Tråd startet: d.  8. marts, 2011 · kl. 10.14
Sidst opdateret: d.  5. november, 2011 · kl. 23.56
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

#46 - Skrevet for ca. 3 år og 3 måneder siden (d.  7. september, 2011 · kl. 12.25)

Svar til Torben276:
PayPal er sikker nok, sørg for at få overført betaling før du opgiver adresse ..... ellers anbefaler jeg du dropper din kontakt.

#47 - Skrevet for ca. 3 år og 3 måneder siden (d. 11. september, 2011 · kl. 13.45)

For god ordens skyld vil jeg lige gøre det klart at Paypal er en af de sikreste måder at betale, og at blive betalt på.

Du gir jo heller ikke dine bank oplysninger til en tilfældig som skriver til dig på nettet, hermed skal du heller ikke give dine paypal oplysninger.

I forhold til dette her svindel nummer, tror jeg muligvis de har lavet en "Kopi" side af paypal, og får godtroende folk til at logge ind der og på den måde kan de rippe din bankkonto, akkurat som hvis du loggede på en "Kopi" af netbank.

Jeg bruger eks paypal til at modtage dankort betalinger på min webshop, gadgetbasen.dk, Dette kører upåklageligt..

#48 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 11. september, 2011 · kl. 20.38)

Jeg er selv blevet kontaktet flere gange på samme måde da jeg solgte min MC.
Det der undrede mig mest var: Hvorfor vil nogen udenfor DK købe en standard MC i DK. Jeg mener, man kan jo typisk få 3 i tyskland for de samme penge.

Paypal virker som regel fint, men jeg har dog prøvet 1 én gang hvor de var mere på forhandlernes side end på min, selv om vare og web shop intet havde med hinanden at gøre.

#49 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 13.46)

Svar til rieoghenrik:

er der andre der har oplevet noget lign med en Allan Andersen fre frederiksværk?

så kunne vi lave noget fælles sag mod ham i retten eller lign

mvh
henrik

#50 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 16.57)

Har prøvet turen: Masser af "serøs" snak som forpostfægtning - indtil varen (en Harley!) skulles sendes til en adresse i Kuala Lumpur til en modtager med umiskendeligt afrikansk Unga-Bunga-navn. Skrev til ham at det danske politi var overmåde interesseret - såø ringede han: En engelsktalende med tydeligt afrikansk dialekt, han lagde på da jeg sagde han var en ubegavet svindler!

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#51 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 19.01)

Hvor er i dog racistiske.
Bare fordi folk i Nigeria gerne vil have en fin motorcykel der er tilkørt på dansk asfalt, er der vel intet der betyder at der er svindel i det. Jeg ville straks sende motorcyklen afsted på efterkrav med nigerian airways. Så kan du allerede nu begynde at planlægge vinterferien for den pengesum du snart modtager.

#52 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 23.49)

Har og bruger selv PayPal til at handle med udlandet via Ebay osv.
Men der skal IKKE udleveres noget kontonr., banknr., o.lign. af nogen art til kunden.... Alt andet er plat og svindel.
PayPal oprettes via www.paypal.com hvorved man trækker penge til betaling via sit Dankort.
Ved oprettelsen af konto skal der selvfølgelig oplyses kontonr., kortnr., og sikkerhedskode bag på kortet - men aldrig pin-kode.
Derved sparer man bankoverførelses-gebyr på ca. 120 kr pr. gang
Er man ikke tilfreds med varen - føres betalingen tilbage til ens PayPal-konto, og så står pengene der til en senere handel.
Ved bankoverførelse er pengene mange gange totalt tabt - eller man skal ihvertfald kæmpe godt og grundigt for pengene.
God og sikker handel derude....!

#53 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 13. oktober, 2011 · kl. 11.18)

hey danske venner.dette er et scam helt sikkert svindel,jeg vil sælge min tribsa bonneville til 55.000 og en tyskker ved navn bernd harder skulle efter sigende være marienenginiør og have svært ved at komme til banken da han "sejler" om jeg så kunne bruge paypal,ja hvorfor ikke,da jeg rent faktisk byggede min quad af dele fra usa for nogle år siden og anvendte paypal hele vejen igennem...menmen da jeg bliver kontaktet på denne måde,at køber "gladeligt" ville betale de 55k og selv ville sørge for fragt osv. ja så tænkte jeg mit.Da jeg så næste dag bliver kontaktet af en tele nosoko fra efter sigende spanien,og også marineenginiør,ja så begyndte jeg at få bevist mit huntz-tvivl,jeg spillede med da jeg aldrig vil fornærme en køber,og det viser sig så at begge købere vil gerne betale prisen og sætte penge ind på min paypal konto,og har lige tilføjet 10000 kroner ekstra til shipper,som jeg så skulle gå ned og sætte ind på en western union konto-overførelse... men da pengene så bliver på "HOLD" fra en paypal udseende lignende mail sendt til min mail,og om instruktion om at jeg skulle gå ned og sende pengene 10000 kroner til en add. i maylaisia osv. ja så skrev jeg tilbage at jeg ville kontakte paypal ved næste kommende hverdag.den ene køber bliver så fornærmet,og sur over at jeg ikke vælger og stole på hans ancinnitet osv. men jeg skriver at jeg vil være sikker på at pengene står på min paypal konto før at jeg betaler noget som helst,uanset om hold eller anden ordning.se jeg syntes det lød "fair" nok at køber ikke ville bare lige frigive pengene osv. og tænkte at det samme var måske sket for mig ,når jeg havde handlet i usa,ja altså at sælger også skulle "shippe" først inden pengene blev frigivet osv.da pengene jo gerne bliver på hold i ens bank,altså det man kalder "reserveret",men da jeg så får styrket min mistanke da jeg mandag ringer til paypal og får oplyst at det er scam-svindel og at uden jeg har oplyst metoden,at personen hos paypal siger ,hvis det er noget med et samarbejde med western union,så er det helt sikkert svindel,da de aldrig arbejder sammen med nogle andre og at alle overførelser SKAL stå på ens konto,før man handler på nogen som helst facon,og iøvrigt ville de gerne have at jeg politi anmeldte dem osv. og at jeg skulle sende alt til dem,i deres afdeling som er kaldet spoof ,p.s har du samme problem ring til paypal og få add. så de kan komme ned med nakken,dette her svindleri giver nemlig kun anledning til tvivl og dette kommer ikke sikre oveførelses firmaer som paypal tilgode hvis ikke de får oplysninger om disse svindelnumre. pp. idioten var så dum at give mig sin hjemme add. . da jeg tastede hans add. ind i tysk folkeregister,kom der ingen op,men jeg ringede så til en som boede i samme bygning,udenom hans viden derom,og den kære gamle dame sagde at han boede der men hun kendte ham ikke... smiler ja se det er ikke såen at blive grådig,at man både vil have i pose og sæk,altså have de såkaldte shipping penge og ligeledes have MIN mc sendt til hans add. hvor dum tror de lige vikinger er,det er sku da ikke for sjovt at vi er et af verdens mindste lande,men med mest udbytte af både tro håb og ikke mindst ære.griner som egon ville have sagt.lusepustere ranere hængerøve... høhøhø for gud konge og fædrelandet!!! gudsfred frænder

#54 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 13. oktober, 2011 · kl. 11.24)

davinciteil skrev:
hey danske venner.dette er et scam helt sikkert svindel,jeg vil sælge min tribsa bonneville til 55.000 og en tyskker ved navn bernd harder skulle efter sigende være marienenginiør og have svært ved at komme til banken da han "sejler" om jeg så kunne bruge paypal,ja hvorfor ikke,da jeg rent faktisk byggede min quad af dele fra usa for nogle år siden og anvendte paypal hele vejen igennem...menmen da jeg bliver kontaktet på denne måde,at køber "gladeligt" ville betale de 55k og selv ville sørge for fragt osv. ja så tænkte jeg mit.Da jeg så næste dag bliver kontaktet af en tele nosoko fra efter sigende spanien,og også marineenginiør,ja så begyndte jeg at få bevist mit huntz-tvivl,jeg spillede med da jeg aldrig vil fornærme en køber,og det viser sig så at begge købere vil gerne betale prisen og sætte penge ind på min paypal konto,og har lige tilføjet 10000 kroner ekstra til shipper,som jeg så skulle gå ned og sætte ind på en western union konto-overførelse... men da pengene så bliver på "HOLD" fra en paypal udseende lignende mail sendt til min mail,og om instruktion om at jeg skulle gå ned og sende pengene 10000 kroner til en add. i maylaisia osv. ja så skrev jeg tilbage at jeg ville kontakte paypal ved næste kommende hverdag.den ene køber bliver så fornærmet,og sur over at jeg ikke vælger og stole på hans ancinnitet osv. men jeg skriver at jeg vil være sikker på at pengene står på min paypal konto før at jeg betaler noget som helst,uanset om hold eller anden ordning.se jeg syntes det lød "fair" nok at køber ikke ville bare lige frigive pengene osv. og tænkte at det samme var måske sket for mig ,når jeg havde handlet i usa,ja altså at sælger også skulle "shippe" først inden pengene blev frigivet osv.da pengene jo gerne bliver på hold i ens bank,altså det man kalder "reserveret",men da jeg så får styrket min mistanke da jeg mandag ringer til paypal og får oplyst at det er scam-svindel og at uden jeg har oplyst metoden,at personen hos paypal siger ,hvis det er noget med et samarbejde med western union,så er det helt sikkert svindel,da de aldrig arbejder sammen med nogle andre og at alle overførelser SKAL stå på ens konto,før man handler på nogen som helst facon,og iøvrigt ville de gerne have at jeg politi anmeldte dem osv. og at jeg skulle sende alt til dem,i deres afdeling som er kaldet spoof ,p.s har du samme problem ring til paypal og få add. så de kan komme ned med nakken,dette her svindleri giver nemlig kun anledning til tvivl og dette kommer ikke sikre oveførelses firmaer som paypal tilgode hvis ikke de får oplysninger om disse svindelnumre. pp. idioten var så dum at give mig sin hjemme add. . da jeg tastede hans add. ind i tysk folkeregister,kom der ingen op,men jeg ringede så til en som boede i samme bygning,udenom hans viden derom,og den kære gamle dame sagde at han boede der men hun kendte ham ikke... smiler ja se det er ikke såen at blive grådig,at man både vil have i pose og sæk,altså have de såkaldte shipping penge og ligeledes have MIN mc sendt til hans add. hvor dum tror de lige vikinger er,det er sku da ikke for sjovt at vi er et af verdens mindste lande,men med mest udbytte af både tro håb og ikke mindst ære.griner som egon ville have sagt.lusepustere ranere hængerøve... høhøhø for gud konge og fædrelandet!!! gudsfred frænder
davinciteil skrev:
som farmor altid
sagde.søren rygtet har ALTID ET navn. der er intet der forsvinder!!!

#55 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 13. oktober, 2011 · kl. 11.41)

det mest grineren af det hele,var at da jeg ikke ville samarbejde,truede han med at jeg ville blive registreret hos FBI osv. hmm set for mange film måske!!! aj det er jo ikke engang sjovt,det her gør bare et,og det er at folk taler mere sammen og kommer hinanden lidt mere ved ,så tak kære scammer-svindler,det er lidt lige som såkaldt terror og andre psykose handlinger som anders breivik og lignende munchen handlinger,det lægger kun op til tvivl og det er de spekulative itoppen som spiser af kransekagen,men men så åben øjnene frænder og hvis i endelig ser noget som giver jer en "mavefornemmelse" ja så spørg om hjælp,debatter`snak med dine medmennesker og stol så på din ret til at være fri,systemer er fejlbarelige,men din personlige ret til at sige fra og til forsvinder ikke af den grund.... så tak for jeg lige kunne brække mig lidt her,ohh joh ska lda lige have den sidste med,og ja jeg skammer den person ud som sad i den anden ende af røret,og især dennes chef,da jeg kørte fra thisted til århus den anden dag og var på vej til sjælland på min gamle dame af en tribsa af være ,taber hun olietanken og jeg må ofre mit tørklæde og vende næsen hjemad,men det gik kun 10km og en tank redede os,men da jeg så ringer til min kone og siger ,ring du lige til dansk autohjælp og få udløst den selvrisiko på 560kr ved brug for hjælp,som er inkluderet i vores veteranforsikring,ja det ville være nemmere og billigere at have et konstant falck abonnoment,menmen jeg valgte at stadig stole på den gamle,sagen er så den at da den søde pige ringer fra danskautohjælp,siger hun så.ja det er jo ikke helt billigt det her ,men betaleligt osv!!! så er det lige jeg tænker,hva fanden sker der oppe i hovedt på en arbejder der ikke kan høre at 9000kr for en transport af en mc fra vejle hvor jeg var nået tilbage til og til thisted lyder fuldstændig sindsygt... det koster fucking undskyld sproget 15000 at få fragtet en hd`r fra usa til danmark... fuck mc`donalds principettet at det kun er chenfen som har været månedens med arbejder i 3-6 måneder som kan udgive leve en form for service,fuck i gamle dage sendte man mælkedrengen-budet ned til gamle græsenke fru mortensen og fik dagens fiktive balle,så han kunne lære lidt om service,ja se det er sku ikke såen at holde folk nu til dags... høhøhø smiler gudsfred frænder

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#56 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 21. oktober, 2011 · kl. 12.40)

Hej jeg har indgået 3 handler med englændere eller hvad de nu er og har også fået tilsendt alt for store cheks hvorefter jeg skulle sende det overskydende beløb til en agent som så ville komme og hente motorcyklen.Jeg modtar chekken lader banken tjekke den og får så selvfølgelig at vide den er værdiløs og mailer så tilbage til køber at jeg gerne vil have hans adresse da det danske politi gerne vil snakke med ham og så er han pludselig ikke eksistrende.Men det har da kostet ham at få lavet og få sendt chekken til mig via UPS.Så den eneste der har haft udgifter er køber,og de må snakke sammen da jeg ikke mere får disse henvendelser.

#57 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 27. oktober, 2011 · kl. 16.25)

Svar til Torben276:
hold dig langt væk fra at oplyse noget har lige haft en tysker der skrev 3 dage efter holdt der en tysk varrebil kl 9 morgen da vi ikke var hjemme men vi hade nogle gode naboer heldig så pas på

#58 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 27. oktober, 2011 · kl. 16.28)

Svar til davinciteil:
paypal er et svindler firma

#59 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d.  5. november, 2011 · kl. 20.37)

Hej jeg er sku glad for at jeg faldt ind i jeres indlæg her ! har nemlig en kawasaki til salg, som jeg indrykkede ikke her men i et andet forum, der gik under et døgn før jeg fik den første sms fra en marineingeniør fra england som var interesseret, idag fik jeg en sms fra en pige som sejlede, hun var fra bosnien, har skrevet til til dem via e-mail og havde egentlig tænkt mig, at bruge paypal og sælge til en af dem, men det gør jeg selvfølgelig ikke, så vi skal sku passe de svindlere !!

#60 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d.  5. november, 2011 · kl. 23.34)

Er det ikke bare en lille smule naivt at tro at nogen i udlandet vll købe en dansk mc ? Ret typisk er de jo 1/3 billgere i udlandet

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: