• 498.643 annoncer
  • 43.729 nye annoncer
  • 1.252.125 medlemmer
  • 1.313 online
Tråd startet: d. 21. juni, 2012 · kl. 15.20
Sidst opdateret: d. 20. juli, 2012 · kl. 20.42
Antal brugere der overvåger denne tråd: 3

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.20)

Afdrag

Er der nogle der Evt ved om der er nogle herinde eller kender nogle som vil sælge en fransk bulldog, engelsk bulldog eller anden hund af slagsen, muligvis også en chiauava (staves) på afdrag ?

Gode svar:

hallo66: Læs svar

bachs Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.22)

jeg tror det bliver svært at finde nogle som vil gå med til det, men du kan jo altid forhøre dig om du kan afdrage hvalpen i den tid den er hos opdrætter, det ved jeg godt ikke hjælper meget hvis du ikke har pengene, men det er meget risikabelt for køber at gå med til afdrag på en hund som de ikke har, så det er de færreste der går med til det

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.23)

Med alle personlige oplysninger osv? Fast bankoverførsel hver måned ? Kan ikke se problemet i det...

BLOKERET BRUGER
#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.26)

Jeg ville aldrig gå med til det, vil gerne lade en person afdrage på en hvalp, men den bliver ikke udleveret før den er færdig betalt.

Selvom man har dine personlige oplysninger så hjælper det ikke noget, for du kan stadig løbe fra din regning, selv med en kontrakt, og da man som opdrætter ikke kan registrere en i RKI for ikke at betale, så er der ingen mulig måde at få sine penge på, hvis hvalpe køber løber fra regningen.

Jeg siger ikke du løber fra regningen, men man ser flere der gør det, og derfor er det bare alt for risikabelt.

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.26)

Svar til Mike9440:
Ked af at sige det til dig. men jeg ville ikke gå med til det...Hvis ikke man har pengene..hvad så med foder forsikring eventuelt en lille sygdom som koster penge til hunden...

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

Pontius Brugeren er offline
5 salg 5 gennemførte G-handel salg
#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.27)

Jeg ville, som sælger, være nervøs over at en person, der har behov for at købe en hund på afdrag, måske så heller ikke har råd til de dyrlægeregninger og forsikringer og lignende udgifter, der er ved at holde hund.
Jeg tror ikke at jeg er den eneste der tænker på den måde.

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.29)

Det håber jeg sørme da ikke, der er een eneste, som vil

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.29)

Hvis man KAN afdrage X-antal kroner om måneden, så KUNNE MAN også have sparret op og købt kontant. At ville købe en hund på "afbetaling" lyder helt groteskt i mine øre.

PHS

BLOKERET BRUGER
#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 15.31)

Nu er det ikke billige hunde som TO spørger til, og selvom TO måske ikke lige har 5000 og mere at købe hund for, betyder det jo ikke at han ikke kan købe foder eller betale dyrlæge regninger og forsikringer, det har været oppe og vende mange gange før.

Nogle har ikke lyst til at vente på at de selv har sparet op til en hund, og forsøger sig derfor med afbetaling.

Til TO
Mit bedste råd er at du må spare op, eller se om der er en der vil sælge dig en hund, hvor du kan afdrage på den så længe hunden er hos opdrætter

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 16.15)

Svar til Mike9440:
Spar op til du har pengene og køb så hunden kontant.
Det er jo ikke livsnødvendig at du får en hund lige nu.
Hvis det absolut skal være, hvorfor låner du så ikke penge i banken ?????? jeg tror ikke, at vildt fremmede mennesker vil sælge en hund på afbetaling.
Du kunne også henvende dig til Dyrenes beskyttelse og se om de har en hund til dig. Der er de ikke så dyre.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 16.21)

Det kan lade sig gøre. Jeg købte min golden retriever til 8000 kr på afbetaling.
Men der er desvære ikke mange som har lyst til det, og synes faktisk at det er forståligt fra deres side.

#12 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 16.33)

tror det kan blive svært,men vi har da gjort det,første gang blev vi snydt men har det da gjort det 2 gange efter og der var der ik nogen problemer,vi ville så have 1000 kr når man hentede hvalpen og resten(2000) på afdrag,.jeg tænker ik at fordi man ik lige 3-4 el 5000 til en hund,så har man ik til en dyrlæge reg el lignede,ved en stor dyrlæge reg kan man jo altså flere steder godt afdrage..held og lykke:)

#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 16.40)

Jeg håber helt ærligt ikke der er nogen der er så dumme at sælge deres hunde på afbetaling. Hvis ikke du kan få et overtræk på din bank på eks 10 000 kr. så siger det jo alt om din økonomi. Derfor ville jeg ikke sælge en hvalp til dig, for det giver indtryk af at du sidder med "røven i vandskorpen". Vil du så sælge hunden igen om 3 mdr fordi du ikke har råd til huslejen og må flytte i lejlighed? Det giver altså et helt forkert indtryk af dig som person. Jeg er noget så træt af de folk, der spørger "Er prisen fast" eller "Kan den købes på afbetaling", når jeg har nogle af mine dyr til salg. Jeg gider ikke engang at svare dem tilbage, for der har jeg allerede dømt dem. De er mere interesseret i prisen, end i dyret.

#14 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 20.35)

Svar til Tina B.:
Og hvad er du mest interreseret i ? At få fuld pris for dit dyr eller sælge det billigere men hvor der til gengæld er en hjemme ved dyret hele dagen ?

At man har 7 eller 10 tusind til at købe hund for betyder altså ikke at det så automatisk er et godt hjem. Kan jo være de kommende ejere er hjemmefra det meste af dagen.

At du ikke engang gider svare tilbage når mulige købere spørger om prisen er fast, siger alt om dig. Du vil bare have mest muligt.

#15 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 20.36)

Svar til Tina B.:

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: