• 497.437 annoncer
  • 48.201 nye annoncer
  • 1.252.413 medlemmer
  • 7.068 online
Tråd startet: d. 26. juni, 2012 · kl. 13.10
Sidst opdateret: d.  7. juli, 2012 · kl. 20.41
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 13.10)

DB killer

Hej g og g forum

Jeg står og skal til syn, med min ny købte mc, og har en devil udstødning på! Hvordan hved jeg om det går igennem?
Eller skal jeg anskaffe mig en dk killer for og være sikker? Det er en Suzuki gsx 600 f fra 1998

Hilsen Lars

#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 13.33)

Min er synet med grydesvampe i potten, 2 var nok...

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 13.48)

Svar til kimsebassen:
Ok bare dem man kan få i forskællige gaver! Men en grov og fin side?
Og så fiskede du dem bare ud bagefter?

Hilsen Lars

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 14.03)

Jeg mente farver!

Hilsen Lars

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 16.29)

Nej dem er der altid muligt sæbe i, jeg købte dem der ligner nogen lange spåner fra en drejebænk, og borede et hul i studsen af enden på udstødningen og satte en bolt i så de ikke blev skudt ud på vej til synshallen Bagefter fiskede jeg dem bare ud, det var det...

Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 22 dage siden (d. 27. juni, 2012 · kl. 07.56)

Svar til kimsebassen:
Hej Kim!

Dem kender jeg godt, hvor mange tro du der skal i? Og ved du om man selv kan måle, om det er ok?
Hilsen Lars

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 22 dage siden (d. 27. juni, 2012 · kl. 17.10)

Hej Lars.
Jeg kom 2 i min udstødning, det var rigeligt den skal jo osse kunne komme af med luften. Jeg ved jo ikk hvor meget plads der er i din potte, men det skal jo heller ikk stampes.
Med hensyn til måling af støjen så ved jeg sgu ikk lige... Jeg tog bare chancen, men der er selvfølgelig app´s til de forskellige telefoner, jeg ville ikke stole på dem men de kan da give et hint om du er på vej i den rigtige retning.

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 20 dage siden (d. 29. juni, 2012 · kl. 19.24)

Svar til kimsebassen:

Hej igen Kim

Så har jeg fået købt 3 stk. Stål spåne svampe! Kunne du få dine så langt ned, at man ikke kunne se dem? For mit afgang rør, deres hullet støre end en bordtennis bold, men vil prøve og kigge på det i morgen!

Hilsen Lars

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 19 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 10.24)

Svar til Lars Mrch:
Hej Lars.
På min forrige mc hvor der intet var i røret proppede jeg bare svampene helt ned, på den jeg har nu sidder der en modstand i så der kunne jeg kun få 2 svampe i og skulle stampe dem lidt.
Der er næsten ikk andet at gøre end at forsøge dig frem og starte op hver gang du har proppet en svamp i og se om det lyder tilfredsstillende, HUSK ikke at totalt stampe det.

Kim´s

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 17 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 22.32)

Svar til kimsebassen:
Jubiiiii

Så lykkes det! Efter lidt skriverrig, og høre hvordan ander har gjord, så kørte jeg i eftermiddags op og fik synes min mc, det tog 3 min. Og var helt til grin, jeg havde stoppe 2 grydesvampe i udstødningen, og kørte meget stille og roligt, op til synshallen, spurte om jeg skulle lade det stå i tomgang, men jeg skulle bare slutte den, og trække den ind i hallen, så tjekkede han lyset, mærkede på skiverne! Så Satte han sig op på den, og skubbede den frem og tilbage, for og prøve bremserne! Og slut 3min og 250 kr. Så var den synet, han startede den ikke end gang, eller prøvede og køre på dem! Så kan alle da vist syne biler og mc'er

Hilsen Lars

Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 17 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 23.45)

Svar til Lars Mrch:
Tillykke og god sæson

#12 - Skrevet for ca. 10 måneder og 12 dage siden (d.  7. juli, 2012 · kl. 20.41)

Ja tiderne er forbi hvor "komigenJensen" nede i synshallen var konge.

Nu har de liberaliseret synet, hvad det er blevet dyrere og dårligere af.

Samtidig sidder tryghedsnarkomanerne i folketinget og hitter på nye kringlede regler som skal omgås.
Men husk! Hvad der er synet og godkendt i et andet EUland, kan også synes i Danmark.

Tillykke med godkendelse og god tur.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: