• 483.288 annoncer
  • 47.718 nye annoncer
  • 1.263.776 medlemmer
  • 1.098 online
Tråd startet: d.  7. august, 2012 · kl. 15.45
Sidst opdateret: d. 20. februar, 2013 · kl. 17.06
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d.  7. august, 2012 · kl. 15.45)

Urealistiske priser!

Hvor er det dog sørgeligt at der er nogen der tror at de kan få helt urimelige priser for deres ting og sager.
Jeg er ikke dummere end at jeg godt ved at jeg bare kan lade være med at købe, og det gør jeg. Mange ting som betegnes som brugte har samme pris som helt nye. Er det kun mig der har det sådan?. Nu fik jeg luft og kan gå videre i min søgen.

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d.  7. august, 2012 · kl. 15.47)

nej du har ret papirsmeden.. mange folk prøver at sælge til helt urealistiske priser. men som du skriver. man kan bare lade være med at købe..

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d.  7. august, 2012 · kl. 15.53)

Det kan formentlig også hænge sammen med, at nyprisen da en ting lige kom ud, er en helt anden end nyprisen, for en ting der kom ud for 5 år siden...

Hvis man nu har givet 5.000 for noget, og nyprisen nu er 3.500, så gør det nok ondt på de fleste, at de skal ned under 3.500, selvom tingene er "som ny"....

Men jeg er enig i at mange priser er overdrevne.

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 9 dage siden (d.  8. august, 2012 · kl. 17.35)

Svar til Papirsmeden:
Du har så meget ret. Jeg tror nogle gange at folk tror at det er guld de har, og hvis man så byder ind så får man at vide at tingen næsten ikke er brugt og kun har stået til pynt Så mit råd som jeg selv følger, lad være med at købe fra krejlerne, lad dem da beholde deres ting hvis de tror de er så meget værd Har selv over 200 annoncer herinde, og syntes at mine priser er fornuftige og er altid åben for et bud.

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 9 dage siden (d.  8. august, 2012 · kl. 18.12)

en brug ting er nu engang en brugt ting, og har man ikke selv brug for den, så kan man sælge den og selvfølgelig selv vælge prisen, men tingene sælges bedst når prisen er klækkelig lav, og mit motto er , hellere få solgt til en en lav pris , end brænde inde med tingene

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 5 dage siden (d. 12. august, 2012 · kl. 10.17)

Hej. Fordi det er brugte ting er det ikke altid ensbetydende med at man skal smide dem i nakken på folk. Der kan være nogle ting som man ved / eller kan være noget værd og deraf prisen. Og undskyld mig men alt for mange køber skambyder og tror at de kan få alt for en slik bare fordi det er brugt. Jeg har oplevet på marked at sælge noget til 5 kr og vedkommende bød 2 kr. Ja hvor er vi så henne.?Så vil jeg hellere beholde varen. Der er dog en grænse og skal være noget realistisk i budet

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 16. august, 2012 · kl. 17.39)

Der er da ikke noget værre, end at have sat prisen lavt, for at der er en anden der køber varen for så selv at sælge videre og tjene på den/det.....så hellere LIDT for højt, så der er plads til at handle/prutte om prisen God vind & godt salg.....HUSK man må godt sige " Nej tak"

#8 - Skrevet for ca. 8 måneder og 9 dage siden (d.  8. oktober, 2012 · kl. 08.51)

Det kommer vel an på hvilke ting/sager vi taler om? Og når vi taler priser, så er høj/lav altså relative begreber (uanset om vi taler priser på ting/sager eller andet). Synes det er fint, at man kan byde på en vare, men der er altså forskel på at byde og skambyde. Der findes også personer, som f.eks. gerne vil købe mærke- og designervarer, men som forventer at få det til en helt uhørt lav pris. Personligt kigger jeg også pris, tager jeg også hensyn til kvalitet, stand..etc. Når man f.eks. falder over et fejlkøb - og det uanset varegruppen -, så kan jeg da udmærket forstå, at man ikke vil sælge til f.eks. 20% af nypris.

#9 - Skrevet for ca. 8 måneder og 9 dage siden (d.  8. oktober, 2012 · kl. 19.26)

Svar til Papirsmeden:Din tråd
Det er lidt svært at vide hvad du mener med dyre priser på brugte ting. Hvis du feks tager værktøj, så er der stor difference på nyprisen. En Bosch maskine vil i indkøb være dyre end en Kineser kopi, og 2 år efter vil Boschen stadig være rimelig dyr, hvor Kineseren er nul. Og sådan er det kvalitet kontra biks, vil som udgangspunkt altid være! kvalitet holder prisen.;)

#10 - Skrevet for ca. 8 måneder og 9 dage siden (d.  8. oktober, 2012 · kl. 19.30)

NotreMonde skrev:
Der er da ikke noget værre, end at have sat prisen lavt, for at der er en anden der køber varen for så selv at sælge videre og tjene på den/det.....så hellere LIDT for højt, så der er plads til at handle/prutte om prisen God vind & godt salg.....HUSK man må godt sige " Nej tak" :p

Vil det sige at du kan blive sur hvis nogle køber dine varer og sælger dem videre med fortjeneste?

Misundelse er en grim ting.

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

AMR94 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#11 - Skrevet for ca. 8 måneder og 7 dage siden (d. 10. oktober, 2012 · kl. 09.22)

Svar til GiSeNgØj:
Jeg ser nu også utrolig mange gode tilbud Som mange nævner, kan man bare lede videre, hvis man ikke bryder sig om prisen. Men jeg kan altså også godt forstå, at hvis man for et eks. skal sælge en bog man har givet 300 kr for, at man ikke vil sælge den 25 kr eller lignende. Nu kommer det selvfølgelig an på hvad det er men jeg plejer ca. at sætte priser omkring halv pris eller derunder, det synes jeg er rimeligt. Den pris jeg sætter på mine ting er det jeg gerne vil have for dem, og hvis nogle skambyder siger jeg også bare nej tak, der er jo andre annoncer de kan byde på. Om man sælger den købte vare videre eller hvad man gør for min skyld ingen alarm

AMR94 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#12 - Skrevet for ca. 8 måneder og 7 dage siden (d. 10. oktober, 2012 · kl. 09.24)

Beklager GiSeNgØj Svaret var ikke til dig alene men generelt til hele tråden sorry

#13 - Skrevet for ca. 8 måneder og 5 dage siden (d. 12. oktober, 2012 · kl. 09.52)

Man sætter en pris på sine ting og det er jo ikke forbudt at folk byder på dem;) så er det jo op til sælger selv om man vil sælge eller ej .Jeg synes nu ikke jeg har mine ting sat til for høj en pris og går da også gerne med på et realistisk bud når det er.Jeg prutter selv gerne om priser herinde og nogen gange med held andre ikke ..er genrelt tilfreds med den side her.

#14 - Skrevet for ca. 7 måneder og 10 dage siden (d.  6. november, 2012 · kl. 21.50)

Svar til MerrildHansen:

i dag har jeg kigget lidt på gul og gratis og lige pludselig ser j en lysestager , den samme har jeg hjemme og er købt i kvickly for under 100 kr men ham manden sælger sin for mere end tusind kr...Stakkels den der bliver narret af ham ....

#15 - Skrevet for ca. 7 måneder og 10 dage siden (d.  6. november, 2012 · kl. 22.07)

Svar til Marijana:
kunne det ikke tænkes , at de lysestager ( måske var sølv ) for dem som kvickly sælger er ikke sølv .

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: