• 499.648 annoncer
  • 47.764 nye annoncer
  • 1.254.055 medlemmer
  • 5.476 online
Tråd startet: d.  2. november, 2010 · kl. 20.24
Sidst opdateret: d.  2. april, 2011 · kl. 22.20
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 20.24)

airback lampe lyser hele tiden

Har en suzuki wagon R 1999, med 2 airback's
Er der nogen som ved, hvorfor at lampen til airback i instrumentbrættet bliver ved med at lyse, har tjekket sikring.
Det eneste der står i instruktionsbogen er, at der kan være noget galt, men ikke hvad.
er der risiko for at de kan sprænge op.

BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 20.29)

De sprænger ikke ... Det vil jeg godt garantere dig for. Din bil er fra 1999 - så efter 10 år er det ok lampen lyser... Behøver ikke betyde noget. Men få den da ned til Suzuki og lad dem sætte computeren til og udlæse fejlen. Så ved du besked.

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 20.33)

Svar til Dennis Steffensen:
Dennis på Peugeot fungerer det på flg. måde (måske også på suzuki) mærk med fingrene under forsæderne efter ledninger til et samlestik (til sædekontakten) danner den dårlig forbindelse gr. skidt i samlestikket, vil den indikere advarselslys. Rens stikket med en spray/cleaner og se om det hjælper! Held & Lykke

BLOKERET BRUGER
#4 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 20.36)

Suzukien har ingen stik under sædet... Men slår mig lige... Da min lyste (havde også en wagon) var der en løs ledning ude i motorrummet. Højre side i motorrummet, ved lille sort kasse.

Ellers bare prøv at hakke instrumentbordet en ordentlig en :-D

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 20.41)

Svar til Spiderman222:
hæhæ, har sgu prøvet at banke lidt på back'sne, og korrekt, sikringskassen sidder i højre side, vil da tjekke ledningerne imorgen.

Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

BLOKERET BRUGER
#6 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 21.14)

Nøøøjjjjj jeg husker godt - er alligevel 10 år siden jeg havde sådan en :-) ...

Vil ha' en igen snart.... Den er for sej :-D

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 21.17)

Svar til Big T:
Det hjælper ikke da du har l... på dine fingre

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 21.37)

Svar til Dennis Steffensen:
Hej du ,hvis at du "rykker" stikket udaf din pcér ,så vil den gerne opdateres ???? ikk, okii ,det kan du gøre selv, men har du noget at der kan opdatere din bil ,jeg tvivler !!!! Suzuki ,de har den ,om at du kan købe disketten ,det ved jeg ej

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 21.59)

Svar til Bent4:
Du er da utrolig; søg læge!!

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 22.19)

Svar til Big T:
Godt at jeg har dig !!!!!!!!

Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

BLOKERET BRUGER
#11 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 22.41)

Svar til Bent4:

Øhh? Er du på et eller andet ulovligt?

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  2. november, 2010 · kl. 22.56)

Svar til GiSeNgOj:
Hvaee tænker du på ???

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  3. november, 2010 · kl. 07.28)

Prøv at tage strømmen fra batteriet en halv times tid, så er computeren nulstillet, hvis det er en computerfejl.

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  3. november, 2010 · kl. 09.34)

det kan os være din airbag stelring der er røget så skal du ha en ny den sidder inde bag rattet vis du piller det af

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  3. november, 2010 · kl. 22.08)

Svar til michzann:
Netop den teori min mekaniker har, da jeg snakkede med ham, der skulle sidde en ring bag airbackken i ratstammen.
Skal nok informere, hvad der var galt, når han har kigget på den, og som et ps, kunne han oplyse, at man ikke skulle være bange for at den sprang op, tværtimod.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: