• 482.009 annoncer
  • 47.876 nye annoncer
  • 1.264.715 medlemmer
  • 4.847 online
Tråd startet: d. 22. november, 2010 · kl. 16.57
Sidst opdateret: d. 10. december, 2010 · kl. 10.48
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 16.57)

Surt opstød.

En mulig køber henvender sig på min annonce på briller. Be'r mig sende billede, hvor jeg har dem på. Det gør jeg da fluks og får svar tilbage, at hun vil tænke over det, da det er lidt svært at ta stilling til uden at prøve dem på. Nu ka jeg jo umiddelbart sagtens se ulempen i at købe briller eller noget som helst andet, man ik ka prøve på først. Derfor sender jeg følgende besked:

"Ka jeg sagtens se problematikken i. Men hvis du gerne vil prøve briller, hvilket er helt forståeligt, ska du måske prøve en brilleforretning i stedet for G & G ;)"

Får mail tilbage om, at jeg da i hvert fald ik får solgt de briller med sådanne flabede svar, og hun finder nogle andre. Flabet alligevel....???

Måske sku man lige prøve at ligge det frsig, hvis man er specielt nærtagende, inden man udveksler mails med folk, hvis humor man ik er tunet ind på. Flabet??? Nu har jeg da alligevel aldrig.....

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.04)

Jeg fatter ikke en bønne...køber folk også brugte briller...????

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.06)

Svar til fthomsen:

Tilsyneladende ik

BLOKERET BRUGER
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.07)

Svar til fthomsen:

Jeg troede heller ikke man købt/solgte brugte briller? Afleverer man ikke sine brugte briller til de/dem der samler brugte briller ind til u-landene?

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.09)

Svar til Mille Bentzen:

Du ska da være velkommen til at købe dem og aflevere dem. Hvis man ik sku sælge briller af den årsag, så burde G & G jo lukke helt ned. Alting ka jo formidles videre til U-landene

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.12)

Svar til Mille Bentzen:
Jo, jeg mente også at man fik lavet dem til en selv...ellers kan man vist købe dem i diverse supermarkeder til få kr. hvis man ikke er så krakilsk, med om det er præsis styrke osv...c",)

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.12)

Svar til Dommerborg:
Jo dem sælger man også,de skal ind i samme annonce som, brugte bler og heste boller

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.13)

så pyt med om man rammer en lygtepæl i ny og næ....c",)

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.14)

Svar til Mille Bentzen:
Næ du :O) dem tjener man lidt penge på op til jul - jeg har selv et Gucci stel til 2800kr (pris alene for stellet) som er ubrugte og bare ligger der i skabet - i øvrigt ved siden af en Gucci bikini jeg købte herinde forleden til 150kr

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.25)

Svar til Dommerborg:
Har heller ikke lige hørt om folk der sælger briller:-) Men beskederne her kan altid misforståes så man lyder sur frem for man snakker sammen:-)

Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

BLOKERET BRUGER
#11 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.28)

Svar til smurfmama:

Nå, det var dig der løb med Gucci 'præmien' til en brugtvognsværdi af 1000 kr?

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.29)

Svar til smurfmama:
ja hold da op...så vil jeg også gerne ha en bule i panden en gang imellem, hvis jeg kan spare 2800,-....c",)

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.43)

Svar til Mille Bentzen:
hi hi hi nej da - hun slettede jo tråd og det hele inden jeg fik budt de omtalte 150kr hun gik ned på til sidst - men sådan må det være ind imellem - you win some and you lose some - jeg tænkte jeg heller måtte gemme de 150kr til jul

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.46)

Svar til fthomsen:
he he he he - jomen hånden på hjertet - den stakkels smurfmama burde bruge briller - så jeg besluttede mig for (for ca 5 år siden) at NU skulle det være - Så jeg fik lavet briller med flot Gucci stel i alt til 4300 hvoraf de 2800 var stellet alene. Jeg har ALDRIG gået med dem (ja ja ja ja det burde jeg) så nu ligger de i mit skab. Så jeg kan da godt se (eller det vil sige det kan jeg jo ikke fordi jeg ikke går med brillerne??!!) det smarte i at købte brugt designer stel og så selv få sat glas i hvis man gerne vil ´spare lidt ikke :O) :O) :O)

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 22. november, 2010 · kl. 17.50)

Svar til Sille12:

Så hvis du ik har hørt om det, eksisterer det ik??? I kategorien Mode & skøndhed - Accessories - Briller er der pt. 65 annoncer. Så de blir i hvert fald sat til salg. Om de så osse blir solgt, ska jeg ik ku sige

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: