Mille T Bentzen
nej nej nej
du må ikke samligne de 2!!!!
det var bare et eksempel på hvor uheldig man ka være med diverse bilhandler
Big T og Mille T Bentzen
nej de har ingen forbindelse til hinanden tror jeg da bestemt ikke.......
men når man ikke kender bilhandlerene er det jo rart lige og få andres erfaring med dem, så man ikke går lige i en "fælde"
os derfor jeg spørger efter andres erfaring med A1 Biler!! og udfra de annoncer jeg har set lyder de os reelle....
Men Big T
ang den handel min bror lavede med den BMW så var den købt til og skulle være IORDEN og han gav ca 89.000kr for en 92´er det er dog ca 3 år siden nu.... men stadig en ret høj pris af sådan en bil! og det viste sig at bilen havde en ret stor revne i topstykket og efter at Bt bilsalg (benjamin thorsen) så skulle få det bragt iorden tog det fra de fik bilen hen til værkstedet, og indtil min bror advokat, politi kom for og ville ha bilen udleveret 10mdr senere!!! uden at den fornødne reperation var blevet gjort men bilen var derimod sat hen til et andet værksted som så skulle ha lavet det for Bt-bilsalg...... Meeen de 2 parter mellem havde noget økonomisk mellemværende som så gik udover min bror og han´s bil så det værksted som skulle lave det, ville ikke udlevere bilen før han havde fået opgjort det økonomisk ham og bt-bilsalg havde imellem hinanden...... så min bror var nødsaget til og møde op med politi, advokat for og kunne få sin bil!! Uden der var blevet lavet en skid på den, og den skulle ha været nysynet samtidig, men da min bror havde været ejer af den i ca 3 mdr fik han en indkaldelse til syn!! og havde så samtidig ikke mulighed få og få den frem til synshallen eftersom den stod på det værksted i 10 mdr!
men A1 biler skal SLET ikke samlignes med BT-bilsalg......
men når man som sagt ikke ved noget og den forhandler og man har set lidt på nogle biler derfra man godt kunne ha interresse i...
så var det jo rart lige og få andres erfaring med på vejen

havde min bror nu haft det inden han købte bil, var den aldrig blevet købt der!