• 499.333 annoncer
  • 46.235 nye annoncer
  • 1.254.275 medlemmer
  • 4.429 online
Tråd startet: d.  7. marts, 2013 · kl. 21.00
Sidst opdateret: d.  8. marts, 2013 · kl. 11.02
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 2 måneder og 17 dage siden (d.  7. marts, 2013 · kl. 21.00)

Tak, og ha det godt fra Josefineemma

Jeg står af her. Tak for mange sjove timer til alle dejlige mennesker herinde.
Hetzen fra enkelte brugere uden indgriben fra support har gjort det.
Gider ikke længere være en del af et forum, hvor det skal være så "dejligt" at være når nogen i DEN grad kan gøre hvad de vil uden der sker noget. Jeg er så skuffet over støtten fra supporten. Det er skammeligt som nogen kan lave ballade og blive, samtidig med at andre der bare siger et ord, er ude. Jeg syntes det er pinligt. Se det dog support, er i blinde eller hvad...?

Ha det dem jeg holder af. Måske jeg dukker op igen en dag, men det bliver ikke under nuværende uretfærdige forhold.

Josefineemma....

#2 - Skrevet for ca. 2 måneder og 17 dage siden (d.  7. marts, 2013 · kl. 21.13)

Er der noget som et gået min næse forbi?
Synes der er "mange" som forlader forumet.

#3 - Skrevet for ca. 2 måneder og 17 dage siden (d.  7. marts, 2013 · kl. 21.27)

Svar til josefineemma:
Hvor er det trist at du vælger at springe fra ,kan godt se hvad du mener .
Pas på dig selv ,håber du vender tilbage når du har sundet dig .
Du vil være savnet

#4 - Skrevet for ca. 2 måneder og 17 dage siden (d.  7. marts, 2013 · kl. 21.37)

Det kan du da ikke Skal I ( cencur) virkelig vinde over dig????????? Jeg vil da også snart overveje om jeg gider mere

#5 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  7. marts, 2013 · kl. 23.13)

det er ikke let altid at debatere ,men kom nu lad dem ikke få jer ned med nakken

#6 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 02.19)

Svar til pletti:
Vh.T

#7 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 07.02)

Svar til josefineemma:
Rolig nu José , du kan jo vælge at lade være at debatere med dem der pisser dig af.

Så bliver de nok trætte af det ,når ingen respons de får.:-)

#8 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 07.52)

#9 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 08.02)

pletti skrev:
(6) det er ikke let altid at debatere ,men kom nu lad dem ikke få jer ned med nakken
Svar til josefineemma:
Det ligner squ da ikke dig at smide hånd klædet i ringen,du kan være sikker på der sider et par kratluskere og griner i skægget over denne tråd,de opnåede lige det de ville.

#10 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 08.18)

Helt enig....

#11 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 08.23)

Svar til Hotnugger:
Svar til osval:
Svar til karl dahl:
Svar til Jan4:
Helt enig. Vh.T

#12 - Skrevet for ca. 2 måneder og 16 dage siden (d.  8. marts, 2013 · kl. 11.02)

Svar til pletti:Dav pletti
Nej der vil altid være nogen der ikke har samme mening eller indsynsvinkel på de skrevne tråde, man vil jo helst bevare troen på at det er voksne mennesker der svare på ens spørgsmål. Dit indlæg minder mere om at forummet skulle være delt eller pust til ilden, nogle er direkte onde i deres indlæg mod andre hvor trusler ja til tider direkte opfordring til nedværdigelse af andre bruger herinde.
Tror ikke det altid er nemt at være ansat på supporten.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: