• 497.018 annoncer
  • 45.772 nye annoncer
  • 1.254.432 medlemmer
  • 4.582 online
Tråd startet: d.  6. juli, 2012 · kl. 13.45
Sidst opdateret: d.  5. november, 2012 · kl. 18.35
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  6. juli, 2012 · kl. 13.45)

Henna ud af håret?

hejsa<3
jeg har haft en orange lys henna farve i mit hår et godt stykke tid (½ år) -
- og jeg er ved at være godt træt af den farve, så ville egentlig gerne have min naturlige blonde hårfarve igen!!
er der nogen der har prøvet det samme, eller kender en kur, eller noget andet? - så plizz skriv:p<3
Taaak på forhånd<3:D

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  6. juli, 2012 · kl. 16.20)

Svar til Næsebjørne:
Jeps, gå til frisøær, de laver det for dig.

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 15 dage siden (d.  9. juli, 2012 · kl. 20.29)

Hej... hvis du vil have en ensfarvet farve i dit hår igen så skal du lade det gro ud... eller klippes af.
For selvpm du farver det en farve igen så vil du fortsat have 2 farver i dit hår...en farve i den udgoet del og en anden i det stadig henna farvet del:)))

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 14 dage siden (d. 10. juli, 2012 · kl. 19.26)

tror jeg vil gå til frisøren, men det bliver sikkert en dyr omgang så -.-'
men nå' det kunne nu være dejligt med den gamle farve igen, og har kun en ud groning på en cm. så at skulle klippe det af - kommer ikke til at ske;D<3

Baist Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#5 - Skrevet for ca. 7 måneder og 5 dage siden (d. 19. oktober, 2012 · kl. 01.19)

det normale hennna holder fra 3-6 måneder, så burde det gå væk af sig selv, giv det lidt tid, ellers kan du bruge bleach, det hjælper på det

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Tværfaglig behandling af
Fysioterapi, Kiropraktik, Kostvejledning og Massage.
Musklerogled.dk i Odense
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis

#6 - Skrevet for ca. 6 måneder og 25 dage siden (d. 29. oktober, 2012 · kl. 09.00)

Svar til Næsebjørne:
Rød farve er rigtig svær at få ud af håret. Selv hos en frisør er du ikke garanteret, at alt det røde kommer ud.

#7 - Skrevet for ca. 6 måneder og 25 dage siden (d. 29. oktober, 2012 · kl. 09.03)

Glemte lige. Den bedste løsning vil være at lade det vokse ud. Eller gør som jeg gjorde engang. Havde lidt rødt tilbage - det var om sommeren -tog 14 dage på ferie under sydlandske himmelstrøg, da jeg kom hjem var den rødlige nuance faktisk væk.

#8 - Skrevet for ca. 6 måneder og 25 dage siden (d. 29. oktober, 2012 · kl. 12.02)

Svar til Gabibbo:
det var da den dyreste, men måske sjovest løsning

#9 - Skrevet for ca. 6 måneder og 24 dage siden (d. 30. oktober, 2012 · kl. 08.18)

Svar til Gitte 9370:
Ja det var en super duper familieferie vi havde. Ferien var planlagt, så "frisørdelen" var gratis.

#10 - Skrevet for ca. 6 måneder og 17 dage siden (d.  5. november, 2012 · kl. 18.35)

hehe!
mange tak for jeres fine problemstillinger, har stadig farven, og kan ikke tage mig sammen til at lade det gro ud da det ser så dumt ud;)
men vil overveje en super duper ferie:D

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: