Synes efterhånden her er så mange tråde om svindel og tyveri at folk bliver helt bange for at bruge nettet til at handle, så vil bare lige bruge denne tråd til at fortælle om mine (kun positive handler), og vil gerne høre fra andre som har oplevet gode nethandler.
Det er derfor ikke tilladt og snakke om svindel herinde.
Den største og dyreste ting jeg har købt online, var en IMac. 5800 kroner, som jeg først sendte da jeg var absolut sikker på at sælgeren var reel (og derfor ikke kunne beskylde andre end mig selv hvis det skulle gå galt). Vi udvekslede en hel del emails om pris for afsendelse, da han boede alt for langt væk til at jeg kunne lave handlen face to face. Jeg sendte pengene, og modtog Imac nogle dage senere.
Jeg har selv solgt flere bøger, og min gamle Ipod touch. Har sendt så snart jeg har modtaget pengene. Ingen problemer.
Var ude og hente (facetoface) Nokia Lumia, samme dag kom der en og købte min Iphone 4. Ingen problemer.
Har kun haft gode oplevelser, hvor jeg både har været sælger og køber. Så det kan skam godt lade sig gøre at handle online, på alle de måder der findes.
Gul og Gratis