• 498.799 annoncer
  • 45.758 nye annoncer
  • 1.254.252 medlemmer
  • 1.784 online
Tråd startet: d.  5. July, 2012 · kl. 04.36
Sidst opdateret: d.  9. July, 2012 · kl. 16.38
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 04.36)

Solbrændt - av...

For filen da...

Jeg kan da bare slet ikke sove, efter jeg er omdannet fra en ganske almindelig lille hvid skumfidus, til en lysende rød smeltet jordbærsoftice...

av siger jeg bare, og helt ærlig, det der aftersun det hjælper da ikke en hujene fis. Er der ikke nogle der har et rigtig godt råd til en solforbrænding, som burde have været blevet forebygget, men ikke blev det, da man ikke var klar over, at man skulle sidde til fødselsdag udenfor???

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 05.54)

Svar til skumfidusen:
Aloe Vera gel....det er guld værd

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 06.02)

muggy skrev:
Svar til skumfidusen:
Aloe Vera gel....det er guld værd :-)

Helt enig. Det er et vidundermiddel. Har en stor spray og den virker hurtigt og længe ved forbrændninger.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 06.03)

Svar til muggy:

Godmorgen

Tak for dit super råd, jeg ved at det aloe vera er super godt, men af en eller anden mærkelig årsag, så har jeg bare en hud der slet slet ikke vil kendes ved alt der bare har været i nærheden af aloe vera.

Jeg slår ud med røde knopper, der klør og klør, og hvis jeg er i nærheden af planten, så begynder mine øjne at løbe i vand og svie..

Desværre, for ellers så ved jeg det hjælper rigtig mange. Men tak, og hav en rigtig god sommerlig dag

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 06.07)

Svar til josefineemma:

Hov der sad vi lige og skrev samtidig. SOm du kan læse, så er aloe vera desværre ikke skabt til min hud, eller så er det omvendt Men tak alligevel, selv om jeg desværre ikke rigtig kan bruge det.

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 06.12)

Svar til skumfidusen:
Har du været en tur din læge, han/han kan måske give dig noget salve.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 06.27)

Svar til skumfidusen:
Hvis en skumfidus er smeltet, skal de så ikke piskes op igen for at få den i form

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 07.52)

I gamle dage var der noget der hed Lidokain. Det kan jeg huske vi fik på når vi som børn var solskoldet. Det virkede også rigtig godt.
Kan åbenbart fås endnu, og som håndkøb.
http://da.wikipedia.org/wiki/Lidokain

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 12.30)

Kartoffelmel skulle også køle

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 14.00)

Okay ringede til lægen, der ikke kunne give mig et andet råd end at sørge for at køle huden med evt kolde klude. Og så skulle jeg fortsat bruge min aftersun, eftersom det hjælper mod udtørring. Tjaeee... det var så ikke den store nyhed, så tiden må være min heling

Svar til Nil-Troll:

Jo jo, det siger man da, jeg har også prøvet at blande mig op med flormelis, olie og vand, men stoppede, da hunden og manden begyndte at kigge på mig med sultne øjne

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 14.36)

Svar til skumfidusen:

Hvis jeg var dig ville jeg spæne ned efter en dunk Likdokain. Puf og svien er væk

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 15.10)

Svar til skumfidusen:
Hvis du også er blevet solskoldet i ansigtet, så prøv at blande lidt græsk yoghurt, sammen med en revet kold agurk. Det virker dejlig kølende og efter ca 20 min tid, så kan man ikke føle at man er blevet solskoldet mere. Men denne metode forebygger ikke solskoldethed, men køler bare det ramte område, lidt ned. Det virker hver gang på mig

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 16.08)

Svar til taheri75:

He he... ja kønt må det se ud, at have sit ansigt fyldt op med tzatziki lignende stads, jeg vil da slet ikke få fred fra hund og mand så Men jo kunne faktisk godt forestille mig, at det har en kølende effekt, og overvejer det lige en gang

Har dog lige sendt manden af sted på apoteket, for om han kan finde noget ala det josefineemma har skrevet om

#14 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 18.55)

taheri75 skrev:
Svar til skumfidusen:
Hvis du også er blevet solskoldet i ansigtet, så prøv at blande lidt græsk yoghurt, sammen med en revet kold agurk. Det virker dejlig kølende og efter ca 20 min tid, så kan man ikke føle at man er blevet solskoldet mere. Men denne metode forebygger ikke solskoldethed, men køler bare det ramte område, lidt ned. Det virker hver gang på mig :)

Ja, den virker.

#15 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  5. July, 2012 · kl. 18.57)

Svar til skumfidusen:
Jeg har en anden en, den lyder lidt ulækker. Min veninde har prøvet det og siger, at det hjælper. Jeg vil ikke tage ansvar for det.
Her kommer den: Smør dig ind i æggehvide.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: