• 512.443 annoncer
  • 64.473 nye annoncer
  • 1.432.088 medlemmer
  • 3.090 online
Tråd startet: d. 11. oktober, 2012 · kl. 14.52
Sidst opdateret: d. 15. oktober, 2012 · kl. 10.48
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·   ... 12  ·  Næste >>

Gå til side:  

#76 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 16.04)

Lars marinus Bach Larsen skrev:
Svar til guffe007:

Guffe det har vel intet med sagen at gøre i ævler jo bare mere og mere, ved i eksakt hvad damen insisterer på, det jeg skriver er da bare hvem kan bevise hvor gamle de er, der er meget forskel på katte hvor hurtigt de gror og han katte kan være store og ikke nem at bedømme alder på, er det her korrekt, jeg synes i burde skamme jer

Nu har katte jo lige som alle andre pattedyr tænder og på dem kan man nogenlunde se hvor gammel en killing er.

#77 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 16.04)

Svar til Lars marinus Bach Larsen:
Næh vi kan jo bare forholde os til, hvad der stod i omtalet annonce .... men du mener altså at sælger heller intet aner om sine egne killinger I så fald burde du da kontakte sælger af killingerne, fremfor at sidde der og bede folk om at skamme sig uanset om det så er den ene eller den anden..............

#78 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 16.44)

Jeg er, af baline, blevet oplyst om, at de er 8 uger gamle. Saa der er ikke saa meget at bevise eller diskutere omkring det.

BLOKERET BRUGER
#79 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 20.25)

Svar til nibbe:
Svar til guffe007:

Ja i er nogle ævlhoveder, jeg ved da godt loven siger noget og hvad foregår der i virkeligheden, det udmærket med jeres interesse for at jagte folk, klap dog hesten og find jer noget nyttigt at give jer til,
Nibbe ja det er jo nok sandt men hvor nøjagtigt kan det nu ses, og de kan da sagtens klare sig efter 8 uger, loven bliver da brudt mange steder, drik jeres aftens kaffe og lad roen falde over jer frem for i falder over Kattemor, Velbekomme og god aften

#80 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 23.15)

Det er ret nemt at se, hvor gammel en kat er på dens tænder, for de har ikke den samme afvigelse i frembrudstider, som mennesker har.
Katte fødes uden tænder. Efter ca. 2-3 uger begynder mælketænderne at bryde frem. Der er i alt 26 Mælketænder, nemlig 6 fortænder i overmunden og 6 fortæn- der i undermunden. Desuden kommer fire hjørnetænder og tre kindtænder i hver side i overkæben og to kindtænder i underkæben i hver side.
Ligesom mennesker har katte to sæt tænder. Først et sæt mælketænder og derefter et sæt blivende eller permanente tænder.
Når katten er 12 uger begynder den at tabe sine mælketænder, der erstattes af blivende tænder.

Se skema for frembrudstider her : www.tanddyreklinikken.dk/general/katte/anatomi-mund.pdf

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#81 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 00.08)

Killinger skal / må ikke tages fra før de er 12 uger.
Man kan være heldig at en killing på 8 uger kan klare det at blive taget fra før.
Men de 15 killinger jeg har fået ind i år (har et hjem for killingere folk ikk kan/vil have mere. )
3 af dem var 12 uger da de kom ind,
Der kom en misse mor med 5 killingere på 5-7 uger.
Misse moren blev Stresset så hun ikke vil have noget med de små at gøre, havde så de 5 små med til dyrlæge som sagde de var sunde og raske, men nu 2 måneder senere, der 5 blevet til en. De andre fire blev aflivet for 1 månede siden da de blev svage fordi de ikke have deres mor mer.

Jeg vil ønske at folk kunne forstå hvor vigtigt det er for de små at blive ved deres mor til de er min. 12 uger !

#82 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 02.06)

Svar til nibbe:
PRÆCIS lige min ord LMBL er da utroligt som en fjer kan blive til 100 høns...... Der er ikke een herinde der forstår hvordan det hele hænger sammen.... Mit håb er stadig at folk går til hovedet i stedet for r.... og sætter sig ORDENLIGT ind i tingene inden man begynder at hænge nogen ud off. SPØRG det koster ikke noget

#83 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 02.09)

Svar til guffe007:
Jeg har oplyst dig om hvor gamle de er men har ALDRIG på noget tidspunkt snakket om at de kan afhentes NU.... Fortalte dig også at nogen var reserveret.... Håber du har fundet ud af hvad det ord betyder.... HUSK nu og fortæl HELE sandheden....Og forhold dig til det du faktisk VED.... ellers SPØRG hvis der er noget du vil vide

BLOKERET BRUGER
#84 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 07.42)

Svar til Stationbakken:
Svar til baline:

Baline herinde sidder de samme personer og ælter i kagedejen hver eneste dag, mon ikke de har andet at give sig til

Stationsbakken ja det er jo sandt det du skriver, der findes jo svage mødre i alle led, vi ved da godt det er bedst, jeg har da som barn taget katte killinger fordi de var søde og de var ikke ret gamle, har da aldrig været ude for at nogle døde, jeg synes jo dem der laver disse regler skal tage rundt og hjælpe folk med at passe deres katte, ligesom de synsfolk der siger der skal ny forrude i bilen på grund af stenslag de burde jo stå i vejsiden og være klar til at vaske vores forrude for vi er jo spøgelses bilister når forruden er beskidt, ren ud sagt de er bare teoretikere

BRUGER INAKTIV
#85 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 09.07)

Svar til baline:

Jamen kære baline dog, der er jo netop ingen der har hængt dig ud, så lad nu være med at blive ved med at sige det! Det er stadig dig selv, der har givet dig til kende, ingen andre.

At TO har skrevet om sin oplevelse med dig, er jo ikke en såkaldt udhængning, havde det været det, så kunne du roligt have regnet med, at G&G havde lukket tråden for længe siden. Hvis du stadig selv mener, at du er blevet udhængt, hvorfor så ikke anmelde tråden, så må du jo se, hvad G&G mener om sagen?

Alt det andet som du foretager dig nu, er ikke andet en personfniddersnak, og det er heller ikke tilladt.

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

BLOKERET BRUGER
#86 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 13.38)

Svar til skumfidusen:

Skum sikke da for en gang ævl i har jagtet hende færdig slut, i kender ingen grænser i bliver ved med at smøre mudder på uden at vide en skid om hvad hun vil og gør

Baline det er godt du giver disse skribenter en over nakken du har intet gjort der er forkert, de burde finde sig et liv, istedet for at nage i andres sager og anoncer

BRUGER INAKTIV
#87 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 13.54)

Så vis mig, hvor JEG har jagtet ham/hende!!! Jeg har forklaret, at jeg ikke tvivler på hans/hendes intentioner har været i orden, men nu hvor han/hun er bekendt med at de ikke må sælges før de er 12 uger, så er det jo bare at rette op. Intet andet.

Og så har jeg forklaret, at han/hun IKKE er blevet hængt ud, TO har IKKE skrevet noget brugernavn, henvist til en annonce e.lign, så jeg/andre havde ikke en jordisk chance for at se, hvem han/hun var, ikke før han/hun selv skrev på tråden. Så kald det hvad du vil, men der er IKKE nogen der er blevet hængt ud.

Tråden er spørgsmål om råd, hvordan man tackler denne givne situation, ikke noget andet.

Og Lars, hvis alle bare undlod at overholde det sæt regler og love der blevet skrevet, så er verden da af lave!!

Så Lars det er en omgang ævl, når du påstår det modsatte.

#88 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 14.03)

Svar til skumfidusen:
Der ER nemlig IKKE naevnt navn, saa du har ret: saelger har SELV valgt at staa fem, hvilket jo ogsaa er pointeret flere steder i traaden. Det nyttet ikke at gaa ind i en yderligere dialog

BRUGER INAKTIV
#89 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 14.11)

Svar til guffe007:

Præcis, der er ingen grund til at forsøge, at opildne til en yderligere diskussion om hvorvidt der er nogen blevet udhængt eller ej. Sagen er meget klar, det er ikke sket.

BRUGER INAKTIV
#90 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 13. oktober, 2012 · kl. 14.15)

Lars marinus Bach Larsen skrev:
Svar til skumfidusen:

Skum sikke da for en gang ævl i har jagtet hende færdig slut, i kender ingen grænser i bliver ved med at smøre mudder på uden at vide en skid om hvad hun vil og gør

Baline det er godt du giver disse skribenter en over nakken du har intet gjort der er forkert, de burde finde sig et liv, istedet for at nage i andres sager og anoncer
Vil du ikke mene det er forkert at tage killinger fra ved 8 uger når loven siger 12 uger???

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·   ... 12  ·  Næste >>

Gå til side: