• 496.809 annoncer
  • 48.923 nye annoncer
  • 1.252.470 medlemmer
  • 4.027 online
Tråd startet: d. 28. februar, 2011 · kl. 20.59
Sidst opdateret: d. 10. marts, 2011 · kl. 00.16
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2011 · kl. 20.59)

Kymco Agility... God eller Dårlig..??

Skriv Kun Hvis Du kender Til En Kymco Agility ... Tak
God Eller Dårlig , Scooter..??

Gode svar:

Keestiiiina: Læs svar
Rune Rasmussen: Læs svar
Hotnugger: Læs svar
TCIN: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 28. februar, 2011 · kl. 21.24)

Svar til OnkelA :
+ må være at den er billig i reservedele.
- er at den japser og går hurtigt i stykker.

Men ellers er den meget okay

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 01.42)

Maskinen er en af de bedste 4-takter der findes, og hvis man har den opfattelse at de går hurtigt i stykker, passer man vist ikke for godt på sine ting.

Jeg har snakket med rigtig mange, som er rigtig godt tilfreds med denne maskine. Det er en pålidelig maskine, som i modsætning til en 2-takter, fungerer hele tiden. Bare man overholder service.

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  1. marts, 2011 · kl. 13.33)

I sin tid hvor jeg også kørte knallert var det kun 4T som interesserede mig (Honda CD50) og jeg så gerne at der kom flere 4T på gaden idag for de sviner og lugter ikke som en 2T gør. De lyder også meget mere behaglige...min nabo dreng har sådan en Kymco Agility og ifølge ham så er ingen problemer overhovedet med den. Han siger det er vigtigt at overholde service...særlig når den er ny..ventil indstilling. Og så kører den 45kmL...stik den 2T...

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. marts, 2011 · kl. 11.27)

De er kendt for at have problemer med ventiltolerancerne. Hvilket typisk viser sig, hvis serviceintervallerne ikke bliver overholdt. Samt kan evt. et for stort olieforbrug hurtigt lede til motorskade pga. lille motoroliekapacitet på denne type motor - husk blot at kontrollere oliestand tit

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. marts, 2011 · kl. 09.34)

Jeg kan godt lide Kymco Agility
Jeg har selv en Kymco Super 8. Den minder en del om den.
Agility er bare mindre og lettere.

Det eneste dårlige jeg lige kan huske var skummet i sædet blev fladmast når man satte sig også kunne man mærke der var en kant under skummet så det var ikke specielt rart Det var et 2 delt sæde hvor man kan vippe det bagerste af sædet op som ryglæn.
Ryglænet var tilgengæld super fedt.
Man kan også få hvor sædet ikke er 2 delt. Det kan være det er bare.

Men hvis du forventer hurtigt optræk så skal du ikke købe en 4 takt scooter.

Kymco Agility er lavet i Taiwan eller Kina så vidt jeg ved og jeg ved ikke hvad problemet med ventiltolerance er men ja de skal justeres på en 4 takt scooter engang imellem. Ved hver 4000 km.

Der findes desuden forskellige Agility modeller.
På Agility Sport sidder de forreste blinklygter inden i skjoldet.
Agility Race er med "sjove farver", rød og blå. : http://kymco.dk/Default.aspx?ID=3

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. marts, 2011 · kl. 14.39)

Svar til scootergrisen:
Har fundet ud af, på min kina scooter, (Yiying Sampra) at det faktisk kan lade sig gøre med et hurtigt optræk. Jeg har pillet selve begrænsningen ud også isat 4 grams ruller, også har den et optræk der faktisk er bedre end en 2 takter. (: Så det kan lade sig gøre, med lidt motifikation.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  7. marts, 2011 · kl. 08.55)

Svar til Rune Rasmussen:

hurtigere end 2takter? Du skal over 250ccfør 4 takt er noget værd , jeg syndes det lort på 4 takter at man skal over holde service jeg har en Gilera stalker jeg købte fra har ikke over holdt nogen service og jeg har haft den tunet en hel del den kørte 111 på GPS og kumtaps lejet gik først ved 11150 kilometer skal siges det var Std lejer kumtap , de fleste 4 takter jeg har kørt træk med tunet og ik tunet har jeg sødt sagt tæsked deres røvhul ud af munden på dem ! Og lige en ting mer min 2takter køre 20 kml ( tunet ) !!! Så 4 takter lort smut hjem

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  7. marts, 2011 · kl. 22.42)

Svar til mikkeldkk:
Du har vist ikke læst min besked korrekt, jeg skriver at min 4 takter har et bedre "optræk" end en 2 takter, ved at jeg har fjernet begrænsningen i den, og i sat nogle 4 grams ruller, i stedet for 5,5 grams.

En 4 takter skal ikke bruges til race, men til almindelig hverdags kørsel? Er det så underligt at en 4 takter dør/går i stykker, sådan som mange 2 takter (race folk) tæsker dem ihjel?

Hvis vi skal fortsætte i din stil, er 2 takteren noget lort, et miljøsvin af største klasse, og en forbandet benzin sluger... Den er over dobbelt så dyr som en 4 takter, men alligevel dobbelt så ringe.
- Men pointen er, at vi aldrig vil kunne blive enige, netop fordi du går op i at voldtune en 2 takter, mens jeg går op i at være miljøvenlig, og bare have et køretøj der kan køre hele tiden, til den halve pris af en 2 takter.

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 10. marts, 2011 · kl. 00.16)

Kymco er ganske udmærket, dog ingen racer men dog holdbar... 60-70 km/t. konstant intet problem, kan sagtens holde til det.
Ang. Ventiltolerance 0,10mm justeres stramt, tager ca. 30 min. max
Kymco kom på markedet allerde i starten af 60´erne, så helt dårlige kan de da ikke være:o)

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: