Tråd startet: d. 14. juni, 2012 · kl. 17.56
Sidst opdateret: d.  2. november, 2012 · kl. 17.01
Antal brugere der overvåger denne tråd: 5

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 17.56)

Iphone 4 svindel

2 stk.Iphone 4 til salg (en sort og en hvid) pris 2500kr. 2 for 4800kr. For godt til at være sandt. Personen udgav sig for at hedde Anne og kom fra Thisted. Alt skulle foregå over E-mail, hun vil ikke kontaktes på telefon. Telefonerne skulle betales med Paysafecard, dem kan man købe hos Statoil. jeg skulle opgive pinkoden til hende, så ville hun sende telefonerne. Når jeg havde modtaget telefonerne, skulle hun have serienummeret som stod på paysafecardet, så ville hun hæve pengene. Men det kunne hun åbentbart gøre med pinkoden, så i dag har vi ingen telefoner modtaget, vi har i stedet mistet vores penge. Så pas på med at bruge paysafecard.

Gode svar:

forst: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 18.24)

Svar til futte1997:
Meld hende omgående til politiet, for økonomisk kriminalitet....

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 18.34)

Svar til futte1997:

Der er INTET, der tyder på, at PaySafeCard er usikkert eller har skylden her. Havde du læst under "VIGTIGE OPLYSNINGER", var du ikke blevet snydt. SELVFØLGELIGT kunne "sælger" hæve, når du oplyste PIN-koden: http://www.paysafecard.com/dk/sikkerhed/

Der er derimod noget GRUELIGT galt med virkelighedsopfattelsen, hvis man tror på, at man kan købe to fabriksnye Iphone4 til ialt 4800 kroner.

Du er altså ikke blevet snydt, du har blot foræret 4800 kroner væk til en fuldstændigt fremmet person.

Du er både offer og gerningsmand, da du er blevet offer for din EGEN griskhed.

PHS

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 19.59)

forst skrev:
Svar til futte1997:
Meld hende omgående til politiet, for økonomisk kriminalitet....
Svar til forst:
Det har jeg også gjort

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.09)

Der er, med MEGET stor sandsynlighed, ikke tale om en dansk "sælger", men en af de mange svindlere fra (bland andet) England. Der er dermed INTET tjent med at politianmelde "hende"

Mvh.
PHS

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.16)

futte1997 skrev:
2 stk.Iphone 4 til salg (en sort og en hvid) pris 2500kr. 2 for 4800kr. For godt til at være sandt. Personen udgav sig for at hedde Anne og kom fra Thisted. Alt skulle foregå over E-mail, hun vil ikke kontaktes på telefon. Telefonerne skulle betales med Paysafecard, dem kan man købe hos Statoil. jeg skulle opgive pinkoden til hende, så ville hun sende telefonerne. Når jeg havde modtaget telefonerne, skulle hun have serienummeret som stod på paysafecardet, så ville hun hæve pengene. Men det kunne hun åbentbart gøre med pinkoden, så i dag har vi ingen telefoner modtaget, vi har i stedet mistet vores penge. Så pas på med at bruge paysafecard.
Jeg ved godt at det lyder naivt, men hun forklarede virkeligt troværdig hvad jeg skulle gøre,da jeg skulle bruge paysafecard for første gang.Når man så er ny bruger, er man desværre nok nem at narre. Jeg vil bare advare andre mod sådan et tilbud....

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.18)

Svar til Pavenhimself:
Det ved jeg godt, men jeg kan jo ikke gøre andet.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.24)

Det er ikke muligt at kontakte dig, men skriv lige her (kontaktlink indsat), så kan vi kigge på det. Tror som sagt at det er en udenlandsk svindler, og det er typisk at de giver "mængderabat". Der kommer dog hverken 1 eller to (eller nogen) telefon retur på betalingerne.

Kontaktlink: http://tinyurl.com/cxg398u

Mvh
PHS

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 22.50)

hejsa. tror desværre, vi er faldet i samme fælde, men denne person kom fra Skagen, vi tjekkede navn og adresse og det passede sammen med mailadresse.. har så fundet ud af at det er en mand på 84 der er på adressen..så lang næse... sagen er gået til politiet... de kan via paysafecard får af vide hvor pengene er blevet overført til... krydser finger for de får fat på det/de forbandede svindler.... utroligt hvad man kan finde på ,,,,

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 23.02)

nogen der har kendskab til en Jørgen Jensen Aaen fra Skagen ? (svindleren udgav sig for den person)

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 10.43)

Jeg synes det er utroligt fplk ikke lærer af alle de folk, som har begået fejl på nettet ved at købe alt for billige varer. Jeg har handlet via nette i rigtig mange år og er aldrig blevet snydt, har altid fået mine varer. et man skal være opmærksom på er, at mange af de svindler henvender sig pr mail eller de skriver til folks mobil med en mail uden afsender nr. Gør som mig hvis du skal sælge eller købe mød personen face to face og derved ser man varen og handlen kan gennemføres uden forvikling...

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 22.03)

samme dame har skrevte til mig og jeg var lige ved at gå i fælden.. hvis det kunne være en hjælp kan jeg vidersende dig vores samtale som du kan bruge mod hende ved politiet, da de nok skal finde hende hun har sikkert prøvet at nare mange

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 19. juni, 2012 · kl. 00.14)

Det må du meget gerne udstyret tak

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 19. juni, 2012 · kl. 10.45)

Hej

Vi var i aftes udsat for samme forsøg på kriminalitet som beskrevet her på siden. 'Line' fra Thisted forsøgte at få betaling for en telefon dels via Paysafecard og via www.westernunion.dk. De kriminelle havde anvendt navn og adresse fra uvidende personer i Thisted. Dels anvendt deres navn i en email-adresse og dels opgivet deres adresse.

Både vi og de personer, der har fået anvendt deres adresse og personoplysninger til forsøg på kriminalitet har anmeldt sagen til Thisted Politi. De efterlyser, at der konkret er sket en handel, så derfor vil det være fint, hvis 'futte1997' retter henvendelse til Thisted Politi.

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 4 dage siden (d. 19. juni, 2012 · kl. 20.55)

sammen metode skete for mig. "de" tager identitet af andre... min sag er meldt til thisted politi, de ville så sende den videre til nyk. der bor jeg... men mon ikke de gør noget når der er flere der anmelder det?..

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: