• 496.051 annoncer
  • 46.958 nye annoncer
  • 1.254.728 medlemmer
  • 5.276 online
Tråd startet: d. 13. juli, 2012 · kl. 19.37
Sidst opdateret: d. 18. juli, 2012 · kl. 11.16
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 19.37)

kat vigtig hjælp.

jeg har en dejlig kat som jeg er nød til at komme af med. eftersom nogle små problmer herhjemme.
nogle herinde som kender et sted hvor de tager imod katte ude det koster noget.
hun skal væk herhjemme hurtigs muligt.
jeg har en annoncer med hende herinde hvis nogle er indrasset(stave).

håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe mig.
for det er synd for hende.

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 19.54)

Prøv at undersøge, om der er nogen internater i nærheden. Måske vil de tage misser, når de hører dit akutte problem?

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 19.57)

Eller Prøv Herning dyrehospital:
97 12 77 20
Hedelandsvej 27
7400 Herning

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 19.59)

Er det den du skriver er gravid? har set dine annoncer

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 19.59)

Svar til guffe007:
takker skal prøve

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.00)

Svar til guffe007:
ja det er hende billederne er bare gammel.
hun skal bare væk hurtigs muligt.

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.11)

Hvorfor skal det gå så stærkt+ har hun stadig killinger eller har hun ikke født endnu?

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.20)

nej grunde er at min mor har 4 andre katte som har født killinger, og Stump som hende her hedder kan ikke li dem. hun er aldrig hjemme, kun for at spise. også er det ud igen. også er min mor den tybe som er ret sur meget tit. også går det ud over alle kattene. hun kan finde på at sparke/skubbe til dem så de bliver sur og værser. og jeg og min kærste vi ville ikke have at stump skal leve sådan hvor hun aldrig er hjemme nærste, for vi regner også med at vi snart skal flytte og der kan vi ikke have hende med. og jeg ville ikke have hun skal leve sådan. så hun skal bare væk..

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.20)

og nej hun har ikke født endnu der går nok to uger til det sker regner vi med.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.30)

Alle de stakkels katte burde aflives, og så skulle I blive enige med din sure mor om ikke at få flere katte nogen sinde igen.
Det lyder som en stor gang rod det i har gang i. Sparke til dyr??? Hvad har hun gang i???
Har alle din sure mors 4 katte killinger?

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.32)

Svar til Funkii:
Undskyld, men hvor er du ansvarsløs.
Du burde skamme dig rigtig meget.
Hvem er det som har bedt katten om at komme til dig..... det er ikke den, men dig, havde du taget ansvar og havde fået den neutraliseret, skulle den jo ikke have killinger nu og skifte hjem, bare fordi du ikke tager dit ansvar alvorligt.

Og 4 andre katte som har født killinger....... hvor ansvarsløs. Hvorfor anskaffer i jer katte når ikke i vil tage ansvaret. Det er på grund af sådanne mennesker som jer, at katte ikke mere bliver betragtet som kæledyr, men som skadedyr man bare kan smide væk.

Her i danmark er der "kun" over 700.000 hjemløse katte. Det er da rigtig flot, at i er nogle af dem, som for fuld kraft er med til at producere flere og flere af dem.

Du har anskaffet din kat, det er din skyld, at den nu skal have killinger, nu skal den smides på porten, men du er ikke engang villig til at betale hvad det koster. Jeg kan kun sige at sådanne mennesker som jer ikke burde have lov til at eje dyr.
Føj, sikke en indstilling at ha.

Endvidere, så sæt en annonce under annoncer, det er derfor at der findes en annonceafdeling. Forum er ikke beregnet til det. Læs retningslinjerne igennem en gang til.

#12 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.32)

Svar til josefineemma:
ja hun har og hun ville have flere. men jeg ved bare hvis jeg begynder med noget om hun skal have dem alle sammen væk så ville hun blive vild sur på mig, og nok smide mig og kærsten ud. er 18 år. så det kan hun jo godt.
også har vi ingen sted at bo.

#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.35)

Svar til nibbe:
lol -.-. det er sku min mors katte. ikke mine.
jeg tager sku også ansvaet på vores to katte. men det er nok min mor som ville have så mange.
jeg har penge til de kan komme til dyrelæge det har min mor ikke.
så hver sød ikke at give mig skylden.
prøver sku bare det bedste for mine katte.

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.36)

Svar til nibbe:
Jeg har svært ved at forstå at så mange "mennesker" regner med at få trøst/medfølelse når de i den grad har handlet totalt uden ansvar med de dyr de har anskaffet. Jeg væmmes i min grundvold.

#15 - Skrevet for ca. 10 måneder og 11 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 21.33)

Funkii skrev:
Svar til josefineemma:
ja hun har og hun ville have flere. men jeg ved bare hvis jeg begynder med noget om hun skal have dem alle sammen væk så ville hun blive vild sur på mig, og nok smide mig og kærsten ud. er 18 år. så det kan hun jo godt.
også har vi ingen sted at bo.

Gå til politiet og anmeld din mor for mishandling af kattene. Eller henvend dig til Dyrenes Beskyttelse`s nærmeste internat. Formanden for Herning, kan du finde på Dyrenes Beskytteles hjemmeside, og anmeld din mor til dem. Bed dem samtidig om at tage sig af din kat, det koster 500.-. Henvend dig til kommunen, og bed dem om at hjælpe dig til en anden bolig, eks. en kommunal ungdomspension, hvis du stadig går i skole. Har du job og derfor kan klare dig selv økonomisk, så lej et værelse, din kæreste behøver jo ikke nødvendigvis at skulle flytte med, i er jo ikke gift. Du skal ikke forvente du finder et nyt hjem selv til en gravid kat. Det er nu du skal tænke og handle som voksen, overfor både kattene og dig selv. Vær ligeglad med om din mor bliver sur. Hun er ikke dit ansvar.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: