Tråd startet: d. 21. juni, 2012 · kl. 09.33
Sidst opdateret: d. 21. juni, 2012 · kl. 23.21
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 09.33)

Jeg har to vare til salg og jeg har en salgs garanti npå 100%

hvis folk beder mig sende noget tjekker jeg altid 2 eller 3 dage efter pengene skulle være sendt for der burde de være der men har man samme bank kan det gå så stærkt du har pengene samme dag eller næste dag, du skal aldrig sende varen før du ved du har betalingen. når jeg sælger mobiler eller bærbare ville jeg aldrig nogensinde sende dem til nigeria for det første er det et land af svindlere! men får du en sms som er mystisk hvor der står at personen vil købe din vare og det står på engelsk men uden nummer DONT DO IT! for den E-mail der står i sms,en er en faker en svindler og undgå helst de beskeder. så send aldrig noget uden du har betalingen!

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 18.44)

Er der noget nyt info i det..................

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 28 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 18.49)

Hvad er det, du vil sige??

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 28 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 22.56)

at han laver skjult reklame for sine varer ved at henlede på nigeria samtidig med han lige har 2 varer til salg med salgsgaranti på 100%

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 28 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 23.17)

Svar til Nostrike:
Lige et ? må jeg skrive til dig i en lukket der noget jeg er tvivl om.

Fastnettelefoner
Stort Udvalg fra bl.a. KIRK - DORO - PANASONIC
telecall.dk
Telefonsvarer til Fastnet
MANGE forskellige Modeller. GRATIS og Hurtig Levering.
telecall.dk
Trådløse telefoner
SIEMENS GIGASET -PANASONIC - DORO.
Stort udvalg hos telecall.dk
Retro Telefoner
KØB Telefon i Antik Design. GRATIS og Hurtig Levering
telecall.dk
Emporia Mobiltelefon
Telefoner Til Ældre. Enkel Betjening og Store Taster
telecall.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 28 dage siden (d. 21. juni, 2012 · kl. 23.21)

Hovsa nu smuttede du, prøver at få fadt i suport i morgen.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: