var den anden dag inde i byen for at få klippet min bette hund af en veninde
så kommer vi stille og roligt gående og hun havde en lille "jakke" på som sædvanlig for det ikke blev for koldt..
vi kom så forbi tre mænd der sad med deres 2 hunde & så snaksaglig som hun er vil min lille hund da lige hen og sige hej og hun får stille sniget sig derover jo tættere vi kommer på & jeg syntes hunde skal møde andre hunde hvis der ikke sker noget mellem dem osv..
pludselig siger den ene mand til mig at hun ikke må komme hen fordi hun har tøj på og det er usævanligt for de 2 hunde de sad med og de stod og lovrede med halerne og Karla min lille hund ville utrolig gerne snakke.. Og spørg jo så selvf om de vil gøre hende noget for så vil jeg da straks gå over på den anden side af vejen eller en stor bue uden om for det ville jo ikke være godt hvis der skete noget.. & han siger lige ud at de ville ikke gøre hende det mindste overhovedet men det var unormalt for dem at en hund havde tøj på så hun skulle ikke tæt på???
er det kun mig der syntes det lyder sært at de ikke må snak fordi hun har "tøj" på.. nærmest et dækken faktisk..
er det virkelig så unormalt at putte "tøj" på sin hund???
Gul og Gratis