• 500.337 annoncer
  • 49.620 nye annoncer
  • 1.253.899 medlemmer
  • 3.724 online
Tråd startet: d. 14. juni, 2012 · kl. 20.50
Sidst opdateret: d. 16. juni, 2012 · kl. 18.58
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.50)

Hestens håb vs Nyt hesteliv

Jeg har før lavet et forum med nyt hesteliv. Nu har jeg også fundet hestens håb, som jeg synes minder lidt om nyt hesteliv. Kender i til dem begge, hvad er jeres erfaringer, hvad er forskellen og hvad er bedst af de to, hvad synes i om de to. Besvar meget gerne mit spørgsmål med begrundelse og fyldige svar. Hvis I har arbejdet der eller adopteret en hest eller støttet dem med penge, må i meget gerne skrive.

Det er til et skole projekt.

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.09)

Jeg ville til enhver tid vælge Hestens Håb. Jeg har kendskab til begge og har intet godt at sige om Nyt Hesteliv, tværtimod.

Hestens håb er drevet af en utrolig sød pige (dame), der elsker og ikke mindst har forstand på heste (!). De har de bedste betingelser og for hende er det en hjertesag - og ikke en sag om indtægt og PR. Mht. hvordan det fungerer synes jeg, du skulle kontakte hende og få alle detaljer med.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 15.32)

Prøv og tjek dem her de arbejder virkelig for bedre dyrevelfærd og bruger alt deres tid og penge på at hjælpe heste i nød her..de er ligesom hestens håb arbejder på hestenes præmisser..de har blandt andet fået sig en stor støttegruppe inde på facebook og de er meget åbent for at folk spørger til deres arbejde ...her snakker vi om 2 mennesker der virkelig gør alt hvad de kan for at komme vanrøgt af heste til livs.
mange hilsner
vibeke nielsen
www.givhaab.dk

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 15.41)

Er enig med Louise Egdal....

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 20.33)

Har i et link til hestenes håb? Kan ikke finde det..

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 21.53)

Svar til Anne AH :
http://www.hestenshaab.dk/nyheder.php

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 23.20)

Jeg har købt en sjætlands pony, der er blevet reddet af hesteliv. Den havde været udsat for vandrøgt og havde som 1 årig hverken set smed eller dyrlæge.
Hende jeg købte ponyen af tager rundt til krammermarkeder og tager heste med hjem, der ikke har det godt. hun er også en af dem der tager ud hvis der er nogen der er blevet anmeldt og så vurdere hun om der er tale om vandrøgt.
Hun finder også ud af om der skal laves en sag ud af det eller om de vil opgive hest(ene) frivilligt.

Min pony blev reddet som 1års og er nu 4. Han er lidt sky for store mennesker men en fantastisk børnepony og så kan han gå med vogn.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 23.35)

Stenholm skrev:
Jeg har købt en sjætlands pony, der er blevet reddet af hesteliv. Den havde været udsat for vandrøgt og havde som 1 årig hverken set smed eller dyrlæge.
Hende jeg købte ponyen af tager rundt til krammermarkeder og tager heste med hjem, der ikke har det godt. hun er også en af dem der tager ud hvis der er nogen der er blevet anmeldt og så vurdere hun om der er tale om vandrøgt.
Hun finder også ud af om der skal laves en sag ud af det eller om de vil opgive hest(ene) frivilligt.

Min pony blev reddet som 1års og er nu 4. Han er lidt sky for store mennesker men en fantastisk børnepony og så kan han gå med vogn.
Du skriver at som et årig har den hvenken set smed eller dyrlæge,det har jeg dæleme haft mange et åringe der ikke har,derfor kan føllet da sagtens have det fint.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 16. juni, 2012 · kl. 18.58)

Tak for alle svarene, det er noget jeg kan bruge. TAK

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: