• 499.660 annoncer
  • 47.914 nye annoncer
  • 1.254.047 medlemmer
  • 4.955 online
Tråd startet: d.  3. juli, 2012 · kl. 23.17
Sidst opdateret: d. 25. juli, 2012 · kl. 17.47
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 23.17)

Vokser ikke..

Mine to skægagamere fik unger for snart et halvt år siden, men de sidste to unger jeg har tilbage ( de andre er blevet solgt ) de vokser ikke rigtig.. har haft dem til dyrelægen, og han siger de er sunde og raske, de får det rigtige mad, og vitaminer og lys osv....
for et år siden havde jeg nogen andre unger som var over dobbelt så store som de her er, da de var lige så gamle...

de er nemlig kun omkring 5 cm lange uden hale...
er der nogen der har en idé om hvorfor de ikke vokser???

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  4. juli, 2012 · kl. 09.42)

det gør de måske bare ikke. da jeg hade agamer blev nogen mega store og nogen blev ikke særlig store. måske er de bare sådan ?

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  4. juli, 2012 · kl. 12.51)

ja kan selvfølgelig være rigtig nok. men mine er bare utrolig små, 5 cm uden hale

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  4. juli, 2012 · kl. 15.01)

Hvad giver du dem at spise ??? prøv evt at fede dem lidt op med små melorme i en periode og bagefter giv dem dubia kakkelakker samt en masse grønt.

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  4. juli, 2012 · kl. 17.25)

De får en masse små Melorme, kakkelakker, og fårekyllinger. Plus de spiser også en masse grønt

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  4. juli, 2012 · kl. 18.35)

Svar til xosbeckx:
Hvor stort er terrariet, hvilke temperature har de, hvor står de, og hvilket lys får de?`
Hvor tit får de grønt, vitaminer og foderdyr?

Det er jo muligt der kan være noget dværg agame i dem

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  7. juli, 2012 · kl. 15.03)

Ved at i USA skulle store dele af skægagamer i terrarie hobbyen være smittet/bærer af adeno virus.
De skulle fint kunne leve med det i lang tid, men det ville gå ud over væksten.
Der er med sikkerhed noget af det i omløb herhjemme, men der er nok ikke mange der får deres dyr testet, og derfor vides omfanget ikke...

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 7 dage siden (d. 15. juli, 2012 · kl. 21.56)

Det nok pga jeres terrarium en skægagame vokser efter sit terrarium

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 6 dage siden (d. 17. juli, 2012 · kl. 16.59)

lykkediddi skrev:
Det nok pga jeres terrarium en skægagame vokser efter sit terrarium :-)

Den holder ikke i virkeligheden, de vokser men mistrives hvis de ikke har den plads de kræver..

#10 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 25. juli, 2012 · kl. 17.46)

Deres terrarie var 160cm langt og 60 cm bredt og højt.
Kan desværre fortælle at de begge er døde :-(... Men havde forældrene til dem og der var intet dværg i dem, fordi det er unger jeg selv har fået udklkket og de andre unger har det helt fint..( har snakket med dem somnhar købt dem )

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 25. juli, 2012 · kl. 17.47)

Skulle have været til dyrelægen med dem igen, men var desværre forsent..

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: