Kender i det, at man skal til fest og står og prøver en masse kjoler, som man synes er så flotte, hvis bare brysterne var lidt større eller dellerne som bare ikke gider forsvinde, ikk var der ? Når man kigger i spejlet og synes næsen er skæv eller godt ku være en anelse mindre eller pænere?
Det kender jeg, man kan bruge tid på at drømme sig frem til pengene helt op til 40000 bar for en brystoperation
Implantaterne er Euro Silicone, Nøjagtig det samme som de bruger her i DK, og der følger som altid med implantaterne 20års Garanti. Sårene bliver syet indefra med selvopløselige stinger. (Mine sår, 6mdr efter op. Er næsten usynlige)
Blev opereret dagen efter konsultation. Jeg var på intet tidspunkt i tvivl, da man får hjælp af verdens sødeste sygeplejersker og info fra kirurgen hele tiden. Efter op. blev jeg tilset a kirugen, igen til en tid ved ham 3 dage efter op. og lige inden hjemrejsen.
Fik selvf. recept med alt hvad jeg havde brug for efter op. og fik en forklaret brugsvejledning på alt:)
Alt i Alt en utrolig oplevelse, en dejlig rejse til et smukt land og EN meget vigtig drøm opfyldt til ingen penge
Nu render jeg med den lovede skål som er 65E og mega flot resultat. Jeg har self. anbefalet ham til mange. Alle der har været en tur forbi ham er utrolig glade for det den dag idag. Jeg personligt glæder mig til en ny tur ned til ham i August for at få rettet næsen.
Vi tager derned en gruppe piger og håber på et godt tilbud jo flere vi er
Hvis nogen af alle jer piger derude godt kunne tænke jer at komme med til denne Tøse tur så er i mere end velkomne til at spørge om alt hvad i nu har på hjertet og jeg vil med glæde svare:)