• 497.577 annoncer
  • 45.522 nye annoncer
  • 1.254.377 medlemmer
  • 4.146 online
Tråd startet: d. 18. januar, 2011 · kl. 16.08
Sidst opdateret: d. 17. juni, 2012 · kl. 17.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 18. januar, 2011 · kl. 16.08)

Tarveligt at sælge grimt forvasket tøj!

Idag har jeg netop modtaget en pakke med noget ammetøj som jeg havde betalt 250 kr for. Jeg havde glædet mig rigtig meget til lidt nyt og til at få et par bluser til at amme i som ikke skulle trækkes op over maven først! Men, øv jeg tudede da jeg pakkede det ud -man har vel stadig et par ekstra hormoner tilbage i kroppen fra graviditeten;)
Tøjet var gammelt og forvasket. De sorte bluser var grå og stive af fejlvask og alt tøjet var ødelagt i facon og mindst 5-10 år gammelt. Amme bh-erne var så gamle at man ikke længere kunne se producent og størrelse på mærket og de var ikke længere hvide, men HELT GRÅ, så nu forstår jeg bedre der ikke var foto af netop dem;(!
Det hele stod til at have kostet mellem 350 og 600 kr pr. del..
Hvor er det surt at gøre sådan et køb og tænkt sig at man har samvittighed til det som sælger!
Jeg kan ikke engang finde sælger og skrive det til hende, idet annoncen forståeligt nok straks var blevet fjernet, da jeg havde meldt mig som køber.. ØV øv!!
Jeg syntes simpelthen at det er så tarveligt!

BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 18. januar, 2011 · kl. 16.17)

ja det er tarveligt,
men når det så er sagt, så skulle du nok ha fået et billede, og ha spurgt til det,
at de havde kostet en del som ny, og sælger ikke fortæller hvor slidt og gammelt det er,
desværre er der nogle som bare vil udnytte andres godtroenhed.
trist for dig, men jeg tror du har lært noget af dette, at næste gang skal du se det,
men der skulle vel også være en anden mulighed genbrugsbutikker, eller sætte sedler op du bor,
og finde noget denne vej.
men du kan ikke gøre så meget ved dette.desværre.

men vær glad for du så kan se dig selv i spejlet og sige, sådan er jeg ikke-

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 08.52)

Svar til Alemona:
Kan se at annoncen er gammel, men er der ikke mulighed for at anmelde personen her inde? Jeg har f.eks. også amme bh er her inde, men nemlig skrevet at de er forvasket, da det nemlig er hvad de er, men man kan dog ikke se det når man har bluse udenover, men man skal føle sig godt tilpas i det også, og som ved dig med tøj hvad alle ser kan jeg godt forstå at du er sur, er du i fuld ret til.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 22.43)

Hej Eva!
Sælger kunne jeg desværre intet finde på igen, for lige efter jeg havde betalt var hendes annonce væk, derfor kunne jeg ikke anmelde hende og så skrev jeg bl.a dette herinde i min frustration og håbede hun ville læse det og i det mindste skamme sig bare lidt!
Hvis du på forhånd har skrevet hvilken stand dine varer er i så har du jo allerede gjort dit..
Det tøj jeg modtog var der bl.a også huller i og jeg måtte smide 3 bluser og 2 Bher ud, da det absolut havde udtjent sin værnepligt for længst!
Som køber må man bare huske at spørge ind til varen og som sælger, med al respekt for sig selv være ærlig omkring det man sælger! Igen er vi forskellige ift., hvilken stand vi syntes en vare er i. Jeg mener bestemt ikke jeg er sart ift. det og køber oftest tøj i genbrug osv., men når jeg køber noget skal det kunne bruges og ikke være slidt, ødelagt og hullet, mm jeg har fået besked omkring det på forhånd! Som sagt, hvis du har skrevet din vare er forvasket, har du jo gjort dit, for så ved køber jo, at det er varens stand..
Mvh Kirstine.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 17.43)

Jeg må sige,at det er total øv bøv sådan et køb.. Jeg har selv køb meget herinde som jeg er rigtigt tilfreds med:) og sælgerne har været utrolige venlige og hutige til at sende osv. Har dog også haft en uheldig episode,men det afholder mig dog ikke for vidre køb:) Jeg sælger selv nogle ting og tøj,men anføre altid billede,,for de annoncer jeg tjekker er også kun billede annoncer,,jeg kunne ikke finde på at købe noget som jeg ikke har set først.. Især ikke når tingene er brugte... Men ja man lære jo af sine fejl,det er bare øv og spild af penge:( så kan helt klart godt forstå du ærger dig over dit køb..

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: