• 498.458 annoncer
  • 52.344 nye annoncer
  • 1.252.987 medlemmer
  • 854 online
Tråd startet: d. 19. juli, 2012 · kl. 20.08
Sidst opdateret: d. 29. juli, 2012 · kl. 20.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 19. juli, 2012 · kl. 20.08)

Jeg korser mig !!

Hej alle sammen her. Jeg maa sige, at jeg korser mig over det sprog der nogle gange bliver brugt herinde. Baade i Forum og paa/i annoncerne
Helt uden respekt for hinanden, bliver der slynget om sig med ubehageligheder Det er en meget trist tendens
Det er efterhaanden saadan, at man bliver helt overrasket, naar en saelger, koeber eller en der kommer med indlaeg eller svar i Forum, behandler vedkommende med respekt og er hoeflige Her skal vaere plads til alle Uanset om vi er enige eller ej, saa: "tal paent, det koster ikke noget" Jeg er normalt et venligt, hoefligt og rart vaesen, saa misforstaa mig ikke Det er bare en lille opsang til os alle om at behandle hinanden paent

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 19. juli, 2012 · kl. 20.40)

Åh...er skam ikke uenig med dig, men mon ikke omgangs tonen herinde blot afspejler den forråelse der foregår i samfundet og som enkelt personer ikke formår at ændre. Det er noget der skal tages fat i på et meget tidligt tidspunkt i menneskenes udvikling, men hvis forældrene ikke har haft forståelse for det bliver børnene jo heller ikke bedre. Er bange for *tåget er kørt* og der ikke er mere at gøre.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 19. juli, 2012 · kl. 20.57)

Nu er det ikke kun tonen herinde, som ikke er for fin. Det er den hellere ikke i den virkelige verden.
Det er jo ikke unormalt, at allerede børnehavebørn bruger ord som luder, klaphat, idiot mm.
Vores forældre synes, at vores tone er frygtelig. Vores bedsteforældre synes så til gengæld, at vores forældres tone var frygtelig, og sådan kunne vi blive ved.
Det er noget som hedder udviklingen, selv om den ikke altid er til det bedre.

Jeg er faktisk ret sikker på, at de allerfleste mennesker som bruger forum ikke er anderledes her end de er i den virkelige verden. Man er som man er og jeg er overbevist om, at de allerfleste ikke laver så meget om på sig selv, hverken herinde eller i den virkelige verden. Det ville da være alt for besværlig altid at huske at nu skal man lave sig selv om til enten den søde eller den lede, alt efter hvor man befinder sig og hvad man laver.

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 19. juli, 2012 · kl. 23.27)

Hvad enten det er af den ene eller den anden årsag, så kan man jo altid starte med sig selv Hvad sker der, hvis vi bare accepterer, at "toget er kørt" eller det er "udviklingen" ?? DET tør jeg slet ikke tænke på

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 19. juli, 2012 · kl. 23.48)

Jamen jeg prøver skam at holde 'min sti ren'...jeg er ikke tilhænger af det rå sprog som ofte bruges...det ændrer nok ikke noget, men skader heller ikke.

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 1 dag siden (d. 20. juli, 2012 · kl. 00.03)

Svar til Hotnugger:
Dejligt at høre din positive mening Nej, det skader nemlig ikke at være venlig, helt enig

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 00.24)

Svar til guffe007:
Jeg svarede via sms, på en annonce for et par dage siden, hvor jeg spurgte til en kvittering på en forholdsvis ny Samsung telefon. Svaret var "Hvem fuck er du" Jeg prøvede at forklare sælgeren, at det han der sagde i virkeligheden betyder "hvem knep er du". og spurgte ham om hvor logisk han syntes DET lød. Hans svar var værre endnu. Så hans telefon købte jeg i al fald ikke.

#8 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 00.28)

Svar til kongbettina:
Nej...... købte du den ikke. Han lyder da ellers som en flink mand. øh, ironi kan forekomme i dette indlæg.

Spurten Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#9 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 01.24)

Det er desværre en hyppig oplevelse, at folk snakker nedladende til personer, de opfatter som ligegyldige.
Når en person taler ned til sine omgivelser, må det jo være personlige frustrationer, der ikke kan udlades på andre mere positive måder, men det ødelægger da klart lysten til at deltage i fora, når de mindste bidrag pludselig twistes til fornærmelser, som man ellers aldrig havde i tankerne.
Men det er nok selvværdets forfald, der er blevet en folkesygdom - jeg ved det ikke.

#10 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 01.28)

Svar til Spurten:
Det tror jeg desværre du har ret i Jeg synes det er uheldigt, at vi ikke værner om de gamle værdier, så som høflighed, venlighed, forståelse og hjælpsomhed

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 11.16)

Svar til guffe007:
Heldigvis er vi mange som værner om høfligheden. Selvfølgelig kan vi alle i en ophidset situation, komme til at sige grimme ord. Men vi går ikke rundt og siger som de unge "Knep, hvor var det træls" "Knep hvor er jeg træt af det hele", " Knep dig" "Knep hvor var det tæt på". Hvilket er hvad unge mennesker i dag siger, hele tiden.

#12 - Skrevet for ca. 9 måneder og 29 dage siden (d. 22. juli, 2012 · kl. 13.11)

Svar til kongbettina:
HELDIGVIS er vi også MANGE der IKKE har , eller kender, unge mennesker der taler sådan

#13 - Skrevet for ca. 9 måneder og 21 dage siden (d. 29. juli, 2012 · kl. 20.16)

Jeg troede ellers, at tonen herinde var blevet væsentlig bedre.Jeg har nok været heldig, at springe trådene med de værste gloser over.

#14 - Skrevet for ca. 9 måneder og 21 dage siden (d. 29. juli, 2012 · kl. 20.33)

Svar til molini:
Bedre ???? Tværtimod !! Desværre

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: