• 496.860 annoncer
  • 45.629 nye annoncer
  • 1.254.446 medlemmer
  • 4.919 online
Tråd startet: d. 29. juni, 2012 · kl. 22.30
Sidst opdateret: d. 26. juli, 2012 · kl. 18.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 29. juni, 2012 · kl. 22.30)

køb af bil på afbetaling :)

hej jeg mangler en fin bil men som skal kun købes på afbetaling.. jeg vil meget gerne høre om der er nogle der kan hjælpe med et lån til bil eller en afbetaling på en bil 0 kr i udbetaling har 1000 kr. eller mere om mdr. til en bil.

må helst ikke have kørt mere end 200.000km.

prisen skal ligge ved 20.000 højst.

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 29. juni, 2012 · kl. 22.31)

http://spinke.dk - se under bil trods rki. Der er flere at vælge i mellem

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 29. juni, 2012 · kl. 23.24)

Lån pengene i banken, det er det billigste.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 03.55)

Svar til PAP:
Det er ikke altid det billigste, der ryger somregel renter på. Og det kan være at man kan få finansieret rentefrit nogle steder. Det er heller ikke sikkert, at vedkommende kan låne pengene i banken, fordi banken evt. ikke vil.

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 03.56)

Svar til ReneGabriel:
Der nævnes ikke noget om at køber er reg. i RKI.

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 08.06)

Svar til forst:
Er sikker på han også kan købe hos dem selvom han ikke er Og eftersom han skriver er det nok ikke fordi at banken har sagt jaaaaaa - så er et godt alternativ for alle.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 09.17)

Svar til ReneGabriel:
Noget jeg lige studsede over var, han har jo en bil til salg, hvoffor kører han ikke i den i stedet for at købe en anden bil.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 09.19)

Svar til ReneGabriel:
Det er med stor billigere at få en bil finansieret gennem bilfohandleren, for bankerne tager mere i renter.

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 12.56)

Det er bedst at spare op til en bil ( fx 20.000 kr som TO max vil bruge) og købe en bil. Jeg har aldrig brugt en anden løsningen på problemet, end den jeg kommer med. Alt andet synes jeg ikke er særligt smart.

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 13.59)

Spar nu hellere op istedet...

Det er jo ikke fedt, hvis man ikke har råd til benzin !

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 15.33)

Svar til abdolb:
Hvorfor kører du ikke bare i den bil du har ?????
Banker de låner penge ud, så prøv din bank eller spar de 20.000 kr op og så køb bilen når du har penge.
Jeg tror ikke, at der er nogen vildt fremmed mennesker som vil give dig en bil på afbetaling. Man kan jo ikke vide, om du overholder afdragene og betaler.
Endvidere ville jeg som slæger da hellere have 20.000 kr kontant på hånden frem for at modtage 1000 kr om måneden, det vil sige, at jeg skal vente i næsten 2 år på at få alle mine penge. I den tid bliver bilen mindre og mindre værd.
Stopper du med at betale efter et år, så står jeg der med håret ned af nakken og eventuelt en bil som ikke mere er en eneste kr. værd
Kører du galt og smadrer bilen, så stopper du vel også afdragene, for jeg regner da ikke med, at du har råd til at kaskoforsikre bilen når ikke du har råd til at spare op og så køb.

#12 - Skrevet for ca. 9 måneder og 30 dage siden (d. 24. juli, 2012 · kl. 11.54)

Selvfølgeligt er det bedste at spare op, så man slipper for at låne penge, hvis det ikke er en mulighed, så er der jo flere forskellige muligheder på nettet, blandt andet http://www.pengeautomaten.dk/koeb-bil-uden-udbetaling/ og mange andre hvis du søger på Google. Om du er villig til at betale de renter, må være op til dig selv. Det er i hvert fald en mulighed.

Med hensyn til at lave en afbetalingsordning med en privat, så tror jeg at det bliver meget svært. Ville aldrig selv sælge nogle brugte ting på afbetaling. Sikkerheden for sælger er jo ikke eksisterende.

#13 - Skrevet for ca. 9 måneder og 28 dage siden (d. 26. juli, 2012 · kl. 18.33)

Svar til abdolb:
vi har da flere at vælge, på kontrakt

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: