• 500.142 annoncer
  • 48.473 nye annoncer
  • 1.253.993 medlemmer
  • 4.375 online
Tråd startet: d. 26. July, 2012 · kl. 17.27
Sidst opdateret: d. 30. August, 2012 · kl. 07.35
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 26. July, 2012 · kl. 17.27)

mærklige købere

hej .. nogen der har prøvet at have en ting til salg her på G&G hvor man får henvendelser over sms at man skal kontakte vedkommende på e-mail..angående den ting man har til salg .. ?? der er nemlig 4 forskellige fra 4 forskellige adr. ..og jeg kan ikke se hvad nummer smsérne er sendt fra.... fik 2 smsér i nat... og synes jo det er lidt mystisk..eller er det bare mig... ville jo mene at folk kunne enten skrive herinde på annocenen eller ringe til mig....

#2 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 26. July, 2012 · kl. 17.32)

Jeg ville glemmedem. Alene at sende sms midt om natten. Og nej, det er ikke bare dig, glem dem, på et eller andet tidspunkt dukker der nok en seriøs køber op.

Held og lykke med salget.

#3 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 26. July, 2012 · kl. 18.00)

jeg har idag blevet kontaktet at en fra essex som ville købe min bil alt forgik på engelsk.. han ville overfører penge via paypal. men da jeg sagde nej til dette og sagde han måtte betale over netbank eller kontant skrev han bare no deal.
jeg tror det er en af de sataner der, der kun er ude på at snyde folk. jeg har 7 mail fra ham men en mail der hedder abintina @gmail.com + et telefon nummer.

#4 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 26. July, 2012 · kl. 18.26)

lulu2112 skrev:
hej .. nogen der har prøvet at have en ting til salg her på G&G hvor man får henvendelser over sms at man skal kontakte vedkommende på e-mail..angående den ting man har til salg .. ?? der er nemlig 4 forskellige fra 4 forskellige adr. ..og jeg kan ikke se hvad nummer smsérne er sendt fra.... fik 2 smsér i nat... og synes jo det er lidt mystisk..eller er det bare mig... ville jo mene at folk kunne enten skrive herinde på annocenen eller ringe til mig....

jeg er idag blevet kontaktet at en fra essex som ville købe min bil alt forgik på engelsk.. han ville overfører penge via paypal. men da jeg sagde nej til dette og sagde han måtte betale over netbank eller kontant skrev han bare no deal.
jeg tror det er en af de sataner der, der kun er ude på at snyde folk. jeg har 7 mail fra ham men en mail der hedder abintina @gmail.com + et telefon nummer

#5 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 26. July, 2012 · kl. 20.56)

Svar til susser22:
Man skal altid bruge sin sunde fornuft, hvorfor i alverden skulle en fra England købe en bil i Danmark???
med mindre den er vildt billig eller meget sjælden?? de kører altså osse i den "forkerte" side derovre
Jeg har osse lige været ude for at der er sendt sms til vores 2 mobil numre, jeg skulle skrive tilbage på
en mistænkelig email adresse om en båd vi skulle have til salg, de scanner åbenbart de blå avis for tlf numre
sådan noget skal man selvfølgelig ikke svare på.

Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 9 måneder og 26 dage siden (d. 27. July, 2012 · kl. 11.23)

Svar til lulu2112:
Den slags henvendelser bør du omgående slette og glemme, det er og bliver, svindel og humbug af værste skuffe.

#7 - Skrevet for ca. 9 måneder og 26 dage siden (d. 27. July, 2012 · kl. 11.59)

Se her lulu 2112.. http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=241990

#8 - Skrevet for ca. 9 måneder og 26 dage siden (d. 27. July, 2012 · kl. 15.37)

jeg havde en købs annonce i G&G ang. bil, alligevel ville svindler på email dudekt003@temp mail.eu gerne købe den, det viser jo blot at svindlerne ikke kan læse dansk, men blot bruger et oversættelses program

#9 - Skrevet for ca. 9 måneder og 26 dage siden (d. 27. July, 2012 · kl. 19.11)

Svar til susser22:
hej.. det var jo lige dem der skrev til mig .. men sms.nr var fra nyte888 ??? der var sgu ikke et rigtigt tlf. nummer......Har heller ikke gjordt noget som helst ved det ..

#10 - Skrevet for ca. 9 måneder og 26 dage siden (d. 27. July, 2012 · kl. 19.17)

Svar til per147:

ja , det var så også én af dem der skrev til mig .. og det nummer som sms kom fra var og nu kommer det sjove : robert.t.en ... men beskeden var nu på dansk....det var den jeg fik kl 03.06 ....

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#11 - Skrevet for ca. 9 måneder og 24 dage siden (d. 29. July, 2012 · kl. 12.32)

lulu2112 skrev:
Svar til susser22:
hej.. det var jo lige dem der skrev til mig .. men sms.nr var fra nyte888 ??? der var sgu ikke et rigtigt tlf. nummer......Har heller ikke gjordt noget som helst ved det .. :-)
det var også det nummer de brugte da de skrev til os... Sådan nogen forbandet svindler...

#12 - Skrevet for ca. 9 måneder og 24 dage siden (d. 29. July, 2012 · kl. 14.59)

hold jer væk dem der ringe om natten eller sende sms... cash money eller glemt det.

#13 - Skrevet for ca. 9 måneder og 24 dage siden (d. 29. July, 2012 · kl. 22.08)

Svar til susser22:
Du må for Guds skyld ikke skrive tilbage da de er ude efter oplysninger om bilen for så at sælge den på udenlandske sider eller også er den check de betaler med dækningss og i værste tilfælde hvis de vil overføre pengene til din så tømmer de den
Erjeg er i autobranchen hvor vi har set meget af den slags så slet beskederne og glem alt om dem...

#14 - Skrevet for ca. 9 måneder og 21 dage siden (d.  1. August, 2012 · kl. 22.09)

Svar til DBAsupport:

Det var da dejligt med et indlæg fra supporten......Har Ebay også købt Gul og Gratis?

Man kan sagtens sælge biler til udlændinge pr. SMS!
De skal bare skrive hvornår de kommer og henter den.
Har solgt et par stykker, og de blev afhentet og betalt kontant i gangbar mønt. (EURO)

#15 - Skrevet for ca. 9 måneder og 21 dage siden (d.  1. August, 2012 · kl. 22.14)

P.S.
Har pt. en MC til salg og har fået over 10 SMSer om straks at skrive til dem på mail.
De bliver slettet med det samme, og jeg har skrevet i annoncen at det kun er mod kontant afhentning.
De skriver alligevel.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: