Svar til alk1:
Jeg syntes simpelhen det er total under lavmålet-at vi IKKE selv længere må vælge... Kan ikke se hvad 3 skod F skal blande sig i Vejlegårdens overenskomst for,medarbejderne arbejder og var de utilfredsse ville de jo nok finde andet job!! Nej Hvis man ikke danser efter deres pibe så skal man smage deres sure løg suppe... Jeg er selv med i en A-kasse,,dog ikke 3F... Og har set hvad en fagforening kan ved en lille selvstændig virksomhed som ikke vil danse efter deres pibe,det er uhørt!! Man skulle heller støtte op om de små virksomheder der er tilbage her i DK,,det er trods alt dem som gør at der nogle arbejdspladser tilbage... Men nej det eneste fagforeningerne er ude på det er at få lukke alt ned som er selvstændigt,, Så de kan oprette arbejdespladser ,,hvor alle er FÆLLES,, om alt og alle har lige meget... Undskyld men det er sygt!! Ja det er da ikke rart for bistands modtageren at de ikke har lige så meget som den hårdt arbejdende eks. tømmer.. MEn tøømeren har arbejdet for pengen det har bistands modatageren ikke,,Og ja jeg ved godt der er mange grunde til der er nogel som får bistand osv.. og fred være med dette... Det er godt at man kan få hjælp! Men nu ligger landet bare sådan,at i hele menneskes eksistens har der været forskel på hvor meget folk har haft,af feks penge,hus osv.. vi kan ikke alle ha råd til villa,volvo,vovs og sådan er det bare,,æd lorten ,,men de røde vil jo gerne have at vi alle er lige,den går bare ikke,der vil altid være nogen der har mere end andre,om det er penge,eller måske kærlighed... Livet er ikke en dans på roser og bliver det aldrig... hvis man vil nyde må man selv yde,længere er den ikke,og ved godt der er mange som er uenige.. Jeg syntes det er godt at der er så mange som støtter Vejlegården og håber de vinder denne kamp ,men tror desværre ikke de gør i sidste ende for som nogen skrev i tidliger indlæg 3F køre den politiske stil og ja kan hurtig blive enige om deres medtoder er værre end næsten marfia metoder!.

for Vejlegården..