• 496.949 annoncer
  • 49.736 nye annoncer
  • 1.253.090 medlemmer
  • 4.900 online
Tråd startet: d. 15. november, 2010 · kl. 12.38
Sidst opdateret: d. 14. juli, 2012 · kl. 09.31
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>

BLOKERET BRUGER
#46 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 14. januar, 2011 · kl. 22.56)

Svar til Hansen her:

I et åbent forum vil der altid være forskellige måder at kommunikere på.

#47 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 14. januar, 2011 · kl. 23.06)

Svar til GiSeNgOj:
Ingen tvivl om det... Men at sidde og svine hinanden til i et åbent forum... Come on... Det er jo ik fedt for nogen at læse.
Desværre har langt de fleste af de indlæg i denne tråd slet intet med tråden at gøre. Men kun tilsvining af hinanden.
Det ik rigtig noget man kommer nogen steder med, sys du??
Jeg skal ikke gøre mig til dommer over for nogen. Sys bare ik rigtig det er fair over for personen der har startet tråden.
Hun er jo egentlig bare død bekymret... Også selvom der åbenbart er mange indslag om "Blemanden".
Det meste af tråden er fyldt med mudderkast... Forskellige meninger om ting, har vi alle. Men direkte mudderkast, det fører jo ikke til noget...

BLOKERET BRUGER
#48 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 14. januar, 2011 · kl. 23.32)

Svar til Hansen her:

Vi er selvfølgelig enig om at tonen skal holdes på et pænt og rimelig sprog herinde i debatten, men fx. blemanden er et kapitel for sig selv - der findes utallige tråde om dette emne - hvorfor oprette en ny tråd hver gang den berømte blemand har ringet til en person? Og prøv at se -TO's- sprogbrug i de forskellige indlæg? Mener du den tone indbyder til en saglig debat? Jeg er faktisk ret sikker på at mange debattører er trætte af alle de indlæg om blemanden som efterhånden er poppet op herinde - den ged må efterhånden være barberet - og logisk set kan blemanden ikke stå bag alle påstået opkald som der skrives om herinde - det kan i sagens natur ikke lade sig gøre for en person at foretage mange tusinde opkald om dagen... blemanden er et opreklameret fænomen som mange spiller med på. (Og kun de færreste har haft ham i røret når det kommer til stykket).

#49 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 15. januar, 2011 · kl. 09.31)

Svar til GiSeNgOj:
Jamen hvorfor så ikke bare springe den tråd over?? Lade den ligge... Så længe folk kommentere dem, så kommer der flere.
Og når der blir snakket julehjælp og manglende betaling af skat... Det er vist bare for at kaste mudder efter hinanden.
Så skulle man måske bare oprette en tråd, hvor man kunne bruge tiden på at være efter hinanden... Så behøver vi andre ikke overvære det.

#50 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 20. januar, 2011 · kl. 20.15)

hej
hold da kæft hvor en syg stodder, stoppede han så.
Har selv en datter på 4 mdr.

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

BLOKERET BRUGER
#51 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 20. januar, 2011 · kl. 21.05)

der er flere der er blevet ringet op, jeg incl.
så det er ikke kun få stykker.
og stadigvæk en dame med lidt forvrænget stemme.
bare en stakkel der keder sig. undre mig hvorfor hun ikke går ned til nærmeste sygehus,
der er bleer fra både børn og voksen, og en del at vælge imellem.
måske falder hun på hoved ned i containeren. kan vi kun håbe på.ss'

er der nogen der falder for sådan en, er kun en der vil lave sjov og gøre sig bemærket,
og det for hun da også, når va alle sammen skriver herinde om hende. lige som hun vil ha det.

måske jeg skulle skrive et åbent læsebrev til hende herinde.

#52 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 26. januar, 2011 · kl. 22.03)

hold da kæft man nej nej nej sikke en uintilligent person der kan sidde og sige du er uegnet til mor er det virkelig fordi hun selv mener hun er det??? du burde vaske din mund med vand og sæbe!!! og lære at behandle andre som du selv vil behandles!!!! og en ting til... hvorfor er det i sidder og sviner hinanden til?? hva sker der for jer en person der har haft en ubehaglig oplevels.... og vil advare andre... så brokker i jer i stedet for at være taknemlige... tænk hvis det var jer selv!!!! ja så sidder i og tænker jeg ville ikke reagere sådan men hvis man ik reager på det så er der sku noget galt oppe på øverste etage... opfør jer dog forhelvede som dannet og ordentlige og voksne mennesker i stedet for det barnlige PIS!!!! håber dig der oplevet ble manden at du kommer oven på igen og selvfølgelig er du sikkert en rigtig god mor lad dig ikke gå på af andre IDIOTER der har lavt selvvære... håber din familie støtter dig det må være en ubehagelig oplevelse...:)

BLOKERET BRUGER
#53 - Skrevet for ca. 2 år og 4 måneder siden (d. 26. januar, 2011 · kl. 22.06)

Svar til kamilla90:

Sidder du og snakker med dig selv?

#54 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  8. februar, 2011 · kl. 20.54)

Svar til Mille T Bentzen:
ved du hvad du opføre dig som en på 13 år godt det ikke er mig men søde lille skat det ikkemig der har et lavt selvvære ved at svine folk til jeg har sku ondt af dig men håber du for det bedre

#55 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 21.47)

Forstår simpelthen ikke alle jer som brokker jer over dem som er bekymrede over denne situation.. hvis I mener det er trælst at høre på og har bedre ting at bruge jeres tid på, HVORFOR fanden hænger i så ud herinde og rakker folk ned, folk som rent faktisk har noget på hjertet.... Burde I ikke bare få jer et liv.... jeg spørg bare!!

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

BLOKERET BRUGER
#56 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 22.03)

Svar til sabine meldgaard abbedns:
hvorfor fare du sådan på vej, forstår faktisk ikke dit indlæg,
??

#57 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 23.32)

Svar til mp56:
synes bare det virker sådan lidt småligt at køre veral terror på folk som gerne vil fortælle om en træls opevelse de har haft. Det er jo ligsom derfor der er én som har oprettet denne tråd. Hvis man synes det er formeget, kan man jo bare lade vær med at kommentere sagen, så mener bare at det er for langt ude at nogen mennesker kommer med åndsvage kommentar og begynder at køre på hinanden og kalde hinanden for tabere osv.

#58 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d.  9. februar, 2011 · kl. 23.42)

mente selvfølgelig VERBAL terror.... trætte øjne, sorry

BLOKERET BRUGER
#59 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 10. februar, 2011 · kl. 08.22)

Svar til sabine meldgaard abbedns:
ja det har du såmænd også ret i. af og til laver man sjov men der er
desværre visse typer der prøver at træde på andre. gøre ked af det,
ja nu for jeg jo igen.ss

#60 - Skrevet for ca. 2 år og 3 måneder siden (d. 10. februar, 2011 · kl. 08.31)

Svar til mp56:
barnligt.... tror du virkelig den var myntet på dig... prøvede jo sådan set bare på at forklare da du skrev du ikke fattede mit indslag....

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: