• 497.396 annoncer
  • 49.112 nye annoncer
  • 1.253.457 medlemmer
  • 4.939 online
Tråd startet: d. 13. juni, 2012 · kl. 18.02
Sidst opdateret: d. 21. juni, 2012 · kl. 12.27
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 18.02)

Svindler

Hej. ville lige høre om nogle har hørt om bruger per hass???, eller haft dårlige oplevelse med dette nav???n, har overført penge til ham, for en vare jeg har købt, men dagen efter er hans profil slettet.

Må gå ud fra at jeg er blevet snydt.

Hilsen TB

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 18.31)

Svar til Thomas Block:
Tja, det kan godt være du er blevet snydt...

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 18.36)

Få fat i support...de kan måske hjælpe dig.

Support: man-tor: 10-14, fre 10-12
På tlf.: 65 45 55 85
Eller via vores support system

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 20.06)

Svar til Thomas Block:
Ja jeg har handlet med ham før og mig bekendt er han fra Brædstrup . jeg har dog ikke købt af ham , men derimod solgt til ham hvor han kom selv og hentede

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 20.20)

Svar til mogensen1972:

Ja det er rigtigt at ham kommer fra brædstrup, hvor gammel vil du skyde ham til at være?. og hvor lang tid siden, er det du har handlet med ham.

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 20.23)

Hmmm det er da ikke sikkert du er snydt , jeg solgte da gardiner den anden dag og tog annoncen af og fik pengene i går og har sendt idag , vil det så sige at hende dre købte mine gardiner skal eftersøge om jeg er snyder??? Spis lige brød til inden du sætter noget igang- Hvis du har købt er det da det eneste rigtige at gøre, nemlig slette annoncen, så vi andre ikke bruger tid på at købe og få at vide det er solgt til anden side

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 20.33)

Svar til Thomas Block:
han er midt i 20erne , ca et halvt år siden jeg har handlet med ham

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 16.47)

Altså jeg synes ikke, det er i orden at slette sin annonce, før varen reelt er handlet. Jeg kan godt forstå dig Thomas, for jeg ville tro nøjagtigt det samme som dig, hvis jeg havde overført penge og annoncen så lynhurtigt blev slettet. Håber, du vil holde os ajour, så vi ved, om der er noget at tage sig i agt for.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 17.42)

Svar til Bettina Therkildsen:

Hvorfor skal den stå og "svæve" hvis handlen er afsluttet. Jeg undrer mig såre over at så mange handler men ikke gemmer navn og adresse og tlf nr
Lige som jeg synes det er skide træls at forsøge at købe en vare der er solgt fordi man ikke har slettet

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 18.46)

Selvfølgelig skal annoncen slettes så snart handlen er aftalt. Men nu skriver Thomas Block jo at hans profil er slettet, det er da noget helt andet. Så ville jeg også blive nervøs.

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 19.15)

Svar til Chy2:
Nu skriver han jo ret tydeligt at det er profilen der er slettet, og ikke annoncen, der er vel en væsentlig forskel?

Jeg ville squ også blive lidt bekymret så.
Men ja skriv til support og håb på at han kommer med en god forklaring på "profilsletningen" lige pludselig, så du får den vare du har betalt. ellers kan du evt kontakte din bank og bede om at pengene holdes tilbage.

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 12.41)

Svar til kiir:
Ja hans profil er slettet, og har endnu ikke modtaget varen. jeg ved han bor i brædstrup, og kender hans konto nummer og reg.nr, så måske hans bank kunne hjælpe mig, med at finde ud af, hvem han er????

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 13.13)

Du kan godt forsøge at kontakte banken. Men i realiteten må de ikke oplyse noget.
Hvis du er blevet snydt bør du kontakte politiet, og de kan hente de oplysninger banken måtte ligge inde med.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 13.24)

Svar til Thomas Block:
Jeg tror ikke at hans bank kan hjælpe dig, men måske din egen, hvis du har overført dine penge via din konto, netbank lign..
det er noget med at man kan holde/trække penge tilbage.
Men det er altid påstand mod påstand. Min mand gjorde nemlig en gang noget lignene hvor at han havde betalt til en internet side, og dagen efter skrev de at det hele var lukkert. han gik i banken, og de kunne vidst gøre et eller andet.
Men kan altså ikke præcis huske hvad.

Men ja, kontakt politiet, og find ud af om du kan finde flere oplysninger på ham.
man kan faktisk se til hvilken bank man overføre penge til hvis det gøres via netbank.

Held & lykke..

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 00.02)

Politiet kan ikke gøre noget .. Medmindre det er omhandlende flere mennesker ligesom iPhone svindel sagen i nyhederne .. Dog vil jeg lige advare brugere herinde om handel med en jan3 fra Esbjerg .. Lad Intet være i tvivl på skrift , mød manden og få pengene i hånden .. Ingen mellem ting .. Jeg skal til at trække ham i retten for at få mine penge

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: