• 499.332 annoncer
  • 46.254 nye annoncer
  • 1.254.187 medlemmer
  • 8.578 online
Tråd startet: d. 20. July, 2012 · kl. 00.33
Sidst opdateret: d. 20. July, 2012 · kl. 15.27
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 00.33)

Fejlplacerede annoncer!!

Søger man blandt personbiler efter en personbil, risikerer man den ene gang efter den anden at der, når man har fået annoncen lukket op, dukker en gulpladebil op. Det er faktisk ret irriterende, i betragtning taget at man har en rubrik for Varevogne.
Men det er ikke kun ved biler det forekommer, det sker generelt ved de fleste annoncer. Det kunne lige så godt være en gammel Salamanderkedel der dukker op mellem ann. for Fastbrændsel.
I, alle derude, ved det sikkert ligesåvel som jeg, hvor træls det er, at sidde og åbne den ene annonce efter den anden - og forgæves have spildt tiden på en eller anden skal prøve at fyre noget af, som det har været umuligt at komme af med i de rubrilkker hvor det hører hjemme.

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 01.02)

Svar til Hudo:
Hvis du vil handle professionelt, så skal du handle med de professionelle og ikke os almindelige amatører.
PS. der er faktisk en del gulpladebiler der er indregistreret til persontransport, forsk. de gulpladebiler der ejes af privatpersoner og ikke et firma med et CE-nummer.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 02.03)

Svar til PAP:
1) Det har ikke noget at gøre med at handle professionelt, men bare alm. god opførsel. Hvorfor spilde andre menneskers tid på at de forgæves skal åbne den ene annonce after den anden.
2) De gulpladebiler der er reg til persontransport, er jo stadig varebiler, medmindre de har sæder monteret bagi og det er, så vidt mig bekendt, kun erhvervsvirksomheder der må have disse. Så hører de stadig under "Varevogne & Erhvervsbiler".
Kigger man f.eks på Race- hunde (sct Bernhard, Berner Sennen, Shäfer m.fl.), vil man selvom man specifikt søger under racen alligevel finde blandinger, men først når man har klikket dig ind til annoncen. Hvorfor ulejlige folk med det pjat, i stedet for at sætte hunden til salg under blandingshunde? Kunne det tænkes det var for at prøve i det stille at fuppe folk til at købe noget andet end det de havde tænkt sig? Forstår sig! Billede og hele smøren, - Åh nej hvor er den kær, - - ih hvor nuttet. Når så man har fået kræet hjem, får man siden at føle hvad man har skaffet sig, om det er en blanding mellem en krokodille og en havgasse eller en tæppetisser og en dræbersnegl.
Bevares en blandingshund kan sagtens være en pragtfuld hund. Men hvis jeg vil have en Sct Bernhard, må jeg forvente at finde den derunder og ligesådan med de andre. Vil du måske have at nogen blander vand i din snaps? Nej vel, hver ting til sin tid

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 08.41)

Svar til PAP:

Selvom de er registreret til private er de varevogne. Derfor kategorien hedder Varevogne & Erhvervsbiler - fordi begge slags skal derind når de har guleplader på.

Men det går i det hele taget galt på g&g for tiden med de kategorier. Kig under el-biler. 2/3 af de biler under den kategori er IKKE el-biler. Det samme gælder ved el-scootere. Og g&g gør intet ved det

G&G - Gør det muligt at ændre kategori, når annoncen er oprettet. Det ville spare en del arbejde.

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 09.05)

Jeg er fuldstændig enig med dig i at hvis man kan blive iriteret over den slags småting, så er det vist fordi man er godt tilfreds med at være utilfreds. Gad vide og det er et selvportræt Hudo har sat på.

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 10.16)

Niels63 skrev:
Jeg er fuldstændig enig med dig i at hvis man kan blive iriteret over den slags småting, så er det vist fordi man er godt tilfreds med at være utilfreds. Gad vide og det er et selvportræt Hudo har sat på.

abcw Brugeren er inaktiv
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 12.08)

Svar til Hudo:
Når jeg søger efter noget bestemt, så vælger jeg "vis billeder" (eller hvad det hedder) - så er det ikke nødvendigt at gå ind i samtlige annoncer, da billederne alene kan være en god hjælp.

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 3 dage siden (d. 20. July, 2012 · kl. 15.27)

lars197 skrev:
Niels63 skrev:
(y)

Nu du spørger til portrættet, - - -synes du det ligner dig selv da? Jeg ser jo du er af familien, sådan som du efteraber.
Derudover vil jeg sige til såvel dig som Niels63, at det med at irriteres over det i kalder småting, måske ikke betyder så meget for jer, men jeg har ikke meget lyst til at spilde hele min grønne ungdom på nogen klovner der ikke gider sætte deres annonce på rette plads og værre endnu er de der med vilje placerer annoncen der for at narre folk til at købe noget de ikke har lyst til. Som MIKLAND skrev, køber jo mange en hund, eller andet dyr, fordi den ser så sød ud at de ikke kan lade være og det er der mange der benytter sig af. At det så er noget helt andet end de gik efter fortryder de tit bagefter.
Hvad angår det at irriteres over noget er det min erfaring, at de der siger sådan som I gør, tit er de der tænder lettest og mest af.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: