• 500.232 annoncer
  • 48.928 nye annoncer
  • 1.253.947 medlemmer
  • 4.147 online
Tråd startet: d.  8. februar, 2011 · kl. 09.52
Sidst opdateret: d. 26. oktober, 2012 · kl. 19.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  11  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 09.52)

Vanrøgtede heste til salg

Jeg troede ikke folk kunne få sig selv til sådan noget.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1500626.ece#g1500631=1

Hvorfor ikke sælge dem før det når så vidt?

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 09.58)

Kanon spørgsmål hvad der får folk til at gøre sådan,men måske priserne er blevet så lave at man lige vil vente,syntes personlig straffen for vanrøgt er alt for lav.

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 10.33)

Svar til osval:
ja den skulle give 20 år på vand og brød .

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 11.42)

Svar til buster 45:
Mennesker der vanrøgter dyr skulle udsættes for præcis samme behandling - og gerne lidt værre. Uh, hvor gør det ondt at tænke på at der er dyr, der lider

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 11.47)

Bliver så ufattelig vred når jeg ser sådan noget! sådan nogle mennesker skulle for altid, fratages retten til at have nogle former for dyr.
Bødeforligget skulle lyde på min. 1/3 af lønnen i 6 mdr. plus en fængselsstraf der kan mærkes!
Uvidenhed er den dårligste unskyldning i verden!!

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 12.34)

Har lige set billederne og læst artiklen. Folk skulle fandme skydes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 16.26)

Hvor er det dog chokerende!

De mennesker, som lader deres dyr lide på denne måde, skulle aldrig have anskaffet sig dem fra start af!

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 17.11)

ej hvor forfærdeligt...godt nok er det en svær tid at sælge heste i, men man har vel altid andre muligheder end vanrøgt!

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 22.32)

De skulle have foræret hestene væk inden det kom så vidt. En sådan tilstand på hestene kommer ikke ligefrem fra i dag til i morgen vel...! Sådan nogen idioter! Man fatter det ikke!

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 22.59)

Svar til molo:
Prøv lige at styre jer. Vi er enige om, at det er forfærdeligt, hver gang noget sådant sker - hvad enten det drejer sig om heste, svin, eller kreaturer. Men der står altså et menneske bag det - et dybt ulykkeligt ét, af slagsen. Modsat de tumper, som forgriber sig på børn, slår gamle damer ned, eller begår hjemme-røveri, er der ikke tale om en bevidst ond handling. Oftest er det økonomisk trængte personer, hvor banken eller foder-leverandøren, har lukket for kreditten. De har reélt intet valg. Det er deres liv og stolthed, som bare smuldrer. Det er forfærdeligt og selvfølgelig skal det straffes - men at sige, at de er idioter, som bare skulle skydes, fortæller mere om debatørerne her, end om de berørte personer.

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 23.58)

Svar til klyner:
Så skal man ikke få så mange heste ,ellers er det mere humant at slagte dem , så mærker de da ikke mere - de har ikke valgt den tilværelse

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 00.12)

klyner skrev:
Svar til molo:
Prøv lige at styre jer. Vi er enige om, at det er forfærdeligt, hver gang noget sådant sker - hvad enten det drejer sig om heste, svin, eller kreaturer. Men der står altså et menneske bag det - et dybt ulykkeligt ét, af slagsen. Modsat de tumper, som forgriber sig på børn, slår gamle damer ned, eller begår hjemme-røveri, er der ikke tale om en bevidst ond handling. Oftest er det økonomisk trængte personer, hvor banken eller foder-leverandøren, har lukket for kreditten. De har reélt intet valg. Det er deres liv og stolthed, som bare smuldrer. Det er forfærdeligt og selvfølgelig skal det straffes - men at sige, at de er idioter, som bare skulle skydes, fortæller mere om debatørerne her, end om de berørte personer.

du har lidt ret ,,folk hidser sig op
hvis alle nu var lidt bedre til at hjælpe de stakler inden det kom så langt med de stakkels dyr ,kunne noget være undgået

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 07.22)

svar til klyner...
jeg vil giver dig ret at folk lige skal tænke lidt på hvad der er sket.... nu kender jeg desvære sagen meget godt og ved hvad den mand har været igemmen de sidste halve år . jeg har pluse mange ander prøvet at hjælpe ham men kan ikke trænge igemmen til ham ... ved han har været anmeldt mange gange men det har i djers øjne i nok .. når man ved han har besøg af myndiheder ca hver månde kan man så ikke helt forstå det er kommet så vidt.....

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 07.34)

Svar til klyner:
Jeg har kendskab til en del sager, hvor heste er blevet misrøgtede, sultet ihjel osv.. I langt de fleste tilfælde har ejerne haft rig mulighed for at bortsalg af hestene inden det kommer så langt ud. Der er jo flere foreninger der gerne vil give hestene et godt liv, og derfor gerne vil købe. Ofte byder de en god pris, men ejerne nægter, og påstår blot, at hestene har det fint.
Så jeg har meget svært ved at finde sympati for dem; de har haft flere muligheder for at ville hestene det godt.

Desværre, Klyner, din påstand holder altså ikke.

NinaE2 Brugeren er offline
3 salg 3 gennemførte G-handel salg
#15 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 08.54)

Jeg har set annoncerne for disse heste på hestegalleri.dk. De første billeder, der blev lagt på annoncen var endnu værre end de billeder ekstrabladet har. De blev dog hurtigt taget af igen, pga brugernes reaktioner. Jeg synes nu ikke, at I skal have så ondt af ejeren af hestene, for han er hestehandler, så hestene er bare hurtige penge for ham. Desværre er det hestene, som betaler prisen, for der er ikke ret mange hestefolk, som vil betale penge for heste i den stand. Det betyder, at mange af dem sandsynligvis ender deres liv på slagteriet. Hvor er det altså trist:-(

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  11  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: