• 497.417 annoncer
  • 49.105 nye annoncer
  • 1.253.461 medlemmer
  • 4.992 online
Tråd startet: d. 14. juli, 2012 · kl. 13.37
Sidst opdateret: d. 14. juli, 2012 · kl. 19.36
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 13.37)

katten og helligånden

Hejsa
for kort tid siden overtog jeg en kat...faldte for dens unikke udseende..jeg synes den så underlig rund ud og hørte tidligere ejer til om den ku være drægtig..uha nej det ku den ik for den havde kun været ude ifølge med hende og den var slet ikke kønsmoden..nu er det så at katten pt er ved at føde !!!! hva gør man så lige...flipper manpå helligånden eller tidligere ejer for at ha løjet..jeg har bestemt ik lyst til killinger da jeg har katte nok men n u de på vej og vi får det bedste ud af det

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 13.45)

Jamen i følge tråden "killinger", så mener du jo åbentbart, at det er fint med alle de killinger, så lige om lidt er der så ikke 700.004, men 700.005-6-7-8 killinger.

Så slap dog af,(som du selv udtrykker det) du har jo fået ekstra katte, helt gratis.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 13.50)

Svar til mona15:
Føler med dig, så surt at blive r..rendt. Der er den hårde vej, at tage dem alle med ned til dyrlægen og få de små aflivet, hårdt UHA JA :-((( men de mærker ikke noget, og så få mormis en sprøjte som stopper mælkeproduktionen og lad hende så blive sterilliseret. Håber du taler med STORE ord over for den gås som har solgt dig mormissen.
Lader du dem leve, så få et godt tilbud til neutralisering af dem alle og del prisen mellem killingerne. Når du skriver i annoncen at de er ordnet, så er jeg sikker på at du nok skal få dem solgt.
Please lad ikke nissen flytte med de nye killinger

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 13.57)

min søsters kæreste er dyrelæge så tilbuddet om neutralisering blir ikke et problem....mht ALK1 skulle du nok lige selv slappe lidt af !!! de uønskede killinger skal du overhovedet ik begynde at tørre af på mig jeg har sgu ikke bedt om dem vi nu får eller de andre..så smut et andet sted hen med dit galde !!!! de er bestemt ikke ønskede men de er velkommen..desuden kommer de til at blive gårdkatte hos min mor og hendes mand når den tid kommer

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 14.02)

Hej Mona. Når de skal være gårdkatte så håber jeg du kan lave en god aftale med din svoger, for bliver de neutraliseret/fodret/vacc/efterset så kan gårdkatten leve et rigtigt godt liv. Ps. din moder/stedfader kan trække dyrlægeudg. fra over driftregnskabet.

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 7 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 14.12)

de vil helt sikkert få det godt..jeg synes bare godt tidligere ejer ku ha været ærlig og jeg skulle ikke ha været så naiv da de gav årsagen for den runde mave

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 7 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 19.36)

Svar til mona15:
Her er præcis hvad du skrev i tråden "killinger"
*** slap dog af !!!
Så hvad mener du med: .... mht ALK1 skulle du nok lige selv slappe lidt af !!!

Svar til alk1:
Tumbs up herfra - jeg har 10 af den - nej det er løgn

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: