tråd startet: d. 11. March, 2011 · kl. 18.55
Sidst opdateret: d. 23. April, 2013 · kl. 14.40
Antal brugere der overvåger denne tråd: 7

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 18.55)

Skønhedsfejl .. her er den billige løsning ..

Heey Alle i Smukke piger.
Kender i det, at man skal til fest og står og prøver en masse kjoler, som man synes er så flotte, hvis bare brysterne var lidt større eller dellerne som bare ikke gider forsvinde, ikk var der ? Når man kigger i spejlet og synes næsen er skæv eller godt ku være en anelse mindre eller pænere?
Det kender jeg, man kan bruge tid på at drømme sig frem til pengene helt op til 40000 bar for en brystoperation Jeg tog sagen i egen hånd og rejste en tur til Damaskus, som er hovedstaden i Syrien. TIl en kirurg, Som jeg fik anbefalet af min mor og hendes veninder efter egen erfaring. Prisen lød på 9000kr for min brystoperation og så ville jeg gå fra at have en 65A til en 65E Skål. 9000kr?
Implantaterne er Euro Silicone, Nøjagtig det samme som de bruger her i DK, og der følger som altid med implantaterne 20års Garanti. Sårene bliver syet indefra med selvopløselige stinger. (Mine sår, 6mdr efter op. Er næsten usynlige)
Blev opereret dagen efter konsultation. Jeg var på intet tidspunkt i tvivl, da man får hjælp af verdens sødeste sygeplejersker og info fra kirurgen hele tiden. Efter op. blev jeg tilset a kirugen, igen til en tid ved ham 3 dage efter op. og lige inden hjemrejsen.
Fik selvf. recept med alt hvad jeg havde brug for efter op. og fik en forklaret brugsvejledning på alt:)
Alt i Alt en utrolig oplevelse, en dejlig rejse til et smukt land og EN meget vigtig drøm opfyldt til ingen penge
Nu render jeg med den lovede skål som er 65E og mega flot resultat. Jeg har self. anbefalet ham til mange. Alle der har været en tur forbi ham er utrolig glade for det den dag idag. Jeg personligt glæder mig til en ny tur ned til ham i August for at få rettet næsen.
Vi tager derned en gruppe piger og håber på et godt tilbud jo flere vi er Jeg arrangerer alt til dem der gerne vil komme med ned en tur. Vi betaler hver en smule til en møbleret lejlighed og jeg vil med glæde gøre mit bedste for at guide jer hele vejen igennem.
Hvis nogen af alle jer piger derude godt kunne tænke jer at komme med til denne Tøse tur så er i mere end velkomne til at spørge om alt hvad i nu har på hjertet og jeg vil med glæde svare:)

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 21.16)

Du glemte lige prisen for rejse og ophold , for går ikke ud fra at det er med i de 9000 ???????

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 21.53)

billet ca 3000, for den møblerede lejlighed (kommer an på hvor mange der er om at dele til den) men den koster 2000, så det bliver nok ikk ret meget når man skal deles om det.. og det er 9000 med medicin.. ellers er der bare lommepenge som f.eks til shopping og mad .. alt efter hvor dyr man selv er i ''drift'' .. men det er et meget billigt land .. så hvor meget skal man regne med til ca 1½-2 uger ? såå ca, alt i alt med en brystoperation f.eks. 16000 hvis man vil forkæle sig selv dernede hvad angår lommepenge Jeg selv brugte 15000 ialt .. var der nede i 3 uger ..

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.06)

Svar til SarahAz:
Du kan jo sagtens påstå, at resultatet er blevet et mega flot resultat! -Hvis du sætter et par billeder på din annonce (fra før op. og nu her) , skal jeg gerne skrive om det nu også er korrekt..

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.17)

Svar til H J Iversen :
Jeg vil med glæde sende før og efter billeder af resultatet til de piger der godt kunne tænke sig at komme med .. Men sender selvf. ikk til hvem som helst billeder af mine bryster .. så hvis man er PIGE som gerne vil have det lavet så kan jeg kontaktes pr. telefon hvor jeg bagefter sender billederne pr. mms mvh

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Tværfaglig behandling af
Fysioterapi, Kiropraktik, Kostvejledning og Massage.
Musklerogled.dk i Odense

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.25)

Der er lidt tøs i mig, så send du bare billeder den her vej....

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.31)

hahah .. Kun rigtige piger

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.40)

Mange kvinder har i dag:
* falske bryster.
* falske negle.
* falske øjenvipper.
* hårextensions.
* falske øjenbryn.
* botox i ansigtet.
* push-up.
* ligger timevis i solarie for at skifte farve.

Og så klager de over at der ikke findes RIGTIGE mænd..........

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.50)

ingen af delene er mig .. Men da at man har ''falske'' bryster, betyder ikke man er falsk .. man får forstørret dem fordi en A skål ikke altid er helt så tilfredstillende .. det samme når man får rettet sin næse betyder det ikke man er falsk .. man får bare rettet sin næse.. min næse skal f.eks opereres pga den har været brækket.. og opereret 3 gange i DK 1 gang af offentligheden og 2 gange privat hospital.. og kan love dig for at den stadig er skæv .. derfor jeg har valgt at gøre det hos netop denne kirurg fordi to andre jeg kender har haft samme problem med kirurgerne her i dk, men han kunne da godt rette deres næser.. alt sådan noget som operationer er ikke falsk, det er bare noget man vil gøre pænere .. fordi man mener det godt kan ..

falske negle, øjenvipper, hårextension, øjenbryn, og botox det er noget værre pjat .. Det er falsk, og ødelægger naturligheden og falder af engangimellem.. og virker klamt..

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 11. March, 2011 · kl. 23.54)

vil også anbefale alle deruder om at holde dig fra botox, det sidder ikke altid så pænt som i starten .. efter nogle år ligner det man har hævelser og det begynder at sidde skævt,.. jeg kender en der fik botox i kinder og læber i dk, og hun har nu efter 4år smerter i kinderne, det sidder også skævt nu, og hvis hun skal få det fjernet er der risiko for lammelse i ansigt .. så LAD VÆR MED DET.. naturlige kinder og læber er altid pænest ..

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Tværfaglig behandling af
Fysioterapi, Kiropraktik, Kostvejledning og Massage.
Musklerogled.dk i Odense

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 12. March, 2011 · kl. 00.33)

Det er nu heldigt at jeg er skabt perfekt, så jeg behøver ikke kunstige forbedringer...

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 12. March, 2011 · kl. 01.08)

Svar til olehoerning:
Perfekt eller perfekt , det afhænger jo af øjnene der ser , hvis billedet taler sandt kunne jeg da godt finde på nogle forbedringer .

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 12. March, 2011 · kl. 01.32)

tror du trænger til briller...

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 12. March, 2011 · kl. 08.14)

min kæreste klagede også over at hendes bryster var for små,jeg sagde det er bestemt ikke noget problen,JEG KAN SUGE DEM TIL DEN STØRELSE DU VIL HAVE

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 12. March, 2011 · kl. 14.34)

Svar til nuggipeer:
loool.. held og lykke

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: