• 495.699 annoncer
  • 47.142 nye annoncer
  • 1.254.780 medlemmer
  • 4.745 online
Tråd startet: d.  2. august, 2012 · kl. 21.05
Sidst opdateret: d.  3. august, 2012 · kl. 09.30
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 9 måneder og 22 dage siden (d.  2. august, 2012 · kl. 21.05)

En tråd der IKKE handler om svindel..

Synes efterhånden her er så mange tråde om svindel og tyveri at folk bliver helt bange for at bruge nettet til at handle, så vil bare lige bruge denne tråd til at fortælle om mine (kun positive handler), og vil gerne høre fra andre som har oplevet gode nethandler.
Det er derfor ikke tilladt og snakke om svindel herinde.

Den største og dyreste ting jeg har købt online, var en IMac. 5800 kroner, som jeg først sendte da jeg var absolut sikker på at sælgeren var reel (og derfor ikke kunne beskylde andre end mig selv hvis det skulle gå galt). Vi udvekslede en hel del emails om pris for afsendelse, da han boede alt for langt væk til at jeg kunne lave handlen face to face. Jeg sendte pengene, og modtog Imac nogle dage senere.

Jeg har selv solgt flere bøger, og min gamle Ipod touch. Har sendt så snart jeg har modtaget pengene. Ingen problemer.

Var ude og hente (facetoface) Nokia Lumia, samme dag kom der en og købte min Iphone 4. Ingen problemer.

Har kun haft gode oplevelser, hvor jeg både har været sælger og køber. Så det kan skam godt lade sig gøre at handle online, på alle de måder der findes.

#2 - Skrevet for ca. 9 måneder og 22 dage siden (d.  2. august, 2012 · kl. 22.27)

Helt enig. Har købt og solgt mange ting - hvor et ord har været et ord. Folk henvender sig endda og spørger om jeg har modtaget den vare de har sendt, så der er mange reelle mennesker til trods alt :o)

#3 - Skrevet for ca. 9 måneder og 22 dage siden (d.  3. august, 2012 · kl. 00.25)

Jeg har også kun positive oplevelser med både køb og salg herinde .
Så lige en stor tak til alle jeg har handlet med gennem årene .

#4 - Skrevet for ca. 9 måneder og 21 dage siden (d.  3. august, 2012 · kl. 09.30)

Jeg er af den tro, at gør man sit for arbejde inden en handel, så bliver man ikke snydt
Jeg er aldrig blevet det, og har været rigtig glad for de handler jeg har lavet, både som køber og som sælger.

Vil lige dele den bedste med jer, for nygeligt købte jeg to malerier, af en kvinde fra Aalborg, jeg fik dem for 150 kr, de kostede tilsammen 1000 fra nye, men det var minimalt at man kunne se de havde været oppe og hænge. Da jeg har en brækket ankel, var hun sød at levere malerierne hjem til mig. Jeg må sige det er den bedste handel jeg har lavet
Det skal lige siges, at der blev hverken pruttet om prisen eller ligende, hun forlangte ikke mere for billedern. For mig gør det, det til en ekstra god handel, hun viste hvad hun gerne ville have for malerierne og jeg fik nogle møj billige malerier bragt til døren

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: