• 497.700 annoncer
  • 49.531 nye annoncer
  • 1.253.521 medlemmer
  • 5.553 online
Tråd startet: d.  3. juli, 2012 · kl. 15.57
Sidst opdateret: d.  5. august, 2012 · kl. 23.42
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 15.57)

Pocketbike vil ikke starte!

Hejsa gg. Jeg købte en pocketbike for 200 kroner som manglede træksnoren, jeg købte en og fik den monteret men maskinen vil bare ikke starte! Tændrøret gnister. Men fejlen tror jeg ligger i kaburateren og benzin hanen, benzin hane pakningen blev væk, så jeg satte bare to gummi ringe pakninger på istedet. Der løber meget lidt benzin ud af bundskruen. Men ligegyldigt hvor mange gange jeg trækker, vil den bare ikke starte!.... Jeg fik den igang en gang igår, men det var også før benzin hane pakningen blev væk og ved hjælp af min far, som pt ikke er her ligenu. Men han prøvede også at rense kaburateren med benzin, men den vil ikke starte... HJÆLP hvad skal jeg gøre??...

Alle svar modtages med kyshånd!:-)

MVH Oscar

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 17.22)

Svar til Oscar0537:
hej oscar jeg ved ikke men hvis det benzin der er på er ved at værre gammelt så kan den ikke starte benzin der er blandet skal helst bruges rimligt hurtig

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 17.27)

Svar til kenneth H:
Tak for svaret, men jeg har lige hældt det på:)

#4 - Skrevet for ca. 9 måneder og 17 dage siden (d.  4. august, 2012 · kl. 22.56)

prøv at tjekke det hele igennem men tror ikke den får benzin så fjern gummi ringene

#5 - Skrevet for ca. 9 måneder og 16 dage siden (d.  5. august, 2012 · kl. 23.42)

gummi pakningen i benzin hanen er helt speciel.
Uden den rigtige med 4 huller i kommer der ikke benzin igenne.
Du kan prøve at give den en snaps i tændrørdhullet og så se om den hoster en gang eller to.
Ny benzinhane eller 4 huls gummiring

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: