• 499.908 annoncer
  • 49.110 nye annoncer
  • 1.253.705 medlemmer
  • 7.464 online
Tråd startet: d.  1. marts, 2011 · kl. 09.21
Sidst opdateret: d.  9. maj, 2012 · kl. 09.30
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

john kp Brugeren er offline
4 salg 4 gennemførte G-handel salg
#1 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 09.21)

"Lidt garanti for snyd"

Husker i at tjekke sælgers tel.nr. i Krak. Det gi´ da en smule tryghed at vide, om der findes en person med adresse på nummeret. Jeg både tjekker - giver et bud på varen. Hvis sælger accepterer, ringer jeg til ham/hende. Man har da en "mavefornemmelse", når man taler sammen, ikk´? Sælgere UDEN tel.nr. gider jeg slet ikke at handle med.

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 09.26)

Mod snyd !!! skrev ordkløveren så
Men du har ret i din betragtning iøvrigt.
Jeg er ikke G&G haj, men har undret mig over manglende reaktion fra købere når jeg imødekom deres bud, og kan ikke ringe dem op p.g.a. manglende telefonnummer.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 09.27)

Svar til john kp:
Nu er der en del der bruger taletids kort, og de er somregel ikke registret nogen steder. Hvad gør du så med dem ?

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 09.33)

john kp skrev:
Husker i at tjekke sælgers tel.nr. i Krak. Det gi´ da en smule tryghed at vide, om der findes en person med adresse på nummeret. Jeg både tjekker - giver et bud på varen. Hvis sælger accepterer, ringer jeg til ham/hende. Man har da en "mavefornemmelse", når man taler sammen, ikk´? Sælgere UDEN tel.nr. gider jeg slet ikke at handle med.

Der har desværre været en del chikane herinde, af flere brugere, og mange er derfor stoppet med at have deres nummer på annoncen. Jeg giver først mit nummer efter at have mailet med folk. Jeg står ikke på krak osv. HADER tlf sælgere, så mit nummer er hemmeligt.

Eks.: Der er en der kalder sig Blemanden. Og har du børne artikler til salg, ringer han konstant og spørger om han må få dine brugte bleer osv... Og plus alle de andre tosser

BLOKERET BRUGER
#5 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 10.19)

Svar til Nex Lopper:
ja nemlig.

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

BLOKERET BRUGER
#6 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 16.52)

Det ender med at folk er så kontakt-forskrækkede at alle handler skal foregå på offentlige steder, fordi de heller ikke vil oplyse deres adresse.

Internettet har bragt mennesker tættere på hinanden, men alligevel gemmer folk sig mere og mere. Og underligt at folk gemmer sig mere og mere på disse køb/salg sider, men på datingsiderne er der sgu ingen hemninger - der er billeder af profilejerne - både med og uden tøj..... der bruges alle midler for at sælge varen.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 17.00)

Svar til GiSeNgOj:
hmmm er det dig på dit profilbillede så??

BLOKERET BRUGER
#8 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 17.04)

Svar til smurfmama:

Jeps, det er mit scorebillede.....

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 17.08)

GiSeNgOj skrev:
Svar til smurfmama:

Jeps, det er mit scorebillede..... :d

så vil jeg s*u helst ikke se dine "almindelige" Ikke-score billeder hi hi hi

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 17.56)

Svar til HS - Aalborg:
Og det manglende mobilnr, har de fleste fjernet da nogle typer elsker at lege detektiver på netop opgivelsen af nummeret, samt andre kedelige typer elsker at ringe og tilsvine folk. Men nu syntes jeg heller ikke selv at et telefonnummer er afgørende for en god handel herinde.

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 18.42)

Svar til bukh super:
Fair nok, argumentet forstår jeg godt. Men når man så har "afsluttet" en handel ved at imødekomme købers pristilbud, så er det ikke ok at køber ikke gennemfører handlen.
For mig er det lidt af et kulturchok at læse i Forum om mange mærkelige typer, svindlere, plattenslagere eller hvad vi nu skal kalde dem, som findes i vores lille hyggelige kongerige , men det er sikkert fordi jeg aldrig kunne finde på at gennemføre en bilhandel på en tilfældig tankstation og uden de fornødne papirer, som flere tilsyneladende har oplevet.

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 19.07)

Svar til HS - Aalborg:
Jeg er enig med dig, det er skide irriterende at vente en hel dag på en som ikke dukker op, når man nu har en aftale og pris på ens ting. Men der er nok ikke så meget at gøre ved det.

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d. 15. april, 2011 · kl. 00.39)

john kp skrev:

Er du ude for en " rigtig" snydepels, ryger også du i med hat, slips og jakkesæt på.............Nogæe er toptunet i den retning, og ved længe før dig hvad du gerne vil høre, det får du i FØRSTE omgang!!
Håber ikke du kommer ud for den tybe, men de er der!!

6 salg 6 gennemførte G-handel salg BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. maj, 2012 · kl. 09.30)

Svar til john kp:
det har du slet ikke ret at sælger der oplyser ikke sit tel nr er ikke god nok. man skal passe på hvad man skriver. jeg har dårlig erfaring med at oplyse mit nr. Har prøvet det - blev bombarderet af opkald og sms- masser af vise af useriøse køber der vil gerne presse pris ned - hvor det er allerede er så lataring billig det jeg sælger for. Hvis jeg ikke gå ned med prisen så bliver jeg skald ud og kald af øge navn- blandet med muder pluder. folk har ingen respekt. Jeg har brugt min tid på samtaler og sms- er, men solgte ingenting. Men da jeg holdet op med oplyse mit nr - sælger jeg bedre og komunikerer bedre. folk fandt ud at jeg er ærlig og nogle gange kommer de igen og igen. nogle gang folk oplyser sin e-mail adresse og vil handle der - nej - der er grund at jeg har lavet mit annonce her og samtaler foregår her.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: