• 496.224 annoncer
  • 46.776 nye annoncer
  • 1.254.649 medlemmer
  • 4.956 online
Tråd startet: d.  8. juli, 2012 · kl. 19.39
Sidst opdateret: d. 11. juli, 2012 · kl. 19.22
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  8. juli, 2012 · kl. 19.39)

Sumpskildpadder

hej g og g

mig og kæresten overvejer at vi vil have sumpskildpadder og har lig nogen spørgsmål inden vi kaster os ud i det

1. hvor tit skal de foders ( over vejer og få Guppy fisk til avl og foder padderne med det..)
2. er det nemt og kommer af med unger da vi nok gerne vil prøve og få unger på dem

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  8. juli, 2012 · kl. 21.01)

Jeg har nogle jeg gerne vil have solgt.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  8. juli, 2012 · kl. 21.55)

Svar til trille87:
er et større arbejde at få dem til at yngle kræver meget temperaturstyring og temp afgør også om det bliver hunner eller hanner,så ikke så nemt som man tror,har haft rødøret terrapin i over 20 år men måtte af med dem da de kræver meget plads når de er udvokset havde 15 stk krævede 40 kvm for at de har nogenlunde forhold

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  8. juli, 2012 · kl. 22.20)

ok så ikke lig det man skal kasse sig ud i

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  9. juli, 2012 · kl. 12.10)

Har to sumpskildpader med akvarie til salg

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 15 dage siden (d.  9. juli, 2012 · kl. 22.05)

jeg har 4 gul øret sumpskildpader de er nemme at holde og fodre dem med fodre fra dyrehandlen engang imellem og mælke bøter fra haven little pingies alt hvad de lyster og kan tåle spiser de og de vosker osse meget efter hvor meget plads de har
jeg lukker mine ud hver gang det er rigtig godt vejr og jeg har en sand kasse de kan gå fra akvariet og over i som de selv løster
så hvis du godt vil have sumpskildpader syntes jeg du enten skal købe 2 af mig eller køre til dyre handlen eller finde et andet sted at købe dem da de er nemme at passe og ikke kræver alt din tid

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 13 dage siden (d. 11. juli, 2012 · kl. 19.22)

Svar til trille87:
Sumpskildpadder: For det første vil jeg råde jer til at søge noget info omkring dem inden i overhovedet anskaffer jer nogen padder
Prøv denne her side. der er rigtigt meget info om skildpadder
http://www.nhf.dk/phpBB/viewforum.php?f=4

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: