Tråd startet: d.  1. July, 2012 · kl. 01.25
Sidst opdateret: d. 17. December, 2012 · kl. 22.22
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 25 dage siden (d.  1. July, 2012 · kl. 01.25)

Tdc Alarm system?

Hej er der nogen om ved om man kan bruge TDC´s overvågnings system uden at have et abonnement? er nemlig kommet til at købe et her over og fik af vide at man nok kunne downloade et program som kunne styrre de ting uden at betale tdc en sum hver måned....?

Gode svar:

Jannev: Læs svar

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d.  1. July, 2012 · kl. 07.44)

Svar til o0Jeanette0o:
Du skal have en udbyder/et telefon.no/abonnement, for at kunne modtage data.
f.eks. at overvåge din ejendom i Danmark, og sidde på ferieadresse på Malta, og fysisk følge med. Vh. Ib

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d.  1. July, 2012 · kl. 08.35)

Ja , det kan du sagtens ,er der gsm modul bruger du et simkort fra et selskab,husk at slå pinkode fra på sim.ellers er det jo også en mulighed med fastnet opkald derpå.held med det

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d.  1. July, 2012 · kl. 13.28)

er desværre ikke sikker på der kan indsættes et simkort....? må lige kigge bedre efter..:)
eftersom jeg kan se på tdc´s hjemmeside er det vist meget lukket til det kun er dem man kan bruge som udbydere... ?

#5 - Skrevet for ca. 7 måneder og 18 dage siden (d.  7. October, 2012 · kl. 01.43)

Det kan du ikke da du skal bruge tdc's kontrolpanel online.

Dernæst har du overtrådt loven ved at købe hælervare.
TDC alarmer er deres(tdc's) ejendom som skal tilbageleveres efter ophør, så du gør nok klog i ikke at tilslutte den til noget internet da den i såfald vil forsøge at koble sig på tdc's server således de får din ip-adresse

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 7 måneder og 18 dage siden (d.  7. October, 2012 · kl. 12.37)

Har snakket med TDC om det og de ville finde ud af hvem det var som havde solgt mig den... Så det hele r i orden med dem og de lod mig self beholde den, og sagde at jeg altid kunne ringe og få mig koblet op til deres system...:) flinke var de sq...:)

#7 - Skrevet for ca. 6 måneder og 27 dage siden (d. 28. October, 2012 · kl. 21.45)

TDC er dyrt i længden, overvej en GSM løsning, muligheden er mange, jeg har fx. en Birkegård GSM alarm tilsalg, den er helt ny og ubrugt.

#8 - Skrevet for ca. 6 måneder og 22 dage siden (d.  2. November, 2012 · kl. 13.36)

Du kan købe en GSM Alarm hos www.miraca.dk for små penge.

#9 - Skrevet for ca. 5 måneder og 20 dage siden (d.  4. December, 2012 · kl. 19.49)

Svar til jakobrexdk:
Det er IKKE TDCs ejendom, hvis du gider sætte dig ind i de alarmsystemer de sælger !
Du er bundet i 6 md med abn, derefter er udstyret dit eget. Har selv købet et, af TDC.

At man så ikke kan bruge det til andet end hos TDC, (pt) vil opgaven jo være, finde ud af brugernavn og password, der kræves for komme ind i enheden (lokalt) via netværkskablet. ip adr er jo nemt og finde og så kan man logge ind og sætte den op som man selv vil, hvis man har lidt styr på IT.

#10 - Skrevet for ca. 5 måneder og 7 dage siden (d. 17. December, 2012 · kl. 22.22)

Spar heller dine penge og køb din system hos http://www.gsmteknik.dk/ !

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: