• 498.742 annoncer
  • 43.942 nye annoncer
  • 1.252.120 medlemmer
  • 2.058 online
Tråd startet: d. 22. December, 2010 · kl. 12.48
Sidst opdateret: d. 11. February, 2012 · kl. 17.54
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 22. December, 2010 · kl. 12.48)

Guide igennem Nitro biler

Behøver lidt hjælp med de forskellige ting er på en nitro bil hvordan den fungere og sårn lidt

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 22. December, 2010 · kl. 17.46)

find en forhandler der handler med rc og køb nitrobogen eller bestil den over nettet der står det du skal bruge og eller søg på youtube der er masser af tips at finde derinde.Eller hvis du er så heldig at der ligger en rc klub nær dig ville de sikkert osse hjælpe dig

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 22. December, 2010 · kl. 17.50)

du bor på fejø kan jeg se jeg bor i nysted ville ellers godt hjælpe dig hvis du boede lidt tættere på,men ellers er der en bane i marielyst godt nok lidt langt væk fra dig men det er nok mest om sommeren de kører derover deres hjemmeside er
http://www.lfrc.dk/news.php

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 22. December, 2010 · kl. 22.08)

Mange tak for forslagende og linket nogen af jer der har en nitrobil til salg?

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 26. December, 2010 · kl. 12.39)

hvad vil gi for en nitrobil jeg har en magnom det er en cenbil

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 27. December, 2010 · kl. 21.20)

ved ikke læg den på Guloggratis så vi kan se den

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 30. December, 2010 · kl. 21.23)

vil du ha en nitrobil og hvorfor ikke en el. de køre meget hurtigere

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d. 31. December, 2010 · kl. 12.46)

Hvad køre hurtigst af en Jato 3.3 og en Stealth X09 ? det tror jeg Jato'en gør og den er nitro

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d.  6. January, 2011 · kl. 12.09)

nitro biler kører nødvendigvis ikke hurtigst du kan sagtens få en el bil op på den anden side af 100 med den rette gearing de rette batterier motor og fart regulator kører selv både nitro benzin og el

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 13. January, 2011 · kl. 07.41)

Hej,
Du kan checke min hjemmeside ud: nitromekanikeren.dk - kig under "info om nitromotorer" - her har jeg skrevet en række artikler om nitromotorer - tilkøring - justering - vedligeholdelse.
Jeg har også et par fede biler til salg - check mine annoncer her.
Med venlig hilsen
Niels Nitromekanikeren Vangsøe

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 23. January, 2011 · kl. 15.40)

Svar til Andreashc666:

ja jeg har en hpi trophy buggy med 2,5 hk og 3,5 cc den skal have 2 nye støddæmpere og 2 venstre bære arm motor er lige kørt til hent den til 1300kr

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 23. February, 2011 · kl. 20.33)

Jeg har en benzin bil som er helt ny, den er i min profil herinde på gul og gratis..

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d. 13. March, 2011 · kl. 15.36)

Kig efter bil på RCgalleri.dk
Der er mange biler, og mere hjælp at hente.. Mange af de biler der er til salg her inde, de er alt for dyre, i forhold til nyprisen. Og folk har med at overdrive med fart, hk og ligende..

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  3. April, 2011 · kl. 21.32)

En der vil hjælpe mig. Min søn bliver 8 år og tænker det kunne være sjovt med lidt udendørs leg. Vi har massevis af grusveje , men er i tvivl er det kun for eksperter sådan en nitro bil? har set denne, det er hvad jeg syntes jeg vil ofre i første omgang. Vil han kunne få glæde af den
http://www.nitrotek.dk/nb16-nitro-radio-controlled-buggy.html
Lene

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2011 · kl. 14.03)

Svar til Andreashc666:
Jeg har en bil til salg har også et par fif til dig. Hvis du skal bruge det.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: