En dame skrev og var intresseret i min lille pige.. Jeg skrev, at det var iorden, og jeg gerne ville ha, hun kom og besøgte hende inden afhentning.. Samtidig skulle hun indsætte 100,- på min konto, så jeg var sikker på at handlen blev gennemført.. Den var hun med på, og hun ville komme og besøge "Bellis" inden længe.. Tiden gik og jeg kontaktede hende, om hun ikke snart kom..
Hun svarede, at hun havde lidt småtravlt pga. hun var ved at tage kørekort på lyntid, men efter sankt hans blev der mere ro på, så ville hun komme der..
Jeg sagde så ok til det..
Killingerne var salgsklar (12 uger) d. 11/7.. Altså i onsdags..
Omkring d. 20 sendte jeg sms rundt, at nu varede det ikke længe mere, og killingerne glædede sig meget.. D. 5/7 skrev jeg så igen rundt, at killingerne kunne afhentes fra d. 9 til og med d 13.. Fik med det samme svar fra de andre, men hende der skulle ha Bellis reagerede ikke.. Jeg havde en rigtig dårlig mavefornemmelse, hvilket jeg længe havde haft, da jeg ikke havde hørt en lyd fra hende..
Den 8. skrev hun så, at hun ville hente d. 9, men jeg skrev, at det ikke kunne lade sig gøre før d. 11..
Hun skrev, at jeg havde sagt d. 9, men jeg skrev så tilbage, at når jeg ikke fik respons fra folk, lavede jeg andre aftaler.. Hun ringede så og sagde, at hun ikke kunne 11-12-13, fordi hun havde lovet sine forældre at passe fugle... FUGLE !!??
Jeg sagde, at det kunne ikke blive mit problem.. Det var jo ikke første gang, hun var løbet fra en aftale, da hun slet ikke havde været og besøge Bellis endnu..
Hun undskyldte sig så med, at hun havde fået ny mobil for en uge siden, så der havde problemer med opkald og smsér..
Jeg svarede, at det var for 14 dage siden, det havde været sankt hans, hvor hun lovede at hun nok skulle komme lige efter.. Og det var da sjovt, at hun kunne få fat på mig nu..
Nå, men hun ville se, om hun kunne finde på noget.. Hun ringede så dagen efter - Altså d. 9 og spurgte, om hun ikke kunne hente hende om aftenen.. Jeg sagde nej, for jeg havde jo stadig en aftale.. Lige efter ringede min tlf igen.. Samme nummer.. Det var en engelsk dame.. Jeg tænkte, at det måtte være en fejl og smækkede røret på..
Mobil ringede igen, og det var så køber, der spurgte om jeg var intressetet i at tale med hendes veninde, så var det en mulighed for at få hentet Bellis.. Jeg sagde.. Nej jeg taler ikke engelsk, og hvis du skal ha Bellis, kommer du selv.. Og så blev jeg sur.. Fortalte hende alt det, hun ikke havde overholdt og, at hun ikke havde kontaktet mig som hun skulle.. Midt mens jeg taler, overgir hun telefonen til hendes engelske veninde.. Jeg blev så rasende.. Smækkede røret på.. Hun skrev så til mig, at hvis hun skulle straffes, fordi jeg ikke modtog hendes mobilbeskeder/opkald var handlen aflyst.. Jeg sagde fint med mig, Bellis har også fortjent bedre end et sted, man ikke kan regne med.. Hun ville så ha hendes penge (100) tilbage.. Jeg skrev tilbage, at det fik hun ikke, fordi det var en sikkerhed for, at hun blev afhentet, og det gjorde hun jo ikke.. Og nu ville jeg få flere udgifter pga det..
Jeg modtog så idag en mail med advarsel fra DBA pga indbetaling fra køber og manglende varer udlevering ( noget i den stil)..
Er det mig, der er helt gal på den eller ??