• 500.081 annoncer
  • 44.540 nye annoncer
  • 1.252.014 medlemmer
  • 3.508 online
Tråd startet: d. 12. juli, 2012 · kl. 16.33
Sidst opdateret: d. 14. juli, 2012 · kl. 18.27
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 6 dage siden (d. 12. juli, 2012 · kl. 16.33)

degu

hej min kæreste har lig fået 4 degu hanner..

1. navn til alle 4
2. hvor stort skal bur vær ( de er delt op i hold så de går to og to sammen ) så bur skal vær til to deguer

og vis i har andet i gerne vil fortælle som vi skal vær opmærksom på så sig til

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 5 dage siden (d. 12. juli, 2012 · kl. 20.06)

http://www.napena.dk/

Ellers kender jeg også en englænder eller to, der formentlig kan komme med gode råd, hvis det er.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 5 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 09.58)

da jeg havde en degu, havde jeg et stort papegøjebur... med grene og platforme.... og den fik lov til at komme ud også. han var meget tam. desværre blev han kun 3 år fordi han fik sukkersyge, som de har tildens til, så ingen godbidder!!

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 5 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 13.28)

Svar til Gitte 9370:
ok rart og få af vide fra folk der selv har haft degu, de 3 af dem er 3 år nu og den sidste er 3,5

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 5 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 15.37)

Du skal passe på med 4 hanner i samme bur.. Enkelte gange kan det gå, hvis de er søskende (2 hanner), men det var ikke en chance jeg turde tage..
Omkring bur; Jo større jo bedre. Vi havde et stort ombygget klædeskab (dobbelt) med net i fronten, og en plexiglas kant, da de spredte deres savsmuld til højre og venstre ved gravning GG
Masser af store grene de kunne kravle på og gnave (sørg for at læse op på hvilke træsorter de tåler). Jeg husker ikke helt sorten på vores, udover at de ikke må få limtræ og andet behandlet træ (vi hentede vores i naturen, mener det var æbletræ), men det er snart 6 år siden jeg havde sidst. Og så en del hylder/ platforme. Kasser bygget i træ (ikke limtræ!) med et hul i, til indgang, fyldt op med hamstervat til hule. Og så ELSKER de chinchilla sand til at bade i! Det kan de virkelig få lang tid til at gå med, og det ser simpelthen så kært ud
De kan blive MEGET tamme, hvis man tager sig tiden til det.
Og for guds skyld; Hold dem ALDRIG i halen!! Den vil falde af/ du kan trække skindet af den.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 4 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 18.27)

Svar til Rene Horslev:
de 4 hanner vi har fik vi af en der bar skul af med dem pga flytning de går 2 og 2 sammen og 3 af dem er 3 år og den sidste er 3,5 år
de har vært op og slås ved tidligere ejer hvor den ene dsv er blevet blind på det ene øje
vi holder skam øje med om de kunne find på og slås igen
lig nu har de ikke det helt stor bur syns jeg men det er det bur de er vand til og gå i men vil gerne ha et støre bur til dem
de er lidt tamme men meget søde
og det mad de har nu vil jeg skifte ud og jeg ved godt det skal vær grade vis
jeg ved ikke hvad tidligere ejer har tænk på med maden da der er mange solsikke frø i og jeg ved de ikke tåler dem så godt
så nu skal de lære nyt mad osv at kende

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: