• 481.931 annoncer
  • 48.511 nye annoncer
  • 1.264.460 medlemmer
  • 7.960 online
Tråd startet: d. 28. juni, 2012 · kl. 11.30
Sidst opdateret: d.  8. november, 2012 · kl. 14.39
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 11.30)

Virago xv 750

Nogen der ved hvordan man får mere lyd ud af et standard udstødning på en Virago XV 750 96´, har fjernet piberne men det gav stort set intet, men kan mærke en modstand/ plade 25cm længere inde, kan man gøre noget her???

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 14.12)

Svar til Louise Overby Kaae:
jo den plade kan du godt lave nogle hulde i så du får mer lyd men husk
der er kommen nye regler så de kan kalde den til syn så hvis det var mig vil jeg se om jeg ik kunde finde nogen ander
potter og monter med mer lyd i så har man de standart hvis man skul støde på en der er emsi nok og kan
lde en til syn

Ole592 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 20.59)

Motorcykler skal, lissom børn, kun ses, -ikke høres.....! Tænk lige over hvor dårlig omdømme du giver andre mc-ister ved at lave din plastic-harley om til et kørende spetakkelhelvede...

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 10. juli, 2012 · kl. 12.49)

Svar til Ole592:
jeg søgte ikke din personlige holding, så dit opkast om larmende børn og mc´er kan du holde for dig selv. Har du ikke et konstruktivt svar så lad da være med at svare, jeg hader også dem som sidder og keder sig foran en PC og bare skal kommentere på alt muligt for at få tiden til at gå.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 12. juli, 2012 · kl. 23.42)

Køb et sæt Silvertail potter og gem så de gamle til når du bliver kaldt til syn

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 23.01)

Svar til kuro:
har kigget på silvertail men små 5000kr er også en slags penge, samtidig fåes flere typer indenfor silvertail og ved ikke hvad der vil være det rigtige køb/valg, ønsker god dyb lyd men heller ikke øredøvende larm.

Ole592 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juli, 2012 · kl. 18.20)

Mit indlæg er ikke et "opkast", det er et godt råd til en motorcykelejer (ikke at forveksle med en motorcyklist....) fra en erfaren mc-ist med adskillige hundrede tusinde kilometer på tælleren. Du skal åbenbart bruge din mc til at gøre lydeligt opmærksom på dig selv, det bliver man ikke populær af, man får højst vist omverdenen at man ikke er motorcyklist.....! Jeg lagde mc`en på hylden da verden blev oversvømmet af plastic-harleyer ført af latterlige gamle mennesker med larmende udstødninger, en kultur jeg ikke ønskede at blive en del af. Mc-ister er desværre en uddøende race i vore dage.

#8 - Skrevet for ca. 7 måneder og 10 dage siden (d.  8. november, 2012 · kl. 14.39)

It's a proven fact that "rumbling pipes" saves life's!
Og Ole, hvis du opgav det at køre på MC da vejene
blev oversvømmet af det du (respektløst) kalder "Plastic Harleyer"
Så kan du nok tjene dig selv bedst ved at holde dig ude af
denne tråd, da du ikke bidrager med et svar på det oprindelige
spørgsmål. Jeg har selv en sådan Virago, den er fra 1985
samlet i gud's eget land, da harleyerne i 80'erne ikke virkede.
!! 1985-2012= det er 27 år så det er immervæk nogen tid siden du har kørt.....med mindre det er Konced-JinLun-Regal Raptor og alle "kineserne fra 2008 du mener når du siger "Plastic Harley", og ikke den verenomerede VIRAG0.
Jeg ved ikke om jeg er en af "de gamle" du omtaler, jeg har kørt siden 1983, og kører stadig.
Jeg har da også et par kilometer på hjul bag mig og ruller iøvrigt 12-14.000 om året, jeg kører MC
som dagligt transportmiddel året rundt, og har "rumblers" på- og kan naturligvis kun omtale egne oplevelser.
Bilister kan ikke længere høre en MC, de er for "lydtætte", det begyndte for 12-15 år siden og
jeg oplevede flere og flere der bare "skiftede bane" og var ved at tipe mig af. På med at par
"rumblers" og de larmer ikke voldsomt, men lyder "anderledes"! men nok til at overdøve P4 trafikmeldninger, og hvad der ellers er at høre på i myldretidstrafikken omkring København. Det hjalp mig... og mine medtrafikanter. Jeg høvler ikke gennem villakvarteret jeg bor i, eller andres kvarterer for den sags skyld, men CRUISER
Så er der ikke meget lyd, men over 3000 rpm. "kommer lyden".
Det er trist du er stoppet med at køre, der er stadig mange gode oplevelser på vejene, hvad enten du vælger Harley eller JinLun, så "kom ud" igen.
Louise, der er mange der passer både af "slip on" og komplette systemer hvor du kan opnå det du vil. Vælg nogle der er dæmpede, eller er til at isætte effektive DB killers, du kan godt ændre lyden uden at du skal på rullefeldt og dysses om, det er kun helt åbne systemer der vil kræve dette (antager du har MIKUNI BST40 karbs.). Lad vær med at ændre på originalsystemet, det er for besværligt, og du oplever ikke det du ønsker. Du har begrænset cyl volumen, så du skal ha' noget med "større rør"/mere luft, det giver dig det resonansrum du har brug for.
Venligs en VIRAGO kører

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: