• 519.003 annoncer
  • 68.768 nye annoncer
  • 1.433.733 medlemmer
  • 4.359 online
Tråd startet: d. 26. september, 2012 · kl. 10.43
Sidst opdateret: d.  4. oktober, 2012 · kl. 07.14
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

BLOKERET BRUGER
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 10.43)

Livet i et Fitness-center

Det er en speciel oplevelse at komme i et moderne Fitness-center i dag. For flere år siden, kom folk ind, gik i omklædningsrummet for at skifte tøj, og gik ud at trænede, gik i bad bagefter og tog rent tøj på. I DAG, er det mere reglen end undtagelsen, at man lige kommer ind med en pose med skiftesko, HVIS man da har skiftesko med. På med skoene og så træne til man sveder som en gris, på med de udendørs sko igen efter træningen, og så sætter man sig evt ud i sin bil i sit gennemsvedige tøj. Ulækkert. Det er ret almindeligt at de ikke-etniske danskere ikke vil bade sammen med os. Men der er MINDST ligeså mange danske unge mænd og piger, som træner i det samme tøj de er kommet i, og forlader centret i. I det center jeg kommer, er der ganske glimrende ogmmeget rene omklædningsrum og badefaciliteter. En anden fremherskende ting, er trangen til, under træning, at være i konstant forbindelse med omverdenen. Jeg overhørte en lille samtale mellem to unge mænd for nyligt. Den ene sagde "I dag vil vi fandme være seriøse". Hvorefter hans telefon (som han SELVFØLGELIG havde i lommen) ringede. Hans svar, som jeg hører så tit, og jeg kommer altid til at grine/græde af det, var "Jeg er til træning". Allerede DER synes jeg at det er tragisk. For når man er til træning, tager man sku da ikke sin telefon med. MAN ER TIL TRÆNING. Men han blev da færdig med samtalen efter 7-8 minutter. Så skiftedes han og kammeraten til at tage øvelser, men den unge mand med telefonen, kunne lige nå en sms-besked mellem HVERT sæt. Og et par gange måtte kammeraten sige til ham "Det er altså din tur, nu". Så meget for det seriøse :-). Men jeg har da også tit set modne mennesker der næsten ikke kunne slippe telefonen af syne. JEg synes det er grinagtigt/sørgeligt.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 13.36)

Svar til Helleskov35:
Den der med badet... ja da jeg.......engang for 7 år siden var så dum at smide 400,- om mrd i et abonnoment, for et sted jeg sjældent kom, så var jeg altså én af dem der IKKE gik i bad, deroppe.
Det var et flot bad osv. men når man står der : fedkvapset, bleg, med blæverende tatoos, hår på benene og føler sig som en elefant, iblandt de andre superstramme lækre tøser..... så er det altså ikke så sjovt.... så prøvede jeg at finde tidspunkter, hvor der var federe typer end mig, og gamle koner....men de gloede sgu også - tilmed lod de gerne blikke vandre fra mine patter, ned over vommi og lige ned på dåsen..... og hvis man stirrede igen. ja så hjalp det ikke..... så jeg valgte også at hoppe svedig på cyklen hjem og i mit eget private bad, hvor kun manden pisser i kabinen og hvor kun velkendte fødder tramper rundt.

mht mobilen : SÅ ENIG!!!!!

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 15.47)

os her enig med mobiler de burde forbydes i et trænings center.
men vil os sige til det med badet.
vis man en type der pumper for vildt igennem trænningen, er man tit nød til og tag hjem med det samme efter træning forde ens krop bare ikke kan mære og man skal skynde sig hjem og have noget mad og næring.
men med samme tøj dog ikke man kan sgatens lige stå og slappe lidt af uden tøj på køle lidt ned og få lidt og drikke også tag noget andet tøj på end ens trænings tøj.
men ja ved enlig ikke hvad man forventer og få ud af denne besked:P
,mmen lidt om det da jeg selv træner meget:P

BLOKERET BRUGER
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 16.00)

Svar til anja b:
Jeg træner selv 3-4 gange om ugen. Rigtig hårdt i 1½-2 timer. Og jeg kan sagtens nå et bad på 10 minutter inden jeg skal hjem. Det andet er for ulækkert.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 16.35)

Svar til Helleskov35:
ej.... kan altså ikke se det grænseoverskridende klamme i at man hopper ud i bilen, kører lige hjem også direkte i bad.

Køb sorte sokker i høj kvalitet
Få friske sokker i skuffen nu      20 par gode sorte sokker 297,-
www.sortesokker.dk
AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Førstehjælpsudstyr og kurser
Førstehjælpsudstyr, brandslukker og kurser vi har det hele
www.foerstehjaelpsudstyr.dk
Ca. 250.000 frimærker
og sortimentet udvides hele tiden med spændende nyt.
Nellemann's Frimærker
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 16.53)

Svar til Helleskov35:

Det kaldes blufærdighed. Og den er der virkelig mange der har. Så hvis nu man begyndte at indrette omklædingsrummene til, at folk kunne være sig selv, uden at gamle damer og unge piger, havde muligheden for at stå og lure, så er jeg sikker på, at mange ville benytte sig af faciliteterne. Og helt ærligt, så dyre er et par spanske vægge heller ikke.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 17.15)

skumfidusen skrev:
Svar til Helleskov35:

Det kaldes blufærdighed. Og den er der virkelig mange der har. Så hvis nu man begyndte at indrette omklædingsrummene til, at folk kunne være sig selv, uden at gamle damer og unge piger, havde muligheden for at stå og lure, så er jeg sikker på, at mange ville benytte sig af faciliteterne. Og helt ærligt, så dyre er et par spanske vægge heller ikke.

yes!! jeg ville!

BLOKERET BRUGER
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 18.06)

Svar til Gitte 9370:
Jeg ved nu ikke. Selv er jeg over 50, og selvom jeg er nogenlunde FIT, kan jeg da godt se, at "den" ikke mere er så stor som de unge fyre`s. Og hvad så. Lidt ølmave er der tilbage (endnu). Og hvad så ??. Vi er som vi er. Og jo, det er klamt at gå storsvedende fra et Fitness-center. Hvad skader et bad ?

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 26. september, 2012 · kl. 19.59)

Svar til Helleskov35:

Arrrrh... er du ikke lidt hård ved Gitte nu? Hun tager jo netop bad, så snart hun er hjemme. Værre er det vel heller ikke. Jeg kunne forstå, hvis det var fordi man vadede rundt med sit træningstøj en hel dag, men det er jo ikke det Gitte gør. Ma må da have en forstået respekt for andres følelser, blufærdighed har da aldrig gjort nogle ulækre.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 27. september, 2012 · kl. 12.22)

Svar til Helleskov35:
det skader ikke noget.....nå du er en mand...helle ??... hmmm.. men ærlig talt så finder jeg det meget grænseoverskridende at kvinder står og glor åbenlyst på ens køns organer.. Nu er jeg ikke en grim pige, men det giver jo ikke folk ret til at stirre og man så er tyk eller tynd. Jeg har seriøst overhørt mange samtaler i omklædningsrummet af en mindre flatterende karakter, om den der nu lige forlod rummet. Kvinder er bare lede ved hinanden....... og jeg har prøvet at en fyr kom hen og spurgte til min tatoo i skridtet(sidder så i lysken men ok...) for den havde han hørt om.... og hvor fanden skulle han lige ha hørt om den henne - det er sgu ikke en jeg flasher.

Hvis det gør mig til klam, jamen så kan jeg bedre leve med at blive kaldt for det, end at hele centret ved hvordan jeg ser ud nøgen.

Køb sorte sokker i høj kvalitet
Få friske sokker i skuffen nu      20 par gode sorte sokker 297,-
www.sortesokker.dk
AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Førstehjælpsudstyr og kurser
Førstehjælpsudstyr, brandslukker og kurser vi har det hele
www.foerstehjaelpsudstyr.dk
Ca. 250.000 frimærker
og sortimentet udvides hele tiden med spændende nyt.
Nellemann's Frimærker
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 27. september, 2012 · kl. 12.23)

Svar til skumfidusen:
takker for skummet kvindelig support

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 27. september, 2012 · kl. 14.56)

Svar til Gitte 9370:

Tænk sig at blive kaldt for support, det har jeg altid ønsket mig.

BLOKERET BRUGER
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. oktober, 2012 · kl. 23.22)

Svar til Gitte 9370:
Jeg har da vist aldrig påstået at jeg hed Helle og var en pige. Helleskov er mit efternavn og jeg er en mand, med et almindeligt fornavn.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  4. oktober, 2012 · kl. 05.03)

Svar til Helleskov35:
ha ha ha ha ha ha!!! Helle skov var hvad min hjerne tolkede det til

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  4. oktober, 2012 · kl. 07.13)

Jeg arbejder i et fittnes center, og nede ved os må der ikke trænes i alm. tøj og udesko,
hvis du træner i dine udesko kommer der skidt og sten på gulvet, ja der er faktisk mange småsten der bliver slåbt ind, det kan vi høre når vi støvsuger ved disken.
Tøjet skal være træningstøj, ingen kan træne i udetøj. det giver ikke et godt signal til andre man kan jo ikke være seriøs i alm. tøj.
Nede hos os er dr en hyggelig stemning, der er mange der efterhånden kender hinanden og der hyggesnakkes mens der trænes, måske griber de lige en kop kaffe sammen når de har været i bad, når vi nu er ved badet, jeg er selv overvægtig, men sådan ser jeg altså ud indtil videre, ld dem da kigge, jeg tror det er et forkert center du går i, hvis du føler dig utilpas.
Jeg elsker at komme i centret sige godmorgen eller hej til dem der er igang, og alle føler sig godt tilpas, det er ikke nok man som træner bare går rundt og ser smart ud, der skal spredes hygge og man skal føle sig velkommen, OGSÅ selvom man er seriøs og træner sin overkrop, alle har tid til et smil og et hej

Bare min mening

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: