Tråd startet: d. 15. juni, 2012 · kl. 16.51
Sidst opdateret: d. 17. juni, 2012 · kl. 20.34
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 16.51)

tamrotter der bidder

hej købte for noget tid siden 2 hun rotter men problemmet er at vi hverken kan give dem mad eller vand.
hva skal man gøre i sådan et tilfælde..
håber der er nogen der kan hjælpe

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 16.57)

Bid igen...så ka de lære det...

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 18.38)

Jeg have et hamster der gjorde det. Jeg havde en hanske på hver gang og tog den også op med den på. Tid sidst blev det lille dyr tam og tryg ved mig at den holde op med at bide. Det er ikk sikkert det vil hjælpe i dette tilfælde men jeg synes da det var værd at nævne.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 18.39)

Hvis du slet ikke kan komme ind i buret uden de bidder dig så har du nok ikke meget andet valg end at levere dem tilbage eller aflive dem.
Hvor gamle er de og hvor har du købt dem? for tit hvis man køber fra dyrehandler eller foderopdræt er der ikke brugt særlig meget tid på dem og derfor er de ikke tamme og vandt til at blive håndteret. Derfor står du nu over for en meget stort stykke arbejde du skal nemlig lære dem at mennesker ikke gør dem noget og faktis er søde. Tolmodighed og sidden ved siden af buret med noget lækkert er det bedste råd sådan lige, eller måske at få en pige ind i gruppen der er tam som kan vise de andre 2 at mennesker ikke er farlige. Altså en fra en opdrætter der bruger tid på ungerne, sådan en baby med stamtavle koster typisk omkring 200 kr men det er klart pengene værd i sidste ende.

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 20.57)

Afliv og køb nogen ordentlige, når først de er agessive er der ikke den store chance for det stopper

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 09.43)

de jo ikke født tamme men rolige. vend dem til at blive taget op og så skal det nok gå af sig selv en hund kan jo heller ikke alt fra start

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 11.49)

Hvis linien er agressiv kan du prøve alt det du vil, det hjælper ikke..
Jeg ville aflive dem og købe nogen andre med et ordentligt sind..

Jeg laver en del rotter og sælger lidt til kæl og når jeg gør rent osv og en bider bliver den aflivet med det samme eller brugt som foder..

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 20.34)

Aflever dem tilbage til der hvor du fik dem fra, og find så en opdrætter, der rent faktisk opdrætter rotter til kæl, hvor der bliver taget højde for temperamentet i avlen.
Jeg kan anbefale www.lux-rotter.dk

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: