• 498.434 annoncer
  • 45.928 nye annoncer
  • 1.254.339 medlemmer
  • 4.450 online
Tråd startet: d. 13. juni, 2012 · kl. 12.08
Sidst opdateret: d. 14. juni, 2012 · kl. 10.15
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 12.08)

Nyt hesteliv

Har kikket lidt på nettet og fandt nyt hesteliv. Jeg vil gerne høre jeres meninger om nyt hesteliv , hvad synes i om det de gør osv. Skriv gerne og begrund jeres svar.

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 12.30)

Svar til stine29:

http://jyllands-posten.dk/indland/krimi/article4719195.ece

Dette siger noget om, hvad Nyt-Hesteliv gør og står for. Håber Nyt-Hesteliv kan give ponyerne et bedre liv.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 13.18)

Svar til stine29:
Jeg har kun ros og gode ting at berette ... Vi bor lige i nærheden og kører ofte forbi hvor vi ser hestene på foldene Der er ingen tvivl om at det arbejde der gøres fra Nyt hesteliv redder mange.. så thumps up herfra

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 17.49)

Jeg har været i praktik ved Nyt-Hesteliv og de knokler fra tidlig morgen til sen aften for at gøre livet så godt som muligt for de heste der er der og for de heste de for ind, alle hestene der ude for lige den behandlelig de har brug for om de er unge eller gamle syge eller raske og der er ikke nogen der kommer der fra igen. Helt sikkert et super kanont sted for heste.
Her kan du læse alt om dem og se hvad de gør af arbejde www.nyt-hesteliv.dk

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 17.58)

Mange tak for alle svarene.

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 10.15)

elenora skrev:
Jeg har været i praktik ved Nyt-Hesteliv og de knokler fra tidlig morgen til sen aften for at gøre livet så godt som muligt for de heste der er der og for de heste de for ind, alle hestene der ude for lige den behandlelig de har brug for om de er unge eller gamle syge eller raske og der er ikke nogen der kommer der fra igen. Helt sikkert et super kanont sted for heste.
Her kan du læse alt om dem og se hvad de gør af arbejde www.nyt-hesteliv.dk

Det er lidt noget sludder at skrive at ingen af hestene kommer derfra igen. Ejerskabet gør ganske rigtigt ikke, men de kommer da ud i adoptionsfamilier som er godkendt og tjekket "i begge ender". (ikke noget dårligt i det - bare fakta)

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: