• 497.163 annoncer
  • 49.324 nye annoncer
  • 1.253.375 medlemmer
  • 7.058 online
Tråd startet: d.  7. January, 2011 · kl. 17.13
Sidst opdateret: d. 29. March, 2013 · kl. 21.30
Antal brugere der overvåger denne tråd: 5

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 17.13)

Erfaringer med A1Biler?

Som overskriften siger nogen som har købt bil der??
og har nogle erfaringer med det?? godt ell skidt?
Og bare for og være mere sikker nogen som ved hva Benjamin thorsen kalder sit firma nu?? er det stadig Danmarks billigste biler??

Mvh

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 17.15)

Svar til Bruno A:
Kender ikke noget til stedet, men hvis du ikke føler dig sikker, så vælg dog en anden forhandler, hvis du skal købe en bil.

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 17.17)

jeg kende to mand som har købt biler der og de har været fuldt ud tilfreds

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 17.33)

Man kan sagtens føler sig sikker og stadig blive snydt godt og tænkte hvis der nu var nogen med erfaringer derfra ville det jo være en fordel og ha i baglommen.... eftersom de nu engang har en del biler til fornuftige priser...... men som min storebror gjorde inden han vidste hvem Benjamin Thorsen var, der købte han en bil der.... og det blev sku til en dyr omgang..... bla flækket topstykke osv.

Og der er jo sikkert Rigtig mange flere skidt bilsælger end kun lige Benjamin Thorsen...
så regnede ikke med folk havde noget imod og dele ud af erfaringer...

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 17.44)

Har både købt og solgt bil hos dem. Jeg vil ikke sige at det er et dårligt firma. men man skal nok være noget bilkyndig når man udvælger en bil hos dem. For bilerne er som de for dem ind. Altså med de fejl som den tidligere ejer ikke har gjort noget ved. Vi var uheldige med vores første bil købt hos dem men det var fordi en kørte ind i den men den var parkeret. Den anden bil fik alt for hurtigt mange småfejl som løb op i mange kr. plus de alm. ting som reme, bremser osv. så umidbart også en ok bil. Jeg ville ikke have noget imod at handle med A1biler igen hvis de har en bil der passer til mine behov på et tidspunkt ude i fremtiden.

Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 18.00)

Svar til Bruno A:
Det lyder voldsomt det du beskriver, og har aldrig efter mange år i branchen obs. det!
Måske du udtrykker dig forkert : var der tale om et top stykke med en revne i ??
Jeg har i årenes løb, ville handle der 4-5 gange, men har aldrig lige fundet det jeg gerne ville købe. Det er nok rigtigt som andre beskriver, at de handler mange biler ind, som de sælger uklargjorte ! Hej do.

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 18.43)

Big T
Ja topstykket var flækket som BMW nu engang er gode til... det var en 525I fra 92 min Bror gav en pæn slat mønter for...
Men hvis du har set/hørt om Benjamin Thorsen (har været i et par tv programmer pga han´s Knap så gode rygte)
så ville du vide at det bare var en lille ting i forhold til hva han ellers har solgt

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 19.05)

Big T
Du skulle ta og prøve og Google Bt Bilsalg eller danmarks biligste biler eller Benjamin Thorsen...
så vil du snart se at det ikke er en mand man skal handle bil med......

Bla fik han synet biler sådan her:

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article266859.ece

BLOKERET BRUGER
#9 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 19.09)

Svar til Bruno A:

Er Benjamin Thorsen ejer af A1 Biler?

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 19.24)

Svar til Bruno A:
Hej igen Bruno - Jeg kan ikke lige i dit anviste Link se forbindelsen til a-1 biler ? Hvorfor jeg spurgte om revnen i topstykket var kun faglig nysgerrighed. Det er hvad man må forvente kan ske efter 3-6 års kørsel. Mange gange uden den store betydning, men skidt er det da.
Om Fa. A-1 biler, har jeg altid haft stor respekt for deres annoncer (bla.a. her i G&G) Deres 3-4 foto af biler til salg, gemmer ikke rustne skærmkanter, men fotograferer tingene som de er. Jeg har også set annoncer fra dem , hvor de selv har anført væsentlige fejl. Mvh.

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 20.32)

Mille T Bentzen
nej nej nej
du må ikke samligne de 2!!!!
det var bare et eksempel på hvor uheldig man ka være med diverse bilhandler

Big T og Mille T Bentzen
nej de har ingen forbindelse til hinanden tror jeg da bestemt ikke.......
men når man ikke kender bilhandlerene er det jo rart lige og få andres erfaring med dem, så man ikke går lige i en "fælde"
os derfor jeg spørger efter andres erfaring med A1 Biler!! og udfra de annoncer jeg har set lyder de os reelle....

Men Big T
ang den handel min bror lavede med den BMW så var den købt til og skulle være IORDEN og han gav ca 89.000kr for en 92´er det er dog ca 3 år siden nu.... men stadig en ret høj pris af sådan en bil! og det viste sig at bilen havde en ret stor revne i topstykket og efter at Bt bilsalg (benjamin thorsen) så skulle få det bragt iorden tog det fra de fik bilen hen til værkstedet, og indtil min bror advokat, politi kom for og ville ha bilen udleveret 10mdr senere!!! uden at den fornødne reperation var blevet gjort men bilen var derimod sat hen til et andet værksted som så skulle ha lavet det for Bt-bilsalg...... Meeen de 2 parter mellem havde noget økonomisk mellemværende som så gik udover min bror og han´s bil så det værksted som skulle lave det, ville ikke udlevere bilen før han havde fået opgjort det økonomisk ham og bt-bilsalg havde imellem hinanden...... så min bror var nødsaget til og møde op med politi, advokat for og kunne få sin bil!! Uden der var blevet lavet en skid på den, og den skulle ha været nysynet samtidig, men da min bror havde været ejer af den i ca 3 mdr fik han en indkaldelse til syn!! og havde så samtidig ikke mulighed få og få den frem til synshallen eftersom den stod på det værksted i 10 mdr!

men A1 biler skal SLET ikke samlignes med BT-bilsalg......
men når man som sagt ikke ved noget og den forhandler og man har set lidt på nogle biler derfra man godt kunne ha interresse i...
så var det jo rart lige og få andres erfaring med på vejen
havde min bror nu haft det inden han købte bil, var den aldrig blevet købt der!

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  7. January, 2011 · kl. 20.48)

Svar til Bruno A:
Ok-ok alt tyder jo på, at det hele var en misser; så lad os glemme det.
Trist at din bror, har været så uheldig med bilkøb, så held til jer begge om at lave en bedre handel næste gang. Hej til Jer!

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  8. January, 2011 · kl. 00.10)

Har ikke noget dårligt at sige om A1 Biler, de kunne ligeså godt hedde "Ærlige Bent" du får hvad du betaler for, og har mulighed for at få bilen på lift, der bliver påpeget fejl og mangler på bilerne, og priserne er derefter, ville ikke ha nogen betænkeligheder ved af handle dér. BT Biler i Søborg er på ingen måde i forbindelse med brødrene på Fyn

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  8. January, 2011 · kl. 00.36)

hej de er ok at handle med kik dig godt for de gælder vel ved de fleste bilforhandler ellers er de jørns biler i næsby også et godt sted

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  8. January, 2011 · kl. 15.08)

Svar til Bruno A:
hold dig langt væk der fra jeg bor små 20 km far a1 bilen og jeg høre hele tiden om folk der har købt en bil der ude og det er det ene efter det andet gal med de biler har vært der ude et par gange kan huske en gang vi ville se på en nysynet polo6n paneler var fyldt med skum og bag i bilen lå der store flister som bund da vi kom inde for at snakke om det vi havde set i denne bil fik vi at vide vi skulle køre derfra det pis ville de ikke høre på bilen var jo nysynet,sagde de de havde selv fået den synet,, de folk de har til at gå og se efter deres biler er ikke uddannet eller noget

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: