• 498.780 annoncer
  • 43.366 nye annoncer
  • 1.252.135 medlemmer
  • 4.363 online
Tråd startet: d. 16. januar, 2011 · kl. 11.03
Sidst opdateret: d.  6. marts, 2011 · kl. 17.46
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 11.03)

Gianto Sport..

Har kigget på en Gianto sport.. er det en italiener eller? kender slet ikke til den model. God, dårlig eller??

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 11.09)

det er noget lort, det er fra kina/japan hold fingerne fra de modeller det er en 4 takter

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 11.15)

Ok..

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 12.28)

Jeg har haft en Gianto Sport.. Det er det værste jeg har kørt på.. Den var helt lovlig men kørte alligevel 50 km/h. Sårn set godt nok, men efter 2 mdr. kunne den ikke komme over 20 km/h, havde svært ved at starte og når man endelig fik den i gang kunne man køre 200 meter også sat den ud igen. Kigget motoren igemmen men ingen fejl.. Mærkelig knallert.

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 16.51)

mogensen1972 skrev:
det er noget lort, det er fra kina/japan hold fingerne fra de modeller det er en 4 takter

Hvordan lort?
Kan godt være den er fra kina, men det altså også der de fleste knallert/scooter dele bliver lavet.

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 16.53)

Michael21 skrev:
Jeg har haft en Gianto Sport.. Det er det værste jeg har kørt på.. Den var helt lovlig men kørte alligevel 50 km/h. Sårn set godt nok, men efter 2 mdr. kunne den ikke komme over 20 km/h, havde svært ved at starte og når man endelig fik den i gang kunne man køre 200 meter også sat den ud igen. Kigget motoren igemmen men ingen fejl.. Mærkelig knallert.

Har du husket at skifte olie på den, og tjekke om det var i orden? Vigtigst af alt, skal man altså også justere ventiler på den, da det jo er en 4 takter.

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 16. januar, 2011 · kl. 16.58)

fchr skrev:
Har kigget på en Gianto sport.. er det en italiener eller? kender slet ikke til den model. God, dårlig eller??

Det er en kineser, og såmænd en ganske fin scooter. Den vil også kunne fungere fejlfrit, hvis man husker at vedligeholde den, og overholde alle service. Man skal huske at tjekke motorolie før hver tur, og motoren skal også have justeret ventiler engang i mellem. Der er meget service ved sådan en scooter, men når det så er oveholdt, har du en stabil scooter, som starter på første tryk i alt slags vejr. Jeg har selv en 4 takter, som jeg er rigtig glad for. Den har kørt over 10,000 km, og den kører stadig.

Så vælg klart en 4 takter, hvis du vil have en mere pålidelig og miljøvenlig scooter, end en 2 takter.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 17. januar, 2011 · kl. 18.25)

Giantco laves i kina og ligger nederst hvad angår kvalitet.
Det er T Hansen som sælger dem så hvis du vil se en Giantco skal du bare besøge din lokale T Hansen.
De her restsalg af 45 km/t modellen : http://www.thansen.dk/products.asp?c=4769569434&n=-2076554181
Du kan se de andre Giantco modeller her : http://www.thansen.dk/products.asp?c=4769569434&n=-1422285006

Der er nogen der skriver det er noget lort også er der andre som skriver at de ikke har haft nogen problemer med deres.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 18. januar, 2011 · kl. 15.55)

Der er vel fordele og ulemper ved alle scooter......
men og ligefrem sige det er en lorte scooter er nok lidt voldsomt....
de skal self vedligeholdes lige som alle andre scooter os skal, dog istedet for og blive ved og fylde 2-takt olie på, skal du tjekke motorolie istedet... og eftersom det er en 4-takt motor er der ventiler.... og det er næsten det vigtigste.. Hvis de er korrekt justeret... så er det sku en stabil scooter!! nu har jeg selv haft 14 af de 4-takter (giantco, Tms,Texas osv osv)
og der hvor problemet for det meste har været er indsugnings ventilen der har været justeret for stramt....
jeg synes sku det er nogle udemærket motore/scooter....... solgte en til en kammerat som nu har kørt ca 6700km siden jeg havde den Uden at den een dag ikke har ville starte... og den har kun fået alm vedligeholdelse som nye ruller, nyt motor-olie bremse-bakker ellers har den kørt hverdag.... og har på en strækning på 21km hverdag gået 48km pr liter benzin!

Så ud af de knap 240 scooter jeg har haft... vil jeg ikke sige at det er nogen man skal holde fingerene fra.. for de køre sku fint!
Mvh

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 23. januar, 2011 · kl. 18.27)

De er pisse gode

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 27. januar, 2011 · kl. 20.32)

Hvad med benplads på sådan en model. Jeg er 183. ?

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 30. januar, 2011 · kl. 13.51)

Ben pladsen er ikke noget problem..

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  6. februar, 2011 · kl. 11.34)

Giantco, Pexma samme motor, er IKKE noget lort! det siger dem der ikke har forstand på noget som helst om 4 taktere, de kører faktisk meget godt, og holder længe i motoren da den konstant bliver smurt da det jo er en 4 takter, min egen pexma har kørt 25.000km med en 70cc tuncylinder og skarpere knast, uden den mindste udskiftning (kun remmen og ruller) og det kan en 2 takter fanme ikke! uden den sætter sig 100,000 gange, ps. den lovlige 50cc cylinder havde kørt 10,000 da jeg tog den ud, og der var stadig honespor i fra den var ny, så det siger bare lidt om holdbarheden, bortset fra plastik det knækker meget nemt, men mekanisk kan anbefales herfra! mvh Daniel

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  7. februar, 2011 · kl. 18.47)

hej har købt to Gigantco sprint , . sårn bare for at sælge videre , må erkende , at jeg blev posetivt overrasket , di er fine at skrue på og går forbavsende godt , som en skrev i sit indlæg , ja det er en 4 takter og ja de skal passes med service som alt andet , må indrømme at jeg må give den karekteren med pil op , god billig scooter , justere ventiler og skifte olie , tændrør og luftfilter , er ikke den største ledvogter eksamen der skal til MVH Hans

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. marts, 2011 · kl. 17.45)

i alle sammen kan ikke noget til scooter 4 takt scooter er ok men de skal indstilles i vintilerne efter 3000 km og der skal 5w40 motorolie på og kørestil husk at varm scootern op den køre langt på litern. du skal ikke høre på dem der siger det er lort de kan ikke finde ud af og køre dem til når de er nye også smider de 15w 40 motor olie på fordi det er billigst men man kan godt køre med 10w 40 motor olie

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: