• 499.361 annoncer
  • 46.308 nye annoncer
  • 1.254.261 medlemmer
  • 2.946 online
Tråd startet: d. 18. februar, 2011 · kl. 23.00
Sidst opdateret: d. 20. februar, 2012 · kl. 19.01
Antal brugere der overvåger denne tråd: 4

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 18. februar, 2011 · kl. 23.00)

heste salg her på guloggratis

stop nu med at skriv sådan
mange skriver har min dv/oldenborg/haflinger osv til salg
når man så spørger om stamtavlen på dem har de det ikke
det er faktisk falsk reklame at i ved det
det kan godt være det er dv eller oldenborg i jeres hest men det er bare ik en dv hest eller en oldenborg eller en anden race
så skriv da at det er en krydsning det er der da ik noget galt i de er mindst lige så gode hvis ik bedre men det er spild af os der søger ren racede heste når man søger exs en oldenborg hoppe og de rså kommer en pony frem med en mor eller far der er oldenborg

Gode svar:

Allan Gregersen: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 18. februar, 2011 · kl. 23.05)

bare fordi den ikke lige har stamtavle på kan den jo stadig godt være ren race, det kommer jo an på om faderen er avls godkendt.
Hvis han ikke er avls godkendt, ja så er der ingen stamtavle, men derfor kan både mor, far osv. godt være Oldenborg^^

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 08.42)

Svar til b-c:
Prøv at skrive til support, om de kan lave hestesiden om, så der er 2, en med stamtavler og en uden, måske en god ide?

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 08.57)

Det er da godt dyrene ikke kan opfatte at de ikke er gode nok hvis de ikke har stamtavle.

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 10.43)

og hvorfor skal man det min er oldenborg da der er papir på hendes forældre , har du tænkt på det . og vil du ha med papir så gå efter dem med papir .

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 13.13)

Forstår ikke problemet og det har intet med falsk reklame at gøre. Sælgere af heste med stambøger skriver det som regel i annoncerne, så hold dig til dem. Prisen indikerer også i mange tilfælde om der er stambog på hesten. En DV til 500 kr har nok ikke stambog ;o)

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 17.25)

Svar til Karin85:
det er da rigtigt men dem der søger avls heste kan jo desværre ik bruge den i avlen det tager 6 generationer at få en oldenborg med parpire hvis faren eller moren ik har parpire

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 17.27)

Svar til b-c:
ps jeg nedgør ikke heste uden parpire tværtimod de er som regel dem der er mindst syge

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 17.27)

Svar til Karin85:
mener altså hvis en af dem ik er avls godkendt undskyld

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 19. februar, 2011 · kl. 18.17)

Svar til b-c:
Man kan jo godt med sikkerhed vide om ens hest er den ene eller anden race selvom den ikke har papire. Med mange racer er man slet ikke i tvivl feks Shetalndspony, Islænder, fjordhest osv. Måske det kræver 6 generationer med Oldenborg. men det gør det ikke med alle racer. Feks Palomino og Knapstrupper, der er det farven der afgør om hesten er den ene eller anden race. Og så har du en race ren hest efter max 2 generationer.

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 20. februar, 2011 · kl. 12.26)

jeg ved da hvad race mine heste er og de har ikke stamtavle men dem der havde dem før mig havde selv avlet dem!! og de har da oz mange andre heste som de ikke selv har avlet og de ved da også godt hvad race de er selvom der ikke er stamtavle med til!?

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 20. februar, 2011 · kl. 17.04)

Nu i har gang i papir kan i så ikke også lige få en pris på der passer så man ikke skal spilde sin tid på at skrive eller fornærme en der syntes at hesten /pony er væsentlig mere værd , det vilde være dejligt..

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 20. februar, 2011 · kl. 17.43)

Svar til HYGGE STALD:
rigtig godt svar endelig en der har lidt forståelse tak

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 20. februar, 2011 · kl. 22.13)

min DV er efter kårede DV forældre, dog ikke avlsgodkendt far...
men - ren DV - har nu fået føl og hun er også ren DV - med ureg. far... men hvis hun skulle sælges ville det da helt sikkert blive som ren DV -da det er den rette benævnelse, selvom hun ikke er kåret..
og laaaangt tilbage i stamtavlerne indenfor DV er der da både araber, frederiksborger, oldenborg osv....DV er rent ud sagt en blanding

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 20. februar, 2011 · kl. 22.14)

og nu bliver jeg så nok upopulær' ha ha

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: