• 497.572 annoncer
  • 49.281 nye annoncer
  • 1.253.483 medlemmer
  • 4.851 online
Tråd startet: d. 26. December, 2010 · kl. 22.04
Sidst opdateret: d. 13. July, 2011 · kl. 13.42
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 26. December, 2010 · kl. 22.04)

fiat punto.

er der nogen der ved om det er en god bil?? hvad er dens \"svagheder\"? jeg er førstegangskøber så aner intet om biler
- eller er der nogen der har forslag til en god lille, økonomisk bil til billige penge ( max. 10000)..

har hørt en opel corsa også er god.

men er bare faldet lidt for en punto da det er en lille fin, økonomisk pigebil

Håber der er nogen der kan hjælpe ??

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 26. December, 2010 · kl. 22.08)

Svar til Daniella2:
Punto er en udemærket bil, særlig hvis du kan finde en aflagt pensionist bil,og billig i reservedele.

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 26. December, 2010 · kl. 22.11)

Svar til osval:
okay mange tusind tak, har bare hørt at de ruster rigtig meget ??

Davidr Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 26. December, 2010 · kl. 22.38)

Svar til Daniella2:
Jeg har en til salg her inde der har stået i lang tid. men den har ikke nogen rust Så rust burgde ikke være det helt store problem med en punto

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 00.06)

det gør alle biler hvis man ikke passer dem men det er en fin bil både og køre i og at skrue i

Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 02.10)

Man skal bare være opmærksom på at når de bliver lidt ældre kan de have problemer med elektroniken. Jeg kører selv fiat grande punto og købte den fra ny og har fortrudt det, da de 2 første år holdt den på værksted 22 gange, når det ikke var det ene galt var der det andet galt, men det skal så lige siges at efter garantien udløb har jeg heldigvis ikke haft problemer med den endnu. Det er en årgang 2007 men 2008 model i diesel jeg har med alt i udstyr, det er en super økonomisk bil at køre i.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 06.03)

Svar til mike--lillehotmailcom:
Det er nu ikke alle biler der ruster, hvad med Audi og Fiat Tipo, begge modeller er jo galvaniseret.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 06.21)

Svar til Daniella2:
Der er mange biler i dit prisleje til salg på DBA, men du skal nok regne med, at dem du finder, har kørt mange km. - 200.000+ men det behøves ikke at være et minus, bare slidelene er blevet skiftet (kilerem, vandpunpe, bremser osv....).
Det du kan gøre er, få en mekaniker med ud og kigge og sige god for bilen inden du køber en.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 08.33)

Svar til Daniella2:
Gør som Osval tilråder, køb en pensionistbil. Helst en med en velpasset servicebog, og et km.tal max 100 tus. Tag en mekanikér med på råd, vedr. syn, papirer og om f.eks.tandremsskift er foretaget. Held & lykke med et godt køb, og ønsker om et godt Nyt-år. Mvh.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 09.33)

laver og sælger stort set ikke andet end fiat punto og de er nemme billige at rep på

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 12.50)

tusind tak for alle jeres svar, det var til stor hjælp
så vil jeg gå ind og kigge videre på en punto.

GODT NYTÅR ALLESAMMEN

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 14.06)

jreg har haft 2 punto og var ingen succes og har corsa nu 1,4 swing og den starter og kører bare

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 14.12)

Jamen jeg fik også at vide at jeg skulle købe en corsa istedet da det var en lille bil jeg gik efter og de skulle holde til mere

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 15.38)

Det findes jo ingen facitliste. Mange hader franske biler fordi de synes at de er smækfyldte med el-fejl. Andre (bla min far ) har kørt i forskellige Peugeot`er i mange år og har altid været tilfreds.
Jeg har haft en Grande Punto som havde mange fejl med defekte relæ`er selvom den kun var 2 år gammel. Min datter har haft en Punto 60S som havde ufattelig mange fejl - alt fra toppakning over elfejl. Den "døde" da både bremser og kobling også var helt smadrede.
Jeg har en Opel Corsa 1,0 fra 02. Den har jeg været rigtig glad for indtil videre.

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 16.14)

Nogen vil há moderen, andre datteren - -Sådan er det!

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: