Jeg fik snakket med opdrætteren ugen efter om lørdagen, da dyrlægen først havde tid om fredagen (ville ønske at det var noget før)
Jeg ville gerne give hvalpen retur og få pengene tilbage. Men det sagde opdrætteren at det først var muligt denne søndag.
Jeg synes at det var længe at vente. Man knytter sig til sådan en lille en.
Hvalpen havde så et uheld, hvor hun kom til skade, men har det fint nu. Det fik jeg også fortalt til opdrætteren, men nu vil hun ikke have den tilbage. Fint med mig, da jeg alligvel havde tænkt mig at beholde hende. (Er faldet helt for hende
Men er det ikke rigtig, at jeg så skal have godtgørelse på halvdelen eller deromkring?. Kunne læse mig frem til på en side fra en kennel, hvor de havde skrevet om det.
Opdrætteren bliver nu ved med at ombestemme sig og vil nu alligevel gerne have hende tilbage. Men det vil jeg ikke gå med til, da jeg ved at hun ikke får det godt der. Især fordi opdrætteren er fuldstændig ligeglad med hendes overbid, og sådan kan den stakkels hund ikke leve.
Kan jeg nu forlange at hun give mig nogle penge tilbage, og hvis jeg kan, hvem går jeg til? (politiet eller hvem???)