• 496.586 annoncer
  • 48.935 nye annoncer
  • 1.252.490 medlemmer
  • 785 online
Tråd startet: d. 14. juni, 2012 · kl. 14.16
Sidst opdateret: d. 17. juni, 2012 · kl. 01.41
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

#31 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.06)

Svar til wwiint:
Altså min missemor gad dem virkelig ikke, hun gik fra dem, Hun kom og spiste og gik ellers igen, hun hverken hvæste eller andet hun ignorerede dem fuldstændig, og kom først rigtig hjem igen da killinger var væk.
det samme 2. gang, hun var ellers den bedste mor/beskytter til hun gik, så går ikke udfra at det er fordi at hun har en "brist" hun var bare træt at unger og alle killinger har det godt idag, og trives helt fint og opføre sig som rigtige katte, dog har kun en enkel af hun"killingerne" selv født, og hun gjorde præcis det samme.

Men igen, så kan killinger altså godt snyde lidt, og se enten ældre eller yngre ud.

#32 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.10)

Det er altid godt at se hvor "dyret" kommer fra, så kan man måske se om alt er iorden og evt se forældre,søskende osv til dyret.. bare et godt råd til en anden gang
Og jeg af alle ved at det ikke altid kan lade sig gøre, men hvis i mødtes et sted hvor de afleverede ham, det lyder bare lidt mystisk, og at du så mister tlf efter, det er da også uheldigt.

Men alt er ikke altid som det ser ud, held og lykke med ham

#33 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.15)

Svar til kiir:
Ja årsagen kan også være at hun er startet på ny løbetid, eller måske allerede er drægtig igen.
Der er meget stor forskæld på hvornår det starter, men at forsvinde helt fra sine killinger er oftes et tegn derpå.
Nu kan jeg jo ikke lade være, Har du overvejet at få hende og de andre neutraliseret, ja det er hunde dyrt, men hvis så tag ned til din dyrlæge se ham/hende fast i øjnene og sig at du vil have et godt og billigt tilbud, og lov til at betale over flere gange. Sådan har jeg gjort.

#34 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.19)

Svar til wwiint:
få hende neutraliseret? var den til mig?

#35 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.23)

Svar til kiir:
Du skriver, at det ikke er længe siden killinger kun skulle være 8 uger da man fravænnede.
Længe... kommer nok an på, med hvilke øjne man ser.
Det er nu 0ver 15 år siden at jeg stoppede med at opdrætte og den gang skulle de være 10 uger, jeg mener at over 15 år siden er længe siden.

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#36 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.44)

Svar til NinjaMaria:
Rolig rolig nu, jeg har læst alle indlægene igemmen igen og der er ikke nogen som angriber dig. Du handlede med hjertet og det er det.
Din killing er så gl. nu at det er som jeg skrev passe, vær ekstra opmærksom på den og godt at du tager den med til dyrlægen.
Mine indlæg skal du læse/forstå som generelle vejledninger som der havde været aktuelle hvis din killing havde været 6 uger i dag. Det gør jo ikke din handling lovlig, efter loven, men set i lyset af at det er sæson for hittekillinger nu, så er der ikke en hulende fis som vil reagere på din sag. Nu har, skriver du lært deraf, så er du også rustet til at råde vejlede dine venner hvis de skulle komme ud for det samme. Smil til verden og verden smiler til dig.

#37 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.49)

Svar til kiir:
Uha nej Kiir, ikke dig men dine misser *LOL*

#38 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 20.59)

nibbe skrev:
Svar til NinjaMaria:
Du har da adressen hvor du hentede katten, så hvor er problemet ?
Eller har du også allerede "glemt" hvor du hentede den ?????
Synes også det lyder ret mystisk. !! kan se at NinjaMaria skriver at hun ikke har nummeret mere.??? Det er da bare at tjekke sine opkald på telefonen. Både ud og indgående og vupti - så er nummeret der.

#39 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.05)

Svar til wwiint:
Det er fordi at jeg synes at jeg havde skrevet at hun var død nu, at jeg spurgte undrende om det var til mig
Men hun er desværre død nu, (kørt over af postmanden) så sørgeligt.
har 2 hankatte nu, og de er neutralisserede og vacc og øremærket og ....

hun fik 2 kuld killinger over 3 år, og det var "planlagt" hun blev neutralisseret lige efter 2. kuld

Der er vi meget enige, alle katte burde neutraliseres og kastrereres, det ville hjælpe på alle de sygdomme vildkattene bære rundt, og jeg ville spare en del dyrlæge regninger

#40 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.15)

Svar til nibbe:
Arg så længe siden er det da ikke, blev loven ikke lavet i 08 eller 09, det er jeg nu ret sikker på, før det måtte man købe/sælge killinger på 8 uger. ?
Er det mig der husker helt og adeles forkert. jeg kan ikke lige finde noget på google.

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#41 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.23)

Svar til kiir:
Det må være dig, som husker forkert. Men tiden går også lynhurtig.

Jeg lyver ikke. Hvis de måtte sælges som 8 ugers, havde jeg nok gjort det.
Så for 15 år siden skulle de være 10 uger...... hvornår de satte det op til 12 uger kan jeg så ikke huske, men det er også længere siden end 08 eller 09. Dette kan jeg huske, fordi jeg skiftede arbejde i 08, og der hvor jeg arbejder var der stort kræmmermarked, hvor der sad en og solgte 10 uger gamle killinger. Vedkommende blev bortvist og fik en bøde.

Jeg kan ikke huske om jeg stadig har gamle katteblade på loftet. Jeg vil se efter i morgen.

BRUGER INAKTIV
#42 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.42)

Svar til nibbe:
Svar til kiir:
Hvis det er vigtigt for jer af afklare, hvornår de skulle være 8, 10 eller 12 uger, kan I se alle historiske love på Retsinformation.
I finder den nuværende lov, og ude i højre side står der som regel, hvilken lov den afløser.
Kan jo også være udformet i en bekendtgørelse eller cirkulære - så er det straks lidt sværere.
Såden kan man gå lagt tilbage - dog ikke tilbage til Jydsk lov

#43 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 21.54)

Svar til kiir:
Det gør mig ondt at høre R. I. P. for din lille missemor.

#44 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 22.19)

Svar til Nil-Troll:
Du plejer da altid at komme med de rigtige oplysninger, så hvorfor nøjes du med kun at henvis hvor det kan findes.
Er du ved at være lidt doven

BRUGER INAKTIV
#45 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 22.26)

Svar til nibbe:
Ti nu stille - der er fodbold i fjernsynet

Jeg kikkede faktisk efter - det står i en bekendtgørelse, og de kan ikke spores baglæns i retsinfo.
Kan spore loven tilbage fra 2007 (nuv. dyreværnslov) til 2005 og til 1991 - desværre ikke længere.

Det med henvisninger er noget jeg har lært herinde

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: