Tråd startet: d. 20. juni, 2012 · kl. 12.11
Sidst opdateret: d. 21. januar, 2013 · kl. 11.37
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 12.11)

Bytte Tupperware

Jeg synes det er synd at vi er så mange der "brænder inde" med noget Tupperware, som vi aldrig eller kun meget sjældent bruger.
I stedet burde vi bytte med hinanden til noget, som vi bedre kan bruge/kunne tænke os. Jeg er en stor fan af Tupperware og har rigtig meget af det som jeg også bruger rigtig meget i hverdagen. Men men, jeg har også noget, som jeg enten aldrig bruger fordi jeg har fået det i værtindegave og ikke selv har købt det, eller noget som simpelthen er blevet et fejlkøb.
Jeg vil da ligeså gerne have noget andet Tupperware i en tilsvarende kvalitet og str. end jeg vil have noget liggende jeg aldrig bruger. Hvad siger I?

Hilsen Anita

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 12.53)

Svar til Anita290:
det er da en god ide,men så gå ind under bytte,i stedet for her på forum

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 14.46)

Dit ide er super god syntes jeg opret den under bytte i katagorien tupperware og jeg skal gerne se om der er noget at bytte med
har selv meget af det

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 15.29)

Svar til Anita290:
Dejlig ide--du har fået. Man burde fremme sådan nogle dejlige tænkende personer, fremfor der altid er nogle af de faste sure kloge, dobbelt fantaster herinde. KH Grethe

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 15.54)

Svar til gret L90:

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 24. juni, 2012 · kl. 19.44)

Svar til Anita290:
jeg er enig med dig anita i det du skriver jeg har også meget tupperware og er utrolig glad for noget og må også nok erkende det var dejligt hvis man kunne bytte med hinannen

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 20 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 05.54)

Hej Anita det skulle vel ikke være så heldigt at du ligger inde med nogle af de gamle kopper fra starten af 90erne hvor der var et lille låg/underkop til, for jeg leder med lys og lygte efter den da jeg har 2 og de begynder at blive lidt slidte, men vil nødig undvære min dejlige kaffekop :-D, jeg er ny herinde men prøver om jeg kan få lagt et foto af den jeg har herind på min side
hilsen Thomas

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 14.37)

lytken1969 skrev:
Hej Anita det skulle vel ikke være så heldigt at du ligger inde med nogle af de gamle kopper fra starten af 90erne hvor der var et lille låg/underkop til, for jeg leder med lys og lygte efter den da jeg har 2 og de begynder at blive lidt slidte, men vil nødig undvære min dejlige kaffekop :-D, jeg er ny herinde men prøver om jeg kan få lagt et foto af den jeg har herind på min side
hilsen Thomas

Hvad har du at bytte med ? jeg har vist omkring 12 eller lign i mørkeblå eller røde uden låg/underkop. de er meget lidt brugte da vi ikke kan lide at drikke af dem

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 18 dage siden (d.  3. juli, 2012 · kl. 15.00)

Ideen er faktisk super god, og den ville ikke helt kunne realiseres med en almindelig annonce. Lige her kunne det have været fantastisk, hvis det havde været muligt at oprette en gruppe på G&G, som man så kunne tilmelde sig. Men hva' med at lave sådan en gruppe på facebook?? Jeg er ret sikker på det vil blive et hit, ligesom de der købe/bytte grupper der allerede er derinde Eller kunne en blog for byttere fungere på en kreativ måde??

Personligt er jeg så ikke til tupperware, men syntes alligevel det er en super idé med det bytteri. God fornøjelse til jer alle

Jannie16 Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d. 11. juli, 2012 · kl. 19.03)

Man kunne jo lave en gruppe på facebook. Jeg har også en del "fejl køb".

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#11 - Skrevet for ca. 9 måneder og 27 dage siden (d. 25. juli, 2012 · kl. 07.52)

Svar til Anita290:
Jeg kan se der en gruppe på facebook der hedder, bytte, køb og salg. Der kan du jo komme med hvis du har lyst.

mette94 Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#12 - Skrevet for ca. 9 måneder og 15 dage siden (d.  5. august, 2012 · kl. 21.51)

Rigtig god ide, jeg har en del jeg gerne vil af med fx tre skåle i række, rund skål med tre rund, krus. Nogen der vil bytte???

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 9 måneder og 7 dage siden (d. 13. august, 2012 · kl. 21.42)

jeg er stoppet som konsulent og har en heeeel masse jeg hr oprettet en salgs annonce som i også gerne må kigge nærmere på evt bytte må vi så tage derfra ;0)

#14 - Skrevet for ca. 8 måneder og 30 dage siden (d. 21. august, 2012 · kl. 09.55)

Hej Alle. Super med noget respons på inlæggene! Jeg giver jer ret i at det kunne være smart med en bytte gruppe. Men så bliver det kun for Tupperware - ikke alt muligt andet. Jeg laver en på facebook. Herinde kan det jo ikke lade sig gøre. Så kan vi også oploade billeder. Som sagt så er jeg glad for det meste af mit Tupperware, men der er altså også noget som er fejlkøb og også noget jeg har fået i værtindegave som jeg aldrig bruger. Gruppen kan også bruges til efterlysning á la lytken 1969. Jeg tror jeg kalder gruppen Tupperware bytte og efterlysning. Ses vi!

#15 - Skrevet for ca. 8 måneder og 28 dage siden (d. 23. august, 2012 · kl. 10.48)

Svar til Anita290:
hej jeg har et cabaretfad med låg i hvid jeg gerne vil sælge

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: