• 500.505 annoncer
  • 49.555 nye annoncer
  • 1.253.823 medlemmer
  • 9.157 online
Tråd startet: d. 22. november, 2010 · kl. 17.18
Sidst opdateret: d. 10. august, 2011 · kl. 20.20
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.18)

Billetter, Take That

Er der nogen der har erfaring med en Dennis fra Sverige som sælger billetter. 2 stk. Take That til kr. 1000,-? Lyder det som om de er ægte?

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.22)

Svar til Lise Hagensby:
er det ikke ham som ALLE skriver om? og som de fandt i BASTA fordi han snyder alt og alle?? det tror jeg!
se her: http://programmer-dyn.tv2.dk/basta/article.php/id-26043679:billethaj-g%C3%A5r-til-angreb-p%C3%A5-basta.html
har også været advaret om ham i DBA
hold dig langt væk

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.23)

Svar til Lise Hagensby:
Jeg tvivler - -Om dette er der dagligt - ugentligt tråde m. trist indhold!

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.29)

Svar til Lise Hagensby:
http://www.dba.dk/pas-paa-billethajen-denis-fr/id-68741778/
http://www.guloggratis.dk/forum/traad/940

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 23. november, 2010 · kl. 07.02)

Køb aldrig koncert billetter medmindre du selv har mulighed for at afhente, der er utroligt meget svindel med disse herinde, er selv blevet snydt sidste år herinde, sammen med 21 andre af en dansker !!!

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 23. november, 2010 · kl. 18.14)

Hej Lise,

Jeg vil bestemt anbefale dig at være meget forsigtig - Vi har desværre oplevet at denne Dennis Winberg har forsøgt sig med svindelannoncer på flere forskellige sites. Pengene skal altid forudbetales men køberen modtager aldrig billetterne...

Læs mere her:
http://www.dba.dk/asp/solosites/sikkerhedscenter/boernetoej.asp

Hvis du har set annoncen på Gul & Gratis, vil jeg bestemt anbefale dig at kontakte deres Supportafdeling.

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
Support dba.dk

2 salg 2 gennemførte G-handel salg BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 27. november, 2010 · kl. 21.57)

Svar til Lise Hagensby:
Hej Lise,
Jeg er blevet kontaktet utallige gange af denne svenske Dennis Winberg.Han tilbyder altid billetter når man søger noget på GG eller DBA Han har dog aldrig nogle billetter at sælge ,da han kun er en gemen svindler og har fået flere domme i Sverige for det.
Hold díg langt væk fra ham og hans tilbud .....
Jeg har dog aldig sendt penge til fjolset ,da der dukkede masser af advarsler op ,da jeg googlede hans navn ...

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d.  4. december, 2010 · kl. 14.08)

Svar til Lise Hagensby:
Hej Lise.
Jeg kender ikke ham du skriver skriver om!

Men jeg faldt over dit indlæg, da jeg lige har sat 2 billetter til salg herinde til Take That ekstra-koncerten! Min søster og jeg har 2 billetter i overskud - det er siddepladser på A-Tribunen. Vi har kun givet 450kr. plus gebyr - så jeg sælger dem for 950kr.

Sig til hvis det har interesse - der er ingen snyd med mig :o) Vi kan evt. mødes så du kan se billetterne inden betalling, det ville være fint med os!

God weekend.

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d.  5. december, 2010 · kl. 19.58)

Hej. Tak til alle der har givet deres besyv med. Jeg fandt billetter i Aalborg som ikke kostede mere end købsprisen, og som jeg kunne hente selv :-) Træls med alle de, der forsøger at snyde andre, når nu der er så mange ærlige. Det gør det mere besværligt at handle i hele landet.
Men tak for rådene.
Bedste hilsner Lise

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d.  6. december, 2010 · kl. 16.20)

Har lige fået en sms fra ham, han kalder sig John som er hans fornavn. Han vil sælge 2 billetter til Take That, selv om jeg ønsker at bytte 2 billetter.

Telefon nummeret han bruger er +46 700491584

Så er i lige lidt opdateret på det.

Carsten

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d.  6. december, 2010 · kl. 20.45)

Hej - Godt man lige læser de tråde - har lige fået en Sms, om Billetter., +46 700491584 - Men Søger da stadig en til Plænen D 16/7.

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 5 måneder siden (d.  9. december, 2010 · kl. 23.09)

Svar til Lise Hagensby:
På billetnet kan du købe billetter til Take That idet de giver en ekstra koncert - så hvorfor købe af en der tager overpris.

TO1878 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#13 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 21. februar, 2011 · kl. 20.19)

Svar til Lise Hagensby:
Jeg kender ham ikke, så det vil jeg afholde mig fra at svare på. Jeg har dog billetter til Take That, hvis nogle måtte være interesseret. 100% ægte og originale selvfølgelig. I er velkommen til, at henvende jer. Både forsendelse og afhentelse.

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2011 · kl. 08.41)

Svar til smurfmama:
Jeg har 4 stk billetter til salg til Take That i Parken fredag d. 15/7. Ståpladser på plænen, så der er mulighed for at medbringe tæppe, hvilestole. De er ægte og koster kr. 650,- pr stk + gebyr. Du sparer gebyret da jeg sælger dem for kr. 650,- pr stk.

1 salg 1 gennemførte G-handel salg BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 31. maj, 2011 · kl. 00.25)

Svar til Lise Hagensby:
Hold dig væk fra handel med nogen fra Sverige.
Jeg har billetter, hvis du mangler...

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: