Tråd startet: d. 23. juni, 2012 · kl. 11.55
Sidst opdateret: d. 15. juli, 2012 · kl. 17.45
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 11.55)

anbefal et kamera

Hej,,
jeg leder efter et digitalkamera
der ikke skal være for stort og voldsomt¨
men det skal være go' til at tage billeder og ikke have for stor forsinkelse på knappen.
altså der må ikke gå for mange sekunder fra man har trykket på knappen til den har taget billedet..
når man har 2 små børn med masser af energi så glipper man mange gange de vigtige øjeblikke ved
at der er forsinkelse på kameraet..
hvad vil i anbefale..?
den må max koste 1800 - 2000 kr,

På forhånd tak..

Hilsen Majbrit

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 13.17)

nikon 3100

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 13.23)

hmmm...hvis du gerne vil have et godt kamera, vil jeg anbefale dig et spejlrefleks kamera. Det er et kamera der tager superskarpe bileder, og du bliver aldrig træt af det. Jeg har selv et digital kamera, men vil ikke anbefale det til andre. Jeg kan kun anbefale dig at købe et spejlrefleks kamera.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 13.36)

næmmerlig.
Jeg har ALTID kørt, spejlrefleks, først canon,pentax og nu Nikon d3100.
Med en undtagelse, af et lomme kammera, hvilket jeg fortrød.
Så jo SPEJLREFLEKS er nr 1.
Eneste ulempe, er upraktisk, når man skal rejse rundt(backpacer ferie) BLA.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 13.39)

Svar til trollekobberholm:
Hvad skal man vælge, det vil altid være et svært spørgsmål, og spørger I ti forskellige mennesker, får i sikkert ti forskellige svar/forslag, for det er jo forskelligt hvad man går efter, hvad/hvor meget skal det kunne. Da masser af optisk zoom i et lille compakt design er et must for mig, er jeg faldet for Panasonic Lumix TZ serien. Her har det nyeste på markedet hele 20 x zoom. Ud fra annoncer/reklamer kan man jo se, at jo mere zoom, des dyrere camera, så hvis man ikke har brug for dette, er jeg sikker på at man sagtens kan finde et rigtig godt kvalitetscamera til under de 2000 kr i næsten ethvert kendt mærke. Et godt råd, som jeg er sikker på mange andre end jeg vil kunne gi' Jer når I skal købe camera, sørg for at det er et med opladeligt Li-on batteri, frem for "almindelige" batterier. Jeg ved da godt at man kan få udmærkede opladelige af denne art, men for mig at se, er de flade LI-on bestemt de bedste og nemmeste at have med at gøre, og jeg er sikker på I kan tage flere billeder på en opladning af et sådan, end med de andre, og uanset om vi vil eller ej, så er batteriet jo "det svage punkt" i ethvert digitalt camera, her bruger du altså batteri HELE TIDEN, når du bruger cameraet.
Med Venlig hilsen og go' jagt på det rette udstyr til sommerens og fremtidens oplevelser

Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 23. juni, 2012 · kl. 19.29)

OLYMPUS

Det er guf - hold dig fra billige/ukendte modeller fra Aldi osv.

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 28 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 20.51)

Helt klar en Casio EXILIM Kompaktkamera EX-H30 den kan købes hos elgiganten til 1199 kr.

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 25 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 06.50)

Sælger et Canon 1000D ligenu, som er et rigtig godt spejlrefleks, manual og det hele følger med - 1400kr (værdi ca 3000) :-D.
- Mikkel Pedersen.

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 22 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 23.25)

Har lige købt et Canon Power Shot SX230 HS, kompakt godt zom, fantastisk også når forholdene er svære (meget lys følsom) tager video i fuld HD stereo, fokusere under optagelse og kan zoome samtidig, og det er inden for pristrammen, der er også GPS så du kan tagge dine foto

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  6. juli, 2012 · kl. 12.00)

HMM - spejlrefleks bliver som oftest både for stort og for dyrt. Kik på de nye hybrid kameraer som Olympus Pen og Sony Nex. De fås i flere modelvariantet til (meget) forskellige priser, men fælles for dem er, at objektiverne er udskiftelige som for spejlreflekskameraerne. Det betyder at du - med tiden - kan udbygge og tilpasse din samling af objektiver til præcist dit behov og økonomien.

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  6. juli, 2012 · kl. 14.13)

Svar til Michael330:
Vælg ikke spejreflex eller lignende systemkamera (Olympus Pen og Sony Nex), du får dem ofte ikke med, de fylder for meget der er skal skiftes optik, bæres store tasker og udstyr... (jeg har selv et moderne spejrefleks), det bedste kamera i verden er det som du har med.

#12 - Skrevet for ca. 10 måneder og 16 dage siden (d.  8. juli, 2012 · kl. 23.30)

xmixen skrev:
Sælger et Canon 1000D ligenu, som er et rigtig godt spejlrefleks, manual og det hele følger med - 1400kr (værdi ca 3000) :-D.
- Mikkel Pedersen.

Jeg har selv den tilsalg da jeg sys det er bøvlet med sådan et kamera når man har 2 små børn på under 3 år.. så søger et kamera der er hurtigere at ha med at gøre og tager billederne inden børnene når at sætte sig ned..

#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 15 dage siden (d.  9. juli, 2012 · kl. 16.10)

Find ud af om du orker at sætte dig ind i et spejlrefleks og om du vil slæbe rundt på sådan en større taske eller om du vil have et kompaktkamera og bare skyde på auto.

I sidste fald vil jeg anbefale cybershot serien. Billigst HX5V. Har set et til 1000 kr. brugt.
Jeg har haft den model og det er et klasse kamera.

#14 - Skrevet for ca. 10 måneder og 9 dage siden (d. 15. juli, 2012 · kl. 17.45)

http://www.guloggratis.dk/elektronik/kameraer/digital/anden-model/annonce/1...

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: