• 481.795 annoncer
  • 46.423 nye annoncer
  • 1.264.178 medlemmer
  • 4.557 online
Tråd startet: d. 14. juni, 2012 · kl. 12.48
Sidst opdateret: d.  9. juli, 2012 · kl. 15.01
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 12.48)

Min elskede Skoda er syg HJÆLP :)

Hej er der nogen der vil hjælpe mig her
Er lige kommet hjem fra min mekaniker med min bil og den har fået diagnosen " brændstof ventil udskiftes " fik af vide at det var dyrt meget dyrt både ventilen og arbejdskraft kan man købe sådan en brugt i god stand eller kan jeg glemme det ? jeg har en skoda fabia fra 2001 tdi diesel 1,9 og er de svær at skaffe ? og hvor skal jeg kigge eftersådan en ? er bare på bare bund har ikke forstand på biler kan kun finde ud af at køre dem ....

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 12.53)

hej..
ring til et auto ophug og hør dem.. de kan hurtigt se om de selv har en til og ligge ellers kan de se ved andre ophugger om de har..

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 14.34)

Svar til anna4:
ville ikke sætte sådan en i brugt, skørt at bruge penge på det og om 1000 km står den af.
Undersøg hvad et værksted i sverige eller Tyskland skal have for det, der er mange penge at spare.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 17.46)

skift det i mellem nr pladerne

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 17.51)

Prøv FTZ det er fornuftige folk hvis man henv. sig personlig på engroslageret.

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 01.14)

Svar til anna4:
mmh ventil. Brændstof trykreguleringsventil.? eller?
er du sikker på han ikk mener en dyse?
Hva gør bilen??
Kontakt mig på mobil. se en af mine annoccer
så ser vi på det

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 06.02)

Svar til anna4:
"Brændstofventil udskiftes" er formentlig en elektromagnetisk ventil der sidder på brændstofpumpen, og åbner og lukker for forsyning fra bilens tank til motor over bilens startnøgle. Er ventilen utæt ??

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 16.06)

hvor er i bare fantastiske alle sammen ... tak for svar nu skal i høre den går tit i stå midt i det helle, tit når jeg gasser op eller nogen gange ned ??? der er en spiral lampe der lyser i inrtrument efter sådan en stundt .....

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 16.08)

Svar til ibjensen7:
jeg ved ikke om den er utæt har ikke forstand på det med biler vil helst ikke tilbage til ham der hade kigget på den sidst han virkede skummelt ....

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 25. juni, 2012 · kl. 13.42)

Svar til anna4:
Spiral lampe: hmm det er indikator for gløderør, den lyser altid når du sætter tændning til og slukker når bilen er klar, så lyder det til at din forvarmer har et problem.

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 25. juni, 2012 · kl. 17.56)

Svar til Korzun:
Hvis min forvarmer har et problem kan det så skyldes alt den andet ???? Altså i må bære over med mig og mine spøregesmål jeg er en kvinde som intet styr har på biler kan kun finde ud af at køre dem

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 25. juni, 2012 · kl. 17.57)

Altså den tænder først når den er gået i stå første gang !!! hmmm

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d. 26. juni, 2012 · kl. 15.01)

Svar til anna4:
Enten din forvarmer eller gløderør, jeg ville nok tage billigst løsning og skifte dine gløderør, for er der bare et som ikke tager imod, ja så vil din forvarmer lampe lyse.
De er nemme at skifte, lidt i stil med tændrør.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 20 dage siden (d. 29. juni, 2012 · kl. 22.20)

Hej Anna nu har jeg i nogle år efterhånden været værkfører for både seat Skoda og vw. Så efter at have læst det her er jeg nødt til at smide en kommentar afsted. Når din glødelampe lyser under kørslen er det fordi der er en fejl på motorstyring. Lampe virker som en motorstyringslampe i en benzin bil. Så fejlen skal være at finde flere steder på din bil. Der skal kontrolleres strøm til pumpen i tanken samt et relæ inde i bilen. Men skriv hvis du ønsker mere hjælp mvh henrik

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d.  9. juli, 2012 · kl. 15.01)

Hej henrik tak for dit svar ... jeg har lige fået skiftet alle mine filtre .. der har ikke været nogen i de sidste 3 dage ingen stop eller lampe ... men har et spørgesmål til dig har været ved smc biler i odense betalt en del for at få det undersøgt og de siger det er pumpen !! hele pumpen der skal skiftes ;( men nu har jeg så også fået at vide af flere at hvis det er selve pumpen så ville den ikke kunne køre i 3 dage uden nogen fejl er det sandt ??

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: